AnonymBruker Skrevet 8. april #5081 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 1.35): Tenker ikke ett sekund over det. Anonymkode: f01e7...ff4 Man kan kjøpe så mange sminkeprodukter man vil, det hjelper ikke på styggheten på innsiden… Anbefaler alle å sette seg litt inn i hva dyretesting faktisk er. Og dyrevennlig appen er en enkel fix Anonymkode: 991a2...9e7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #5082 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 20.52): Bruker du noen gang medisiner? Alt der må gjennom dyretesting. Det er et av stegene for å utvikle trygge medikamenter. Det betyr ikke tortur av dyr. Det er etiske retningslinjer som er strengere enn i matindustrien. Med mindre man er veganer, er ikke testing på dyr det første man bør unngå. Drikker du melk er du mye mindre dyrevennlig for å si det sånn. Den der moraliseringen syns jeg er en uting. Anonymkode: a53ee...ecb Å sammenligne nødvendige medikamenter med kosmetikk er bare latterlig. Disse strenge retningslinjene du snakker om, gjelder kun i Europa. Men det hjelper ikke når merket det gjelder, for eksempel Loreal, Lancome, Maybelline, Chanel +++ selger i Asia. Det er like ille, om ikke verre enn Yulin. Jeg er veganer. Anonymkode: 991a2...9e7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5083 Del Skrevet 12. april Dasique Fruity Lip Jam - 12 Jujube Jam Anonymkode: 89876...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 12. april #5084 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 8.13): Man kan kjøpe så mange sminkeprodukter man vil, det hjelper ikke på styggheten på innsiden… Anbefaler alle å sette seg litt inn i hva dyretesting faktisk er. Og dyrevennlig appen er en enkel fix Anonymkode: 991a2...9e7 Ja for du bruker ikke klær produsert av barnearbeidere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 13. april #5085 Del Skrevet 13. april Noen her som er Luxplus-medlem og kan fortelle om det er verdt det og hvor mye dere har bruk for det?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #5086 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 8.24): Å sammenligne nødvendige medikamenter med kosmetikk er bare latterlig. Disse strenge retningslinjene du snakker om, gjelder kun i Europa. Men det hjelper ikke når merket det gjelder, for eksempel Loreal, Lancome, Maybelline, Chanel +++ selger i Asia. Det er like ille, om ikke verre enn Yulin. Jeg er veganer. Anonymkode: 991a2...9e7 Salve mot kviser er også dyretestet. Tannkrem også. Er det viktig nok for deg, siden du føler at du har et moralsk kompass vi andre ikke har? Jeg spiser kjøtt og mener det er veldig viktig for helsen. Jeg er enig i at man bør jobbe for at dyr som både brukes i forskning, mat og matproduksjon har det best mulig. Men å drive å shame andre damer på nett gjør deg heller ikke til et bedre menneske enn andre😊 Anonymkode: a53ee...ecb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april #5087 Del Skrevet 15. april Hadde adventskalender fra Clinique før jul og fikk en liten variant av denne leppestiften. Måtte kjøpe fullsize i dag. Fargen heter Love Pop. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 16. april #5088 Del Skrevet 16. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. april #5089 Del Skrevet 16. april Siden jeg er en enkel sjel som ikke bruker så mye hudpleie og kosmetikk, er det lite spennende å dele. Mitt siste kjøp var Aloe dagkrem og nattkrem fra Bodyshop. God på tørr og sensitiv hud, og uten parfyme. En av favorittene mine. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. april #5090 Del Skrevet 18. april Perelandra skrev (På 7.4.2024 den 12.57): Har nettopp bestilt to mascaraer fra How to be a Redhead. Bestilte via Amazon siden det da blir enklere med moms og toll. Har ikke prøvd disse før, men har tidligere kjøpt mascara spesielt tilpasset rødhårerede fra Redhead Revolution, og vært godt fornøyd. Disse to er enda rødere og varmere i fargen, så jeg er skikkelig spent Fikk mascaraene i posten i dag. 😊👩🦰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. april #5091 Del Skrevet 18. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. april #5092 Del Skrevet 18. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. april #5093 Del Skrevet 18. april 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. april #5094 Del Skrevet 18. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. april #5095 Del Skrevet 19. april Sensai step 2 milky soap Ysl mon paris edp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april #5096 Del Skrevet 20. april Ysl lipbalm🤍🩷 Fordi jeg hadde en jækla god rabattkupong,så kostet denne meg bare 125,-😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april #5097 Del Skrevet 20. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april #5098 Del Skrevet 20. april (endret) Første gang jeg prøver denne,og, OMG!! Sååå god den er!! Kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har kjøpt denne før🥹 •Jeg føler at de småflisete/sprø/brusete/krusete tuppene mine nå er HELT glatte!!! •Den lukter jææækla digg!! •Den gjør IKKE håret fett. •Den er ekstremt drøy! •Den var billig. •Håret ble VELDIG lett å gre,da den myket opp floker. Jeg bare GLEDER meg til å fortsette å bruke den,og vurderer faktisk litt og prøve andre hårpeodukter fra samme merke.. Endret 20. april av flusa 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5099 Del Skrevet 20. april Har nettopp oppdaget bananshampo, balsam og hårkur fra Body Shop. Håret mitt blir helt fantastisk mykt 🙂. Er for tørt hår og hodebunn. Og nå har de ofte alt til 40%, så billig 🙂 Anonymkode: e3fc9...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 20. april #5100 Del Skrevet 20. april Foundation fra Lancome, trengte påfyll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå