Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte denne ansiktsrens på Fredrik og Louisa. Det er tube nummer 2 jeg kjøper av denne og jeg er godt fornøyd. Den lukter friskt og godt og fjerner sminke 😊

A2586255-8D9C-403D-84F1-3100C8845A78.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy- skrev (4 timer siden):

Kjøpte denne ansiktsrens på Fredrik og Louisa. Det er tube nummer 2 jeg kjøper av denne og jeg er godt fornøyd. Den lukter friskt og godt og fjerner sminke 😊

A2586255-8D9C-403D-84F1-3100C8845A78.jpeg

Jaaa,det er min favoritt rens♡♡

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (På 3.6.2021 den 0.01):

image.thumb.png.282fb215172e2d55bb0624b67a5fcc88.png

Bestilt denne. Gleder meg til å teste.

Oppdatering: Har fet hodebunn og litt tørre tupper. Den sjampoen er for alle hårtyper. Håret ble rengjort og fikk litt volum.
Er nå på dag 2 og håret føles fortsatt rent. Tuppene føles ikke tørre.
Konsistensen er litt rar så det er litt vanskelig å vite hvor mye produkt man trenger - øvingssak. Lukter bare rent når håret har tørket. 

Om det er verdt å bruke 300 kr på en sjampo kan diskuteres, men tror jeg kjøper den igjen. Litt luksus må en jo unne seg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk til innkjøp av ny mascara i dag, og fant ut at jeg ville ha noe litt fancy denne gangen, så gikk for  Estee Lauder Sumptuous , som jeg brukte mye før.  Vet ikke hvorfor jeg slutta, men nå hadde jeg lyst å prøve den igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Shiseido Enrichment Treatment Toner. Igjen. Jeg har prøvd å finne billigere tonere som gjør samme, men denne er bare helt fantastisk til min dehydrerte og sensitive hud - jeg kommer alltid tilbake til den. Etter min mening den beste toneren som finnes (og heldigvis ofte på tilbud).

Anonymkode: 1c4a1...c47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innisfree, har brukt merket siden 2011. Veldig fornøyd:) Black Tea Youth Enhancing Special Duo Set. Kjøper også jevnlig concealer og masker fra Innisfree. 

bebafa1346bb354b22bd2d486bb9721a.jpg

Endret av Tanuki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dere hudpleie erfarene folk.. Når i rutinen tar man på kvise krem? 🙈

(håper det er greit jeg spør her, orket ikke å lage en ny tråd 😅

Anonymkode: 00b93...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Vita i dag og kjøpte meg ny hårspray,  Bjørn Axen super strong hold 

https://www.vita.no/bjorn-axen/bjorn-axen-megafix-hairspray

og så hadde jeg lyst på en ny gloss eller noe sånn, og så kom jeg over L'oreal  sin Color riche plump and shine, og tenkte det må jo være noe for meg. Plukka med meg fargen watermelon. Litt skuffa, da jeg hadde ønsket meg litt mer farge, men egentlig veldig fin allikevel :)    litt tinglende følelse på leppene rett etter påføring, så sikkert noe mint eller noe i den

https://www.vita.no/loreal/loreal-color-riche-plump--shine?v=352223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dere hudpleie erfarene folk.. Når i rutinen tar man på kvise krem? 🙈

(håper det er greit jeg spør her, orket ikke å lage en ny tråd 😅

For å behandle selve kvisen som punkt behandling eller er denne kremen en behandlende fuktighets krem? :) 

Anonymkode: dd7a0...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maddy25 skrev (19 timer siden):

Fenty pudderfoundation i fargen 170, fin match, gleder meg til å  teste i morgen.

Du må oppdatere oss om hva du synes! 😀 Har så lyst på den, håper den er god 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Emet said:

Du må oppdatere oss om hva du synes! 😀 Har så lyst på den, håper den er god 😄 

Prøvde den i dag. Påførte med kost. Fint og jevnt resultat. Veldig holbar. Brukte finishing spray over.

Nå har jeg ikke så mye å dekke over, trenger bare å jevne ut litt, så for meg funker den helt fint🙂

I hvert fall på denne tiden av året.

Jeg har også den fra L'oreal som noen sier skal være en dupe for Fenty. Den er veldig god den også, men lenge siden jeg har brukt den. Prøver den i morgen for å sammenligne🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For å behandle selve kvisen som punkt behandling eller er denne kremen en behandlende fuktighets krem? :) 

Det er en veldig kraftig salve som skal over hele ansiktet (sliter med mye prikker under huden) 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en veldig kraftig salve som skal over hele ansiktet (sliter med mye prikker under huden) 🙈

Da er det etter vask og etter toner om du bruker det :) Ville ikke tatt på en annen krem eller noe annet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...