Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Gorgeous-kremen fra LUSH, fordi den er utmerket for huden min. 
American Dream, fast parfyme. 
Junk, fast parfyme. Lukter solbær! ^^, 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fresia skrev (1 time siden):

Lumene CC-cream

Hva skiller Lumene CC-cream fra deres BB-cream?

Hvordan velge riktig farge, kan medium passe til en som er lys i huden, men litt gylden undertone?

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan velge riktig farge, kan medium passe til en som er lys i huden, men litt gylden undertone?

Har ikke prøvd BB-kremen, men CC-kremen er kanskje litt mer dekkende siden den skal dekke over rødhet og ujevnheter i huden. Den har "medium cover". Jeg kjøpte den i medium som passer til min vinterbleke hud med gylden undertone. Anbefaler å prøve den i butikk - det gjorde jeg :) fargen var helt perfekt til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fresia skrev (22 minutter siden):

Har ikke prøvd BB-kremen, men CC-kremen er kanskje litt mer dekkende siden den skal dekke over rødhet og ujevnheter i huden. Den har "medium cover". Jeg kjøpte den i medium som passer til min vinterbleke hud med gylden undertone. Anbefaler å prøve den i butikk - det gjorde jeg :) fargen var helt perfekt til meg!

Tusen takk for svar :) Men hvor får man prøvd i butikk nå? Trodde ikke man fikk det under covid. Jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss-Grey skrev (På 27.5.2020 den 12.55):

Den oljerensen kan jeg også anbefale! Har riktignok bare hatt en sample, og ikke brukt den over lengre tid. Men den lukter fantastisk, og huden føles myk og deilig etterpå!

Jeg syns den oljerensen er helt håpløs å bruke. Umulig å fjerne helt. Hvordan gjør dere det??

Anonymkode: 5c1b4...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke prøvd akkurat de kremene, men har brukt og prøvd mange andre CC- og BB- kremer. Min erfaring er at CC- kremer som regel er mindre dekkende og kan gi en rar farge på huden, før eksempel for brun eller for gul. Så anbefaler jeg å teste den på butikken før kjøp.

Ellers har jeg alltid likt godt Lumene-serien fordi de har fargekremer i mange lyse og "kalde" nyanser som passer godt til min lys hud.

Anonymkode: 4a348...a00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har ikke prøvd akkurat de kremene, men har brukt og prøvd mange andre CC- og BB- kremer. Min erfaring er at CC- kremer som regel er mindre dekkende og kan gi en rar farge på huden, før eksempel for brun eller for gul. Så anbefaler jeg å teste den på butikken før kjøp.

Ellers har jeg alltid likt godt Lumene-serien fordi de har fargekremer i mange lyse og "kalde" nyanser som passer godt til min lys hud.

Så jeg bør da kanskje egentlig satse på en av deres bb cream? Jeg har varm nyanse i huden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så jeg bør da kanskje egentlig satse på en av deres bb cream? Jeg har varm nyanse i huden da.

Som ei som har kjøpt og etterpå kastet ut på grunn av feil farge masse BB og CC kremer, anbefaler jeg å teste dem først. Når det ikke er mulig så kan man google "Lumene CC cream farger" og se på bilder. På nett finnes det masse bilder av hvordan forskjellige nyanser av den kremen ser ut på kvinner med forskjellige hudfarger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Som ei som har kjøpt og etterpå kastet ut på grunn av feil farge masse BB og CC kremer, anbefaler jeg å teste dem først. Når det ikke er mulig så kan man google "Lumene CC cream farger" og se på bilder. På nett finnes det masse bilder av hvordan forskjellige nyanser av den kremen ser ut på kvinner med forskjellige hudfarger. 

Takk for tips😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tusen takk for svar :) Men hvor får man prøvd i butikk nå? Trodde ikke man fikk det under covid. Jeg bor i Oslo.

Jeg prøvde den på Vita. Hun som jobbet der påførte produktet på hånden min☺️ Så jeg tok ikke på noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fresia skrev (10 timer siden):

Lumene CC-cream

Den er utrolig fin på huden, men den sitter dessverre dårlig og forsvinner nærmes i løpet av dagen.  Spesielt på fet hud i t-sonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 2 forskjellige røde neglelakker i dag til 29 kr stk og en parfyme i dag og 2 par øredobber, 2 perlehårklemmer til rundt 500 kr. fornøyd. Parfymeri som skal slutte så er 30 og 40 % rabatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apocalypte skrev (37 minutter siden):

Den er utrolig fin på huden, men den sitter dessverre dårlig og forsvinner nærmes i løpet av dagen.  Spesielt på fet hud i t-sonen. 

Hvordan tror du den er på tørr hud?

Har problemer med at alt tørker ut huden og legger seg i rynkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg har tørre partier pleier jeg å bruke skrub forsiktig før sminke.  Hjelper også å blande et par dr olje i dagkremen.  Da legger sminken seg litt penere.  Vær også forsiktig med pudder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Den fungerer bra på min hud som er blandingshud med tørre partier :) har brukt lumene CC Cream i 7 år nå, veldig fornøyd. Sitter godt gjennom treningsøkter og alt. Jeg har gått mye turer i helt elendig vestlandsvær for tiden, men har ikke trengt å freshe opp ansiktet etter turene i høljeregn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (5 timer siden):

Den fungerer bra på min hud som er blandingshud med tørre partier :) har brukt lumene CC Cream i 7 år nå, veldig fornøyd. Sitter godt gjennom treningsøkter og alt. Jeg har gått mye turer i helt elendig vestlandsvær for tiden, men har ikke trengt å freshe opp ansiktet etter turene i høljeregn. 

Hvilke butikkk kan man kjøpe den i, er det solfaktor i den?

Siste kjøp: CeraVe Renewing Foot Cream

Anonymkode: e779f...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke butikkk kan man kjøpe den i, er det solfaktor i den?

Siste kjøp: CeraVe Renewing Foot Cream

Anonymkode: e779f...45c

Jeg kjøper min på nett, men tror godt utvalgte kicksbutikker har den. Er ikke helt sikker, om jeg kjøper den i butikk er det alltid i Sverige 😕 og ja, det er factor 20 i den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...