Gjest Raptuza Skrevet 1. mai 2011 #761 Del Skrevet 1. mai 2011 Netthandel: KMS sjampo for krøllar Elizabeth Arden edt Green Tea Scent Butikk: VIC Extra Strength Avene Kildevannspray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 1. mai 2011 #762 Del Skrevet 1. mai 2011 Chanel Rouge Coco Shine - Boy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #763 Del Skrevet 2. mai 2011 Husker ikke, tror det var maskara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 2. mai 2011 #764 Del Skrevet 2. mai 2011 Nettbutikker: Dermalogica Super Sensitive Sun Block spf 30, Bare Minerals Original Foundation Medium Beige, Mineral Veil Fysisk butikk: Dior Lip Glow, solkremer til ansikt og kropp fra La Roche Posay og Vichy (apotek) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaH Skrevet 2. mai 2011 #765 Del Skrevet 2. mai 2011 To Mac blushes: Peaches og Well Dressed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 2. mai 2011 #766 Del Skrevet 2. mai 2011 3 øyenskygger fra NYX, samt 2 neglelakker fra samme merke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 20. mai 2011 #767 Del Skrevet 20. mai 2011 400 ml med Decleor Cleansing water. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foya Skrevet 20. mai 2011 #768 Del Skrevet 20. mai 2011 Nars - Orgasm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortifera Skrevet 21. mai 2011 #769 Del Skrevet 21. mai 2011 Fikk endelig tak i Urban Decay naked palette!!! Er så utrolig lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 21. mai 2011 #770 Del Skrevet 21. mai 2011 Butikk: La Roche Posay Rosaliac ansikskrem Olivier & co håndkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 22. mai 2011 #771 Del Skrevet 22. mai 2011 KMS hair play dry wax, helt fantastisk spray! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HLHD Skrevet 22. mai 2011 #772 Del Skrevet 22. mai 2011 En million Decleor-produkter, husker ikke lengre hvilke - bare venter på å få de i posten :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2011 #773 Del Skrevet 22. mai 2011 Jojoba- og tetreolje fra iherb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2011 #774 Del Skrevet 22. mai 2011 Masse sminke fra ELF. Er kjempespent, aldri bestilt noe fra de før. Leter etter en fin nude leppestift, umulig å få tak i på parfymerier i norge. Finner de bare uten skimmer og da ser man jo død ut. Tror jeg bestilte 4-5 forskjellige nude glosser og leppestifter, det går jo ann når de koster 14 kr stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 22. mai 2011 #775 Del Skrevet 22. mai 2011 Bestilte sist fra iherb, giovanni shampo og balsam(guuuud så god), giovanni chocolate+vanilla bodywash(guuuuud så god), jojobaojle, c-vit facecleanser, og en bodywash til som jeg ikke husker helt hva var Ohhhh, gleder meg til lønn igjen, så jeg kan bestille koster og flere skygger ++. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 28. mai 2011 #776 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Mario Badescu drying lotion - ebay KMS moistrepair revival creme - lookfantastic Mineralfoundation fra Tikei, siden Everyday Minerals har endret innholdet. MD formulations continous renewal serum, sensitive - ebay Endret 28. mai 2011 av finkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 31. mai 2011 #777 Del Skrevet 31. mai 2011 Butikk: VIC Hand & Nail lotion. Ei uke med 2-3 påføringar daglig fiksar mine skjøre og flisete neglar som ein kur..! Shiseido trio øyenskyggepalett i grøne tonar. Flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. juni 2011 #778 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har akkurat bestilt forskjellige småstørrelser på skrubb, såper og lotioner hos Haus of Gloi, etter å ha lest masse om dem på ulike blogger. Dessuten Sebastian Light shampoo og conditioner fra Feelunique. Ellers har jeg kjøpt Hårologi spraybalsam til datteren min (og litt meg selv) hos frisøren, HR Lash Queen Sexy Blacks mascara hos Esthetique, og Jane Iredale Powder Me solfaktor i pudderform (med gratis Lip Drink inkludert) hos hudpleieren. Det er nemlig ikke alltid jeg har tålmodighet til å bestille ting, men vil ha dem der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-sia- Skrevet 1. juni 2011 #779 Del Skrevet 1. juni 2011 Flere foundationer som bare er organsje på min kritthvite hud.... blæ. Hvorfor skal vi i ett av de nordligeste landene i verden ikke en gang ta inn de lyseste foundationene? si meg det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 14. juni 2011 #780 Del Skrevet 14. juni 2011 makeupmekka.no: To Faced Lip Injecton Extreme. Og lip gloss palette med mange farger qxl.no: 12 lip glosser i ass. farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå