Lassie Skrevet 16. juni 2011 #781 Del Skrevet 16. juni 2011 Akkurat bestilt meg Smashbox øyevippeprimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondina91 Skrevet 16. juni 2011 #782 Del Skrevet 16. juni 2011 Neglelakk og lipgloss fra Barry M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regineh Skrevet 18. juni 2011 #783 Del Skrevet 18. juni 2011 Dior Nude foundation, kjempe fornøyd. God dekkevne, og gir fukt til tørr hud. + Chanel Rouge Coco Shine, leppestift fra Chanel som er heilt fanastisk, gloss og leppestift i ett, verdt kver krone! (koster 309) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 18. juni 2011 #784 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg kjøpte sminkeveske fra Gosh på taxfree`n da jeg reiste til Gran Canaria i mai. Den inneholdt mascara, eyeliner, lipgloss,øyeskygge med fire forskjellige brunfarger og en helt hvit, også sånn bronsepudder. Er veldig fornøyd og alt dette kostet bare 300kr. Har ikke kjøpt noen av produktene i butikk enda, men antar at det er en smule dyrere. Men Gosh er hvertfall et merke jeg kommer til å fortsette å bruke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 24. juni 2011 #785 Del Skrevet 24. juni 2011 - 17 neglelakker fra Kleancolor - Selvbruning til ansikt og kropp (gradvis)+selvbruningsmousse fra St.Tropez - Too Faced sitt Chocolate Soleil-pudder - Ørten neglelakker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 24. juni 2011 #786 Del Skrevet 24. juni 2011 Og også en til flaske med Redken Body Full, gikk tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurifaksen Skrevet 28. juni 2011 #787 Del Skrevet 28. juni 2011 Hjeeeeelp. Jeg har brukt så mye penger som jeg aldri før har brukt på hudpleie osv de siste 2 ukene. Dette har jeg bestilt: md formulations Facial Cleanser Decleor Aroma Cleanse Cleansing Gel Matis Reponse Corps Exfoliating Body Gel md formulations Face and Body Scrub Decleor Matifying Lotion Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion md formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream md formulations Continuous Renewal Serum Decleor Aroma Solutions Hydrotenseur Anti-Fatigue Eye Serum Fuktighetskrem/dagkrem/nattkrem/SPF: Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream md formulations Total Protector Face SPF30 Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid Matis Reponse Soleil Sun Protection Cream for Face SPF50 md formulations Lip Balm SPF20 Decleor Aromessences Ylang Ylang Purifying Night Balm md formulations the TEMPS Oil Control Pore Refiner 15ml .... TROR dere jeg er blakk eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 7. oktober 2011 #788 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hjeeeeelp. Jeg har brukt så mye penger som jeg aldri før har brukt på hudpleie osv de siste 2 ukene. Dette har jeg bestilt: md formulations Facial Cleanser Decleor Aroma Cleanse Cleansing Gel Matis Reponse Corps Exfoliating Body Gel md formulations Face and Body Scrub Decleor Matifying Lotion Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion md formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream md formulations Continuous Renewal Serum Decleor Aroma Solutions Hydrotenseur Anti-Fatigue Eye Serum Fuktighetskrem/dagkrem/nattkrem/SPF: Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream md formulations Total Protector Face SPF30 Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid Matis Reponse Soleil Sun Protection Cream for Face SPF50 md formulations Lip Balm SPF20 Decleor Aromessences Ylang Ylang Purifying Night Balm md formulations the TEMPS Oil Control Pore Refiner 15ml .... TROR dere jeg er blakk eller? Wow! Det må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 7. oktober 2011 #789 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fuktmaske fra decleor Mineralfoundation fra mineralhygienics er bestilt Kost fra sigma (82?) Shea butter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 7. oktober 2011 #790 Del Skrevet 7. oktober 2011 Natuvive papaya bodylotion(som eit bodybutter i pumpeflaske syns eg) Aco Sense & Care håndkrem Elizabeth Arden øyenskyggepalett i naturtonar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 7. oktober 2011 #791 Del Skrevet 7. oktober 2011 Oh....helt glemt denne tråden: Iherb: Efanol Nattlysolje Now Foods Burdock Giovanni cucumber såpestykke Cheepsmells: Decleor Neroli Balm Decleor leppe stick Decleor Neroli Serum Decleor Hydra Floral Emolusjon Feelunique: Decleor Aroma White c+ Brightning Night Cream Så....nå får det være bra for ei stund? Nei, shitt.... kom på at jeg er fullstendig tom for mascara... krise.... Blir nok nok en tur inn på feelunique i dag :gjeiper: OG.... jeg tar av meg hatten for deg, Lurifaksen. Det var litt av ei liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #792 Del Skrevet 7. oktober 2011 En hel masse forskjellig NYX fra cherryculture, bl.a. fem stk av lipgloss i favorittfargen! Noen som har besilt derfra i det siste, og kan si noe om leveringstiden? Det tok dem fem dager å i det hele tatt sende pakken. Har ikke tålmodighet til det her.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 19. november 2011 #793 Del Skrevet 19. november 2011 Iherb: NatraBio, Acne Relief Giovanni, Moisturizing Liquid Soap, Cucumber Song (lukter kjempegodt!!) Beautybay: Sexy Hair, Colour Me, Styling Crème Gel Beauty Blender Sponge Ebay: (linker) Tannbleking Øyenbrynskniv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basi Skrevet 19. november 2011 #794 Del Skrevet 19. november 2011 Tikei: Børstesett i reisestørrelse To rouge To øyenskygger MH: Full størrelse av foundation x 2 Før dette men i nær fortid: To store pakker fra cherryculture.com med nok leppestift, lip gloss, lip balm og annet snacks som kommer til å være i en halv evighet:) Nettshopping er farlig altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Springshine Skrevet 20. november 2011 #795 Del Skrevet 20. november 2011 To mac øyeskygger: Steamy og Nocturnelle. Har ikke prøvd dem ut enda, men fargene er helt nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaH Skrevet 20. november 2011 #796 Del Skrevet 20. november 2011 Pureology Pure Volume Shampoo Pureology Hydrate Conditioner Pureology Hydrate Shampoo bareMinerals Prime Time Primer Shadow Bronzed Twig Kent Large Porcupine Hair Brush ghd Detangling Comb L'Oréal Professionnel Mythic Oil Alt fra feelunique:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. mars 2012 #797 Del Skrevet 14. mars 2012 Oj sånne tråder er gøy! Alltid bra med info om hva man kan kjøpe så ikke man går glipp av noe Sigmakoster til øyne kjøpt her Benefit powderflage -concealer pudder Benefit That Gal - primer Bumble and Bumble Thickening Spray -spray for tykkere hår DS Laboratories Revita Hairgrowth Stimulating Shampoo - sjampo som får håret til å vokse raskere Disse kjøpt på lookfantastic.com her St.Tropez Self Tan Bronzing Mousse - selvbruningsmousse Kerastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk- varmebeskyttende Kerastase Resistance Ciment Anti-Usure Reinforcing Treatment - Balsam Disse kjøpt på feelunique her Babyliss Black Conical Wand - krølltang PS, sjekk bloggen min, den er helt fersk Hvor fikk du tak i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 14. mars 2012 #798 Del Skrevet 14. mars 2012 Lookfantastic har Bumble&Bumble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. mars 2012 #799 Del Skrevet 14. mars 2012 Lookfantastic har Bumble&Bumble. Takk! Vet du forresten om man mååå ha føner for å bruke den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 14. mars 2012 #800 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg vil tippe nei, men jeg misbruker produkter etter eget hode hele tiden. Slike sprayer bruker jeg gjerne etter vask, og så rufser jeg gjennom håret mens det tørker. Føner gjør nok effekten høyere, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå