AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3701 Del Skrevet 21. februar 2023 Disse! Prøvd i fem dager nå, og er superfornøyd!! Anonymkode: 10b2c...6c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. februar 2023 #3702 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Disse! Prøvd i fem dager nå, og er superfornøyd!! Anonymkode: 10b2c...6c0 Ja en krem til 2500 burde en jo bli fornøyd med. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. februar 2023 #3703 Del Skrevet 21. februar 2023 Djungelvrål skrev (32 minutter siden): Har den en lys nude farge eller bare et gjennomsiktig shimmer?? Lys nude farge,med massssse deilig skimmer😍ikke overveldende skimmer,helt passelig. (Jeg kunne fint hadde mye mer🙈) Den er så god, veldig fet som en leppomade. Så den gir rikelig med fukt. Og sitter lenge på leppene. Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3704 Del Skrevet 21. februar 2023 Har fått så sensitiv hud i løpet av vinteren, tåler liksom ingen ting. Ga Bioderma en sjanse, og det har blitt ny favoritt. Har prøvd rens, micellarvann og maske, uten reaksjon som svie og rødhet. Og Purelan på lepper. Anonymkode: 32bca...da6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. februar 2023 #3705 Del Skrevet 22. februar 2023 Cosmica renselotion for tørr hud Avene kildevannsspray Ei fransk flytande håndsåpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perl Skrevet 22. februar 2023 #3706 Del Skrevet 22. februar 2023 Le Labo Hinoki håndpommade. Min favoritt om våren! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. februar 2023 #3707 Del Skrevet 22. februar 2023 Djungelvrål skrev (15 timer siden): Har den en lys nude farge eller bare et gjennomsiktig shimmer?? Jeg skrev feil.. Nei,den er ikke nude... Den er litt rosa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3708 Del Skrevet 22. februar 2023 Noen som kan tipse om et produkt for å få volum nærmest hårrøttene? Helst uten at håret blir pinnestivt, klissete osv:P Bruker en sånn hårbørste føner fra revlon så får noe volum men Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. februar 2023 #3709 Del Skrevet 22. februar 2023 @flusa har du prøvd bronzer fra MUM? Ser de reklamerer med en til 30 kr nå. Løs bronzer, ser fin ut ☺️ Bare at jeg ofte ryker på å kjøpe bronzere som ikke blir brukt 😅😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 22. februar 2023 #3710 Del Skrevet 22. februar 2023 Boots collagen night cream. Er kjempefornøyd så langt! Minner meg om no7, syns de har gode produkter til en rimelig penge. Hadde kjøpt dagkremen også hadde det ikke vært for spf 30 i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 22. februar 2023 #3711 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har fått så sensitiv hud i løpet av vinteren, tåler liksom ingen ting. Ga Bioderma en sjanse, og det har blitt ny favoritt. Har prøvd rens, micellarvann og maske, uten reaksjon som svie og rødhet. Og Purelan på lepper. Anonymkode: 32bca...da6 Hudkremen er også veldig god! Ofte å finne på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 22. februar 2023 #3712 Del Skrevet 22. februar 2023 Tone83 skrev (På 15.2.2023 den 22.17): Jeg har også mirakel blur, merket null forskjell. Hvordan er det hos deg? Hvis den er som indeed labs nanoblur så er den ubrukelig som primer. Jeg har førstnevnte og presser den inn i huden etter foundation, med en fuktet beautyblender. Nå er det en av favorittproduktene mine (og jeg vurderte å kaste den da jeg brukte den som primer). Bruker en liten mengde og huden ser kjempefin ut på bilder. Varmer den opp på hånden først, banker beautyblenderen oppå og patter inn i huden. Men huden må preppes godt først, hvis ikke ser man tørr og flakete ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. februar 2023 #3713 Del Skrevet 22. februar 2023 Kullsyrevann skrev (5 minutter siden): Boots collagen night cream. Er kjempefornøyd så langt! Minner meg om no7, syns de har gode produkter til en rimelig penge. Hadde kjøpt dagkremen også hadde det ikke vært for spf 30 i den. Usikker på hvorfor følgende skjedde, men: Når No7 ble tilgjengelig i Norge husker jeg at jeg kjøpte en dag og nattkrem uten parfyme - laget for sensitiv hud. Jeg hadde veldig tørr og sensitiv hud på den tiden. Etter litt eksploderte liksom utbrudd via en hel masse komedoner og fullstendig tette porer. Brukte godt over 2 år på å få rettet nogenlunde opp skaden de kremene gjorde 🫠🫠🫠 Etter det tør jeg ikke teste noe fra No7 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 22. februar 2023 #3714 Del Skrevet 22. februar 2023 AprilLudgate skrev (15 minutter siden): Usikker på hvorfor følgende skjedde, men: Når No7 ble tilgjengelig i Norge husker jeg at jeg kjøpte en dag og nattkrem uten parfyme - laget for sensitiv hud. Jeg hadde veldig tørr og sensitiv hud på den tiden. Etter litt eksploderte liksom utbrudd via en hel masse komedoner og fullstendig tette porer. Brukte godt over 2 år på å få rettet nogenlunde opp skaden de kremene gjorde 🫠🫠🫠 Etter det tør jeg ikke teste noe fra No7 😅 Er en stund siden jeg brukte no7, men husker jeg rett er anti age kremene derifra veldig tjukke og konsentrerte (hvis du mener de?). Moren min bruker de, men fikk faktisk selv urenheter av den ene kremen da jeg sneik i skapet hennes. Mener det var en annen linje jeg brukte, tror det var den med blå forpakningen beregnet på fukt? Uansett var jeg fornøyd, men folk reagerer jo forskjellig på produkter. Testet DENNE pakken fra boots (altså selve merket deres, ikke no7) og ble så imponert at jeg måtte teste collagenserien. Førstnevnte minner meg om the ordinary, bare litt mer elegant formulering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2023 #3715 Del Skrevet 22. februar 2023 flusa skrev (9 timer siden): Jeg skrev feil.. Nei,den er ikke nude... Den er litt rosa... Ok....da tror jeg jeg lar vær. Er konstant på leit etter den perfekte nude fargen. Syns ikke jeg kler noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 22. februar 2023 #3716 Del Skrevet 22. februar 2023 Djungelvrål skrev (16 minutter siden): Ok....da tror jeg jeg lar vær. Er konstant på leit etter den perfekte nude fargen. Syns ikke jeg kler noe annet. MAC modesty 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #3717 Del Skrevet 23. februar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (8 timer siden): @flusa har du prøvd bronzer fra MUM? Ser de reklamerer med en til 30 kr nå. Løs bronzer, ser fin ut ☺️ Bare at jeg ofte ryker på å kjøpe bronzere som ikke blir brukt 😅😂 Nei,den har jeg ikke testet. Har for mange bronzere,derfor jeg ikke bestilte den🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #3718 Del Skrevet 23. februar 2023 Djungelvrål skrev (7 timer siden): Ok....da tror jeg jeg lar vær. Er konstant på leit etter den perfekte nude fargen. Syns ikke jeg kler noe annet. Åå, du, den tror jeg alle kler. Den gir mest bare skimmer og fukt,syns jeg. Leppene mine blir liksom forbedret i fargen, føler ikke den gir så mye farge.. Jeg skal prøve å huske etterpå å ta bilde av den på hånden min,så får du se🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #3719 Del Skrevet 23. februar 2023 Djungelvrål skrev (7 timer siden): Ok....da tror jeg jeg lar vær. Er konstant på leit etter den perfekte nude fargen. Syns ikke jeg kler noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. februar 2023 #3720 Del Skrevet 23. februar 2023 Djungelvrål skrev (7 timer siden): Ok....da tror jeg jeg lar vær. Er konstant på leit etter den perfekte nude fargen. Syns ikke jeg kler noe annet. Du kan vurdere fargen selv,den er vel nude,eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå