Capazitet Skrevet 27. mars #5061 Del Skrevet 27. mars (endret) Essie "Sugar" Endret 31. mars av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. mars #5062 Del Skrevet 27. mars 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. mars #5063 Del Skrevet 27. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. mars #5064 Del Skrevet 27. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. mars #5065 Del Skrevet 27. mars Fra Herligheter 🥰 Har null peiling innen hudpleie, men synes de er veldig gode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mars #5066 Del Skrevet 30. mars Dette er noe av det råeste serum for øynene jeg har prøvd. Prøvde først med en vareprøve i et par dager før jeg kjøpte full størrelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. mars #5067 Del Skrevet 31. mars MarianneE skrev (På 30.3.2024 den 9.26): Dette er noe av det råeste serum for øynene jeg har prøvd. Prøvde først med en vareprøve i et par dager før jeg kjøpte full størrelse. Hva slags effekt har den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. april #5068 Del Skrevet 1. april Djungelvrål skrev (6 timer siden): Hva slags effekt har den? Jeg ble veldig glatt rundt øynene og den var deilig kjølende. I en alder av 45 ser jeg jo at det kommer rynker rundt øynene etterhvert men jeg måtte nesten lete etter dem neste morgen etter å brukt serumet morgen og kveld dagen før. Dette gjorde at jeg kjøpte full størrelsen etter å ha hatt prøveflasken et par dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. april #5069 Del Skrevet 5. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. april #5070 Del Skrevet 5. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. april #5071 Del Skrevet 5. april 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. april #5072 Del Skrevet 5. april (endret) (Opprinnelig i går så hadde jeg kjøpt en del produkter via Fredrik&Louisa, trodde jeg. Det ble trukket av fra konto, men gikk visst ikke gjennom med kjøpet 😑 da nettsiden frøs. Ringte kundeservice som sa at ordren ble kansellert og så BankID som sa jeg må vente i rundt ti dager på at pengene kommer tilbake på konto ) Pga det der så ble jeg så irritert at jeg gikk i fysisk butikk og kjøpte en del av de tingene istedet Gold Endret 5. april av Peanut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. april #5073 Del Skrevet 6. april (Må si den Clarins Bodyfit Active virkelig kjennes på huden <_< ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. april #5074 Del Skrevet 6. april 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5075 Del Skrevet 6. april Anonymkode: b6b12...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5076 Del Skrevet 6. april Anonymkode: b6b12...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. april #5077 Del Skrevet 6. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. april #5078 Del Skrevet 6. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloms Skrevet 7. april #5079 Del Skrevet 7. april 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. april #5080 Del Skrevet 7. april Har nettopp bestilt to mascaraer fra How to be a Redhead. Bestilte via Amazon siden det da blir enklere med moms og toll. Har ikke prøvd disse før, men har tidligere kjøpt mascara spesielt tilpasset rødhårerede fra Redhead Revolution, og vært godt fornøyd. Disse to er enda rødere og varmere i fargen, så jeg er skikkelig spent 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå