Gjest Raptuza Skrevet 30. januar 2015 #1121 Del Skrevet 30. januar 2015 Matrix moisture shampoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 30. januar 2015 #1122 Del Skrevet 30. januar 2015 Burts bees lypsyl med honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 30. januar 2015 #1123 Del Skrevet 30. januar 2015 Oriflame farget lypsyl korall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. januar 2015 #1124 Del Skrevet 30. januar 2015 Holika Holika Healing Nails, strengthener og cuticle oil. Må oppdatere: fikk disse i dag og kan allerede si at jeg kommer til å kjøpe de på nytt, i tillegg til den tredje i serien (cuticle remover). Nå er jeg spent på hvordan de kommer til å se ut om et par dager, men de fikk neglene mine til å se utrolig mye finere ut med en gang, i tillegg til at de begge trakk inn og tørket fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
franik3 Skrevet 31. januar 2015 #1125 Del Skrevet 31. januar 2015 kjøpte altfor mye på feelunique i går pga. rabattkode (og da må man jo kjøpe, sant? uskreven lov det der): Naked Palette nr.1 (har nr. 2, men har alltid angret på at jeg ikke kjøpte 1'ern. Endelig får jeg det!)Korres Jasmine Lip Butter Emma Hardie Cleansing Balm + cloths Kérastase Cristalliste shampoo og balsam L'oreal MissManga maskara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 6. februar 2015 #1126 Del Skrevet 6. februar 2015 Kérastase Resistance Bain Force Architecte Shampoo Kérastase Resistance Ciment Anti-Unsure (balsam) Eco Tools Bamboo Deluxe Concealer Brush emerginC Deglazing Cleanser emerginC Complexian Control (dag/nattkrem) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenfranzen Skrevet 6. februar 2015 #1127 Del Skrevet 6. februar 2015 Har bestilt litt hudpleieprodukter: Benton Snail Bee High Content Essence CeraVe Foaming Cleanser Holika Holika Skin & Good Cera Super Cream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 6. februar 2015 #1128 Del Skrevet 6. februar 2015 Har bestilt litt hudpleieprodukter: Benton Snail Bee High Content Essence CeraVe Foaming Cleanser Holika Holika Skin & Good Cera Super Cream Jeg elsker denne! Har nettopp bestilt: TonyMoly Panda's Dream White Hand Cream Holika Holika Healing Nails Cuticle Remover Etude House Wonder Pore Freshner Mizon All-In-One Snail Repair Cream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenfranzen Skrevet 6. februar 2015 #1129 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg elsker denne! Har nettopp bestilt: TonyMoly Panda's Dream White Hand Cream Holika Holika Healing Nails Cuticle Remover Etude House Wonder Pore Freshner Mizon All-In-One Snail Repair Cream Har hørt mye bra om den, gleder meg veldig til den kommer i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 13. februar 2015 #1130 Del Skrevet 13. februar 2015 Innisfree Jejubija Anti Trouble Cleansing Gel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 23. februar 2015 #1131 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Var i USA forrige uke, og da ble det med en del hjem: Naked 2 palettet Naked Basics 2 palettet Urban Decay sin øyeskygge primer Anastasia Contour Kit, i fargen light Smashbox Photo Finish Foundation Primer light Clinique Even Better foundation Loreal Infallible Pro-Matte foundation Mac Pro Longwear concealer Maybelline FIT ME- concealer Nars Audacious leppestift i fargen Jane To Mac leppestifter, og to Mac lipliners En rouge fra Mac i farge Whole Lotta Love, tror jeg Tre leppestifter fra merket Wet n' wild Kérastase Cristalliste shampoo og balsam Origins Mega-bright Eye Illuminating øyekrem .. hehe, nok sminke på meg for en stund, ihvertfall! Edit: Skrivefeil Endret 23. februar 2015 av QueenAwesome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicyfruity Skrevet 23. februar 2015 #1132 Del Skrevet 23. februar 2015 Laura Mercier primer, pluss noen kremer..(lukter sååå godt!) Mac pro long wear concealer Nars creamy radiant concealer Fix+ Tom Ford øyenbryngsblyant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 23. februar 2015 #1133 Del Skrevet 23. februar 2015 Dior Ruban Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1134 Del Skrevet 23. februar 2015 La pro girl concealer Elf baked blush i pinktastic og peachy cheeky Nyx matte bronzer Kjøpt på nettet:) Anonymous poster hash: 96750...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 25. februar 2015 #1135 Del Skrevet 25. februar 2015 Kjøpte rensemelk på 70% ein gong førre veke, saman med ein nattkrem, ein farga hudkrem og ein BB-krem til mor mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anybody Skrevet 25. februar 2015 #1136 Del Skrevet 25. februar 2015 Chanel Les Beige Estee Lauder BB highglighter (ny favoritt ) YSL Gloss Volupté Smashbox Photo Finish Color Correcting Foundation Primer Chloé parfyme Joico K-pak proteinkur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 25. februar 2015 #1137 Del Skrevet 25. februar 2015 Mac penultimate eyeliner Mac eye kohl i Teddy Mac Tan pigment Clinique high impact curling mascara UDPP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. februar 2015 #1138 Del Skrevet 25. februar 2015 Opi polish thinner Rexona deospray Nivea roll-on Salvador Dali Laguna parfyme Neutral håndkrem L'Occitane dusjolje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1139 Del Skrevet 25. februar 2015 Niva roll-on Vitamin E intense moisture cream fra bodyshop Babyfoot fra vita(på tilbud:) ) Anonymous poster hash: 17194...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 25. februar 2015 #1140 Del Skrevet 25. februar 2015 Ryddet for reklame. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå