Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så spennende😊Merker du noe forbedring på huden?

Hvor nye koster den oljerensen?

Anonymkode: eb56b...e56

Ja, veldig spennende! Det eneste som er litt dumt, er at jeg ikke kan vite hvilket produkt det er som funker.

Jeg ser stor forbedring. Jeg har vanligvis 3-4 kviser i hver tinning, og de er på vei bort og ingen nye har kommet frem. Jeg er mindre rød i huden, og den virker jevnere. Porene mine er mindre. Til og med hormonkvisa på haka har gjort sitt inntog, og jeg skal få mensen om to dager. Får alltid en stor kvise på haka en uke før, som blir der i to uker. Jeg er med andre ord ganske kvisete hele måneden, og nå har ingenting nytt dukket opp! 

Har fortsatt ganske fet hud som gjør det vanskelig å bruke sminke, men jeg har bestilt denne som jeg har hørt kan være nyttig: 

 DF8C067D-2DE4-44B9-B669-9FC2800CF5E9.thumb.jpeg.e6da8e6f800deece3473817e9c320d56.jpeg
Oljerensen kjøpte jeg på Farmasiet på nett for 219,80 fordi jeg hadde rabattkode. Der koster den nå 314 kr, men det går sikkert an å finne billigere. Jeg googler stort sett produktene for å finne tilbud. 

Anonymkode: c8dfc...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvisa har ikke gjort sitt inntog, mente jeg selvfølgelig 🙈

Anonymkode: c8dfc...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende😊Merker du noe forbedring på huden?

Hvor nye koster den oljerensen?

Anonymkode: eb56b...e56

Den oljerensen kan jeg også anbefale! Har riktignok bare hatt en sample, og ikke brukt den over lengre tid. Men den lukter fantastisk, og huden føles myk og deilig etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste øyeskyggepalettene jeg har kjøpt er Huda Beauty Nude Obsessions, Anastasia Soft Glam og Modern Renaissance.

Utrolig fornøyd med alle tre, lenge hatt lyst til å prøve de, og de sto absolutt til forventningene.

Skjermbilde 2020-05-27 kl. 13.55.27.png

Skjermbilde 2020-05-27 kl. 13.53.52.png

Skjermbilde 2020-05-27 kl. 13.53.16.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miss-Grey skrev:

Den oljerensen kan jeg også anbefale! Har riktignok bare hatt en sample, og ikke brukt den over lengre tid. Men den lukter fantastisk, og huden føles myk og deilig etterpå!

Så bra, er den effektiv på hud- og øyesminke også?😊

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

the ordinary aha + bha og ordinary alpha arbutin😊

Prøver å dempe rødhet i ansiktet

Anonymkode: bf3c2...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, EliseRenee skrev:

Jeg handlet tidligere denne uka på Kicks masse ny sminke. Har skrevet ett innlegg om innkjøpet mitt på bloggen min. Der kan du se bilde av det jeg kjøpte😊 http://nouw.com/eliserenee/liten-sminkehaul-fra-kicks-37236831

Du kan vel legge det inn her, istedenfor å reklamere for bloggen din?

Anonymkode: 14580...394

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte denne hjem i går, fikk anbefalt av en venninne at dette er den eneste solkremen som hun så langt ikke har fått kviser av, jeg sliter med det samme så gleder meg til å prøve 😄 https://kul-pibu.no/products/natural-perfection-double-shield-sun-stick-spf-50?variant=32166870712405

Anonymkode: 90188...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Art Deco Waterproff maker. 

31ieDMQU9xL._AC_SY400_.jpg

Et genialt produkt som gjør vannløselig mascara vannfast. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...