vimsefrøken Skrevet 21. desember 2014 #1041 Del Skrevet 21. desember 2014 Estėe Lauder Resilience Lift Night Firming/Sculpting Face and Neck Creme Estée Lauder Resilience Lift Firming/Sculpting Eye Creme Estée Lauder Perfectionist [CP+R+] Pink Ribbon Edition Hva syns du om Estèe Lauder sine hudpleieprodukter, og hvordan syns du de er i forhold til andre gode merker? Jeg har bl.a hørt mye positivt om Estèe Lauder Advanced Night Repair, og har litt lyst til å prøve ut noe av dette merket, men er litt skeptisk, ettersom det er ett typisk hypet merke, og jeg vanligvis går for merker som MD, Decleor, Matis, Emergin C osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 21. desember 2014 #1042 Del Skrevet 21. desember 2014 Ardell Glamour lashes (kjempestygge) Real techniques face expert brush Real techniques blush brush (det er 20% salg på kostene fra dette merket på hm nå) Anastasia beverly hills dipbrow pomade (250 kr bortkastet) Tea threa olje fra body shop Green lighting gele fra lush (magisk) Tea trea face mist lush Likte du ikke Dipbrow'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. desember 2014 #1043 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) - Mac Peach Blossom (leppestift) - Nars Audacious Lipstick i fargen Annabelle (knallrød) - Too Faced Better than Sex Mascara - Sephora Blotting Paper Jo, og en trepakning med gel-neglelakker fra BarryM, har ikke fargekodene men de er nude, knallrød og lilla. Endret 21. desember 2014 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 21. desember 2014 #1044 Del Skrevet 21. desember 2014 Hva syns du om Estèe Lauder sine hudpleieprodukter, og hvordan syns du de er i forhold til andre gode merker? Jeg har bl.a hørt mye positivt om Estèe Lauder Advanced Night Repair, og har litt lyst til å prøve ut noe av dette merket, men er litt skeptisk, ettersom det er ett typisk hypet merke, og jeg vanligvis går for merker som MD, Decleor, Matis, Emergin C osv Jeg har prøvd andre hudpleieprodukter som Elizabeth Arden, La Prairie, Lacôme, Decleor, Chanel, Guerlain, men synes at for meg så er nå Estèe Lauder blitt "mitt" merke. ^^, Jeg synes det er veldig bra. Har aldri hatt så fin og myk hud før. Er som å ta på silke. (Litt dyrt kanskje, men tatt i betraktning at produktene varer noen måneder og virker, så går det greit). Som deg så har jeg og hørt mye om ANR, og fikk en prøveflakong en gang. For min hud så syntes jeg ikke den var noe spesielt å rope "Hurrah!" for, jeg syntes jeg ble veldig tørr og syntes ikke jeg så særlig forskjell. Moren min derimot synes serumet er "Helt fantastisk!" og syntes det har gjort underverker for huden sin. Jeg ville vel anbefalt å spørre om å få noen prøver først for å se om det er noe du kan bruke. Jeg pleier gjerne å sjekke makeupalley for å se hvilke erfaringer folk der har hatt av diverse produkter. Her er for ANR: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=43522/Advanced-Night-Repair-%28Serum%29-/Estee-Lauder/Treatments Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 21. desember 2014 #1045 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg har prøvd andre hudpleieprodukter som Elizabeth Arden, La Prairie, Lacôme, Decleor, Chanel, Guerlain, men synes at for meg så er nå Estèe Lauder blitt "mitt" merke. ^^, Jeg synes det er veldig bra. Har aldri hatt så fin og myk hud før. Er som å ta på silke. (Litt dyrt kanskje, men tatt i betraktning at produktene varer noen måneder og virker, så går det greit). Som deg så har jeg og hørt mye om ANR, og fikk en prøveflakong en gang. For min hud så syntes jeg ikke den var noe spesielt å rope "Hurrah!" for, jeg syntes jeg ble veldig tørr og syntes ikke jeg så særlig forskjell. Moren min derimot synes serumet er "Helt fantastisk!" og syntes det har gjort underverker for huden sin. Jeg ville vel anbefalt å spørre om å få noen prøver først for å se om det er noe du kan bruke. Jeg pleier gjerne å sjekke makeupalley for å se hvilke erfaringer folk der har hatt av diverse produkter. Her er for ANR: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=43522/Advanced-Night-Repair-%28Serum%29-/Estee-Lauder/Treatments Tusen takk for svar. Prisen er ikke særlig vesentlig da jeg er blant de som bruker ganske store summer på hudpleie nå, og dette er en prioritert ting for meg, særlig ettersom jeg ser effekten av de produktene jeg bruker nå også. Men jeg er en "hudpleie-junkie" som jeg pleier å si, og elsker å prøve nye ting. Jeg har hørt mye positivt om dette merket særlig i forhold til anti-age, og det er noe jeg er opptatt av, forebygge mest mulig da jeg ønsker å se så ung ut som jeg kan så lenge som jeg kan. Og strålende hud er det peneste man kan ha Det er ikke særlig mange steder her jeg bor som har Estèe Lauder til salgs, så derfor litt vanskelig å få tak i prøver hvis jeg ikke reiser til Oslo, noe jeg for så vidt gjør innimellom. Hvilke produkter fra Estèe Lauder er det du syns er mest fantastiske ettersom du ikke likte Advanced Night Repair? Ett serum med anti-age som du kan anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 21. desember 2014 #1046 Del Skrevet 21. desember 2014 Likte du ikke Dipbrow'en? Nei dessverre ikke Syns brynpudder gir et mye bedre resultat. Tror dipbrowen er genial for jenter som har lite bryn fra før av og tegner seg til en form, mens jeg bare trenger farge på mine og ikke form. Tror kanskje jeg bruker den feil, har du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 21. desember 2014 #1047 Del Skrevet 21. desember 2014 Hvilke produkter fra Estèe Lauder er det du syns er mest fantastiske ettersom du ikke likte Advanced Night Repair? Ett serum med anti-age som du kan anbefale? Jeg bruker de to her:http://www.kicks.no/estee-lauder-b555/hudpleie/repairprodukter-c631/perfectionist-icpr-i-pink-ribbon-edition-p23090http://www.kicks.no/estee-lauder-b555/hudpleie/malinriktade-behandlingar-c633/perfectionist-cpr-perfect-line-smoother--p24413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 21. desember 2014 #1048 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg bruker de to her:http://www.kicks.no/estee-lauder-b555/hudpleie/repairprodukter-c631/perfectionist-icpr-i-pink-ribbon-edition-p23090http://www.kicks.no/estee-lauder-b555/hudpleie/malinriktade-behandlingar-c633/perfectionist-cpr-perfect-line-smoother--p24413 Takk, skal sjekke ut disse også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 22. desember 2014 #1049 Del Skrevet 22. desember 2014 Nei dessverre ikke Syns brynpudder gir et mye bedre resultat. Tror dipbrowen er genial for jenter som har lite bryn fra før av og tegner seg til en form, mens jeg bare trenger farge på mine og ikke form. Tror kanskje jeg bruker den feil, har du den? Ja, jeg er veldig fornøyd med min, og jeg trenger bare fylle inn selv. Bruker bare bittelitt på en skrå kost og fyller inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 26. desember 2014 #1050 Del Skrevet 26. desember 2014 Spent på denne! Guerlain Teracotta Teint d'Ailleurs (farget dagkrem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertehåp Skrevet 26. desember 2014 #1051 Del Skrevet 26. desember 2014 Clarisonic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 26. desember 2014 #1052 Del Skrevet 26. desember 2014 Spent på denne! Guerlain Teracotta Teint d'Ailleurs (farget dagkrem) Si ifra hvordan du liker den fra bliss når du har testet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 26. desember 2014 #1053 Del Skrevet 26. desember 2014 YSL Le teint touche eclat foundation YSL Glossy stain i Rose vinyl YSL Radiance pressed powder YSL gloss volupte i Rose orfevre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 26. desember 2014 #1054 Del Skrevet 26. desember 2014 Soap & glory archery. HG brynsprodukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 9. januar 2015 #1055 Del Skrevet 9. januar 2015 Siste kjøp : 12 øyenskygger fra Anastasia Beverly Hills .. Gleder meg til de kommer i posten ( svei i lommeboken, meeeen tror de er verdt det! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Earth Skrevet 9. januar 2015 #1056 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Dette bestilte jeg fra blivakker: Agadir Argan Oil Hair Treatment 118ml. Denne tar jeg i håret, (lengdene) før det skal fønes, gjør også håret lettere å gre ut. Agadir Argan Oil Spray Treatment. Etter at jeg har fønet håret, sprayer jeg denne i lengdene, og håret blir skinnende blankt. Veldig fornøyd. Agadir Argan Oil Daily Moisturizing Balsam Agadir Argan Oil Daily Moisturizing Shampoo OLE HENRIKSEN - Truth Serum Collagen Booster. Likte denne også svært godt, da ansiktet mitt ser mye friskere ut OLE HENRIKSEN - Ultimate Lift Eye Gel. Denne har jeg ikke vært fornøyd med, noe som er synd. Etter å ha påført kremen under øynene mine to ganger, fikk jeg røde små prikker under øynene, og det ble noe hovent. Har ikke brukt øyekrem tidligere, aner ikke om dette er årsaken til reaksjonen? OLE HENRIKSEN - Pick Me Up - Face. Denne var litt sterk for huden min, så jeg bruker den ikke så ofte. Fikk også en del kviser da jeg startet med den, så den har blitt stående ubrukt i skapet på badet en stund. Wet`n Wild Mega Liner Liquid Eyeliner - Black E861 NYX Wonder Pencil Medium Mist fin eyeliner, farge: nude. påfører denne på våtkanten og øynene mine ser våkne og opplagte ut Dette bestilte jeg fra andre nettsider: SWISS EYES fra http://www.swissclinic.no/no/artiklar/oyne/swiss-eyes.html Har brukt produktet i snart to uker, og har ikke merket noe forskjell med tanke på rødheten i øynene mine. Kommer ikke til å bestille denne igjen. Erboristica Face Cream ansiktskrem. Kjøpte denne da den ble anbefalt i en test fra 2014, og kremen er helt fantastisk for min hud:) Kremen er fløyelsmyk, den skal motvirke rynker, og mette tørr hud. Er den første ansiktskremen jeg virkelig har vært fornøyd med. Lukter også kjempegodt Endret 9. januar 2015 av Earth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 9. januar 2015 #1057 Del Skrevet 9. januar 2015 Kanebo Sensai Total Finish Foundation Kanebo Sensai Cellular Perfomance Total Finish Foundation glóMinerals - gloGloss Dior Diorshow - Buildable Volume Mascara Md Formulations - The Temps - Lip Plumping Treatment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 9. januar 2015 #1058 Del Skrevet 9. januar 2015 L'oreal Profesionel color shampo La Roche Posay Lipikar håndkrem Inglot brun øyenskygge Palmolive Delicate flytende håndsåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 10. januar 2015 #1059 Del Skrevet 10. januar 2015 Clarisonic aria + et sensitiv børstehode + clinique børsterens til sminkekoster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 10. januar 2015 #1060 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg fikk nettopp min første Memebox i posten, med Benton-produkter Den inneholdt: Benton Honest Cleansing Foam Snail Bee High Content Skin Snail Bee High Content Essence Snail Bee High Content Mask Pack Jeg gleder meg til å prøve dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå