MarianneE Skrevet 29. desember 2022 #3441 Del Skrevet 29. desember 2022 Falt pladask første gang jeg prøvde denne og bare måtte kjøpe. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. desember 2022 #3442 Del Skrevet 29. desember 2022 Cerave håndkrem og 3 parfymrdekanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. desember 2022 #3443 Del Skrevet 29. desember 2022 Capazitet skrev (3 minutter siden): Cerave håndkrem og 3 parfymrdekanter Hva er parfymedekanter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. desember 2022 #3444 Del Skrevet 29. desember 2022 MarianneE skrev (Akkurat nå): Hva er parfymedekanter? Det er prøver av parfymer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 29. desember 2022 #3445 Del Skrevet 29. desember 2022 New Mood palett fra BeautyBay. https://www.beautybay.com/p/beauty-bay/new-mood-palette/ 9/10 poeng Har testet den i noen uker nå og denne får høy score av meg. Glitterskyggene er helt fantastiske (det ser ut som diamanter), de matte fargene er byggbare men godt pigmentert der det gjelder. Paletten er stor og veldig billig, fargene er godt kurert og kan brukes i mange forskjellige kombinasjoner. Det eneste som trekker ned er den sorte skyggen som ikke fungerer helt som den bør, den er litt grå og ujevn i påføringen. Heldigvis er det ikke vanskelig å finne en sort øyeskygge å bruke hvis man allerede har en liten samling med sminke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. desember 2022 #3446 Del Skrevet 29. desember 2022 2 Uriage barrierederm håndkremar og 1 Uriage anti-redness ansiktsmaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3447 Del Skrevet 29. desember 2022 Medik8 B5-serum Radiance serum NARS creamy concealer❤️ Anonymkode: 1898d...f76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 30. desember 2022 #3448 Del Skrevet 30. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 30. desember 2022 #3449 Del Skrevet 30. desember 2022 COSRX Refresh AHA/BHA Vitamin C Daily Toner LADOR Keratin LPP Shampoo (spent på denne!) SKINFOOD Egg White Perfect Pore Cleansing Foam Og en miniutgave (15 ml) av IUNIK Tea Tree Relief Serum (spent på denne, også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 31. desember 2022 #3450 Del Skrevet 31. desember 2022 Alt er ikke til meg, noe er kalenderfyll til neste års adventskalendere. Liker å begynne tidlig 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. januar 2023 #3451 Del Skrevet 1. januar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (19 timer siden): Alt er ikke til meg, noe er kalenderfyll til neste års adventskalendere. Liker å begynne tidlig 😁 Sikker på det altså?🤭 Kjenner til den,nemlig😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1. januar 2023 #3452 Del Skrevet 1. januar 2023 Inglot Freedom System Flexi Eco Palette INGLOT NORGE | FREEDOM SYSTEM PALETTE FLEXI L ECO og Inglot AMC brow liner gel INGLOT NORGE | AMC BROW LINER GEL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. januar 2023 #3453 Del Skrevet 1. januar 2023 flusa skrev (7 timer siden): Sikker på det altså?🤭 Kjenner til den,nemlig😁 Kjøper ofte ting jeg ikke vil ha selv, for ikke å bli frista til å bruke det opp selv 😅😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. januar 2023 #3454 Del Skrevet 1. januar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Kjøper ofte ting jeg ikke vil ha selv, for ikke å bli frista til å bruke det opp selv 😅😂 Det var lurt!🤗 Sier hvert år at jeg skal begynne tidlig på kalendergavene, men det ender alltid opp i siste liten.. Ergo blir det desto dyrere..😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. januar 2023 #3455 Del Skrevet 1. januar 2023 flusa skrev (32 minutter siden): Det var lurt!🤗 Sier hvert år at jeg skal begynne tidlig på kalendergavene, men det ender alltid opp i siste liten.. Ergo blir det desto dyrere..😪 Jeg har planlagt ferdig den ene 😁og den skal overleveres i sommerferien for å spare porto og evt toll. Så det blir bra 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. januar 2023 #3456 Del Skrevet 1. januar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (33 minutter siden): Jeg har planlagt ferdig den ene 😁og den skal overleveres i sommerferien for å spare porto og evt toll. Så det blir bra 😃 Så flink du er🤗 Kanskje jeg blir inspirert til å gjøre det samme🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 2. januar 2023 #3457 Del Skrevet 2. januar 2023 Godt nytt år til alle de flotte, stolte, og sterke kvinnene i denne tråden. Nytt år = Salg, salg, salg. Og jeg blir jo helt yr i hodet og veldig løssluppen med kredittkortet når jeg ser det. Fra Lancôme: Hypnôse Palette - Taupe Craze 24h Drama Liquid Pencil - Eiffel Diamond Bi-Facil øyesminkefjerner Fra Dermalogica: Multivitamin Power Recovery Mask Age Reversal Eye Complex Superrich Repair Dynamic Skin Retinol Serum Annet: Aveda Rosemary Mint Showergel Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Nars High-Pigment Longwear Eyeliner - Mulholland Drive Chanel Le Crayon Eyeliner - Brun cuivré + "kjedelige" ting som deodorant, tannbørster, tanntråd, tannkrem, blad til barberhøvel, barberskum, tamponger 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2023 #3458 Del Skrevet 2. januar 2023 Uff, jeg fikk en VIPkalender fra Rituals før jul hvor hun jeg kjenner som satte sammen kalenderen (hun jobber på Rituals) var litt snill med meg for å si det sånn. Og så hadde vi Cliniquekalender på jobb og så ser jeg plutselig at det tyter bortimot ut av skuffer og skap. Shopstop2022 rakna så det ljomet etter tidlig i høst men jeg må virkelig forsøke å ikke handle på en god stund. Hilsen hu med 13 håndkrem, 11 dusjskum (alle fra Rituals), 2 dagkrem, 2 nattkrem og maaasse miniutgaver av div øyekrem/ serum/ tonic/ rens.... Men gud som jeg kommer hit for å sikle over deres innkjøp og skrive ønskeliste 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. januar 2023 #3459 Del Skrevet 2. januar 2023 flusa skrev (16 timer siden): Så flink du er🤗 Kanskje jeg blir inspirert til å gjøre det samme🤗 Noe julerelatert skal man jo trøste seg med nå i januar 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. januar 2023 #3460 Del Skrevet 2. januar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (21 minutter siden): Noe julerelatert skal man jo trøste seg med nå i januar 🤭 Stop tempting me!🤭 Hakke råååd til å gå på en smell igjen nå, har altfor mange strikkeprosjekter på gang. Ergo går det mere penger til GARN😁😁 Men det er vel mer fornuftig å bruke pengene på noe jeg kan være kreativ med,sant?🤗🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå