Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza

Netthandel:

KMS sjampo for krøllar

Elizabeth Arden edt Green Tea Scent

Butikk:

VIC Extra Strength

Avene Kildevannspray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettbutikker: Dermalogica Super Sensitive Sun Block spf 30, Bare Minerals Original Foundation Medium Beige, Mineral Veil

Fysisk butikk: Dior Lip Glow, solkremer til ansikt og kropp fra La Roche Posay og Vichy (apotek)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Annonse

Masse sminke fra ELF. Er kjempespent, aldri bestilt noe fra de før. Leter etter en fin nude leppestift, umulig å få tak i på parfymerier i norge. Finner de bare uten skimmer og da ser man jo død ut. Tror jeg bestilte 4-5 forskjellige nude glosser og leppestifter, det går jo ann når de koster 14 kr stk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte sist fra iherb, giovanni shampo og balsam(guuuud så god), giovanni chocolate+vanilla bodywash(guuuuud så god), jojobaojle, c-vit facecleanser, og en bodywash til som jeg ikke husker helt hva var :) Ohhhh, gleder meg til lønn igjen, så jeg kan bestille koster og flere skygger ++. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario Badescu drying lotion - ebay

KMS moistrepair revival creme - lookfantastic

Mineralfoundation fra Tikei, siden Everyday Minerals har endret innholdet.

MD formulations continous renewal serum, sensitive - ebay

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raptuza

Butikk:

VIC Hand & Nail lotion. Ei uke med 2-3 påføringar daglig fiksar mine skjøre og flisete neglar som ein kur..!

Shiseido trio øyenskyggepalett i grøne tonar. Flotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt forskjellige småstørrelser på skrubb, såper og lotioner hos Haus of Gloi, etter å ha lest masse om dem på ulike blogger. Dessuten Sebastian Light shampoo og conditioner fra Feelunique.

Ellers har jeg kjøpt Hårologi spraybalsam til datteren min (og litt meg selv) hos frisøren, HR Lash Queen Sexy Blacks mascara hos Esthetique, og Jane Iredale Powder Me solfaktor i pudderform (med gratis Lip Drink inkludert) hos hudpleieren. Det er nemlig ikke alltid jeg har tålmodighet til å bestille ting, men vil ha dem der og da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere foundationer som bare er organsje på min kritthvite hud.... blæ. Hvorfor skal vi i ett av de nordligeste landene i verden ikke en gang ta inn de lyseste foundationene? si meg det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest sue84

makeupmekka.no: To Faced Lip Injecton Extreme. Og lip gloss palette med mange farger :)

qxl.no: 12 lip glosser i ass. farger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...