kamel Skrevet 21. oktober 2017 #1381 Del Skrevet 21. oktober 2017 Bare minerals Foundation, natural. Bare minerals Holiday Rewards, Toalettmappe med Primer, lipgloss, rouge og brightening serum. Max Factor Mastertouch concealer, 303 Ivory. Max Factor loose powder, 010 transculent. Max Factor creme puff blush, lovely pink. Wet,n Wild, Eyeliner pencil, brun. Ashley Tisdale, sminkebørstesett. En leppestift som skifter farge, kjøpt på Ebay. Brun Mascara kjøpt på Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1382 Del Skrevet 26. oktober 2017 Leppestift, bareMinerals (utgått vare, 50% nedsatt ) Hårkur, Yves Rocher Anonymkode: 7535c...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 26. oktober 2017 #1383 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Nytt i skapet innen hud-pleie: Gikk litt Caudalie-berserk for å si det slik Men vel, produktene er vennlige med den litt (for) sarte huden min, såååå.... Endret 26. oktober 2017 av metempsychosis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 27. oktober 2017 #1384 Del Skrevet 27. oktober 2017 15 timer siden, metempsychosis skrev: Nytt i skapet innen hud-pleie: Gikk litt Caudalie-berserk for å si det slik Men vel, produktene er vennlige med den litt (for) sarte huden min, såååå.... Det SOS serumet 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 27. oktober 2017 #1385 Del Skrevet 27. oktober 2017 2 timer siden, mereo skrev: Det SOS serumet 😍 Den har jeg blitt utrolig glad i! Serumet gir det lille fukt-boostet huden min trenger og prisen er vennligere en C-vitamin serumet til John Master Organics (sitrus-lukten til sistnevnte er derimot himmelsk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnPerson Skrevet 27. oktober 2017 #1386 Del Skrevet 27. oktober 2017 Kjøpte bareminerals matte. Resultatet var kjempe fint, men fargen fair er litt for mørk for bleke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 27. oktober 2017 #1387 Del Skrevet 27. oktober 2017 - Giorgio armani Luminous silk foundation i farge nr 5. - LRP Effaclar H - Linda Hallberg Infinity Palette - Lancome LA BASE PRO Perfecting Makeup Primer (oljefri) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. oktober 2017 #1388 Del Skrevet 27. oktober 2017 Diorskin Forever Foundation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1389 Del Skrevet 27. oktober 2017 Snegleslim. Anonymkode: 2df5f...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 27. oktober 2017 #1390 Del Skrevet 27. oktober 2017 Lancôme Hydra Zen dagkrem Chanel Les Beiges foundation Urban Decay all nighter setting spray Smashbox photo finish foundation primer Georgio Armani Beauty black ecstasy mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 5. november 2017 #1391 Del Skrevet 5. november 2017 NARS Sheer Glow Foundation i fargen Punjab. spent på om fargen er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 6. november 2017 #1392 Del Skrevet 6. november 2017 Jeg gikk litt "berserk" her om dagen så det ble følgende: Filorga Optim-Eyes Origins Out of Trouble Origins Super Spot Remover Estée Lauder Perfectionist [CP+R] Dior Instant Eye Makeup Remover Dior Dissolvant Abricot (Nail polish remover) GlamGlow Supermud GlamGlow Gravitymud + tre masker fra Starskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. november 2017 #1393 Del Skrevet 6. november 2017 6 timer siden, Peanut skrev: Jeg gikk litt "berserk" her om dagen så det ble følgende: Filorga Optim-Eyes Origins Out of Trouble Origins Super Spot Remover Estée Lauder Perfectionist [CP+R] Dior Instant Eye Makeup Remover Dior Dissolvant Abricot (Nail polish remover) GlamGlow Supermud GlamGlow Gravitymud + tre masker fra Starskin OMG, det så dyrt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 6. november 2017 #1394 Del Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Mystix skrev: OMG, det så dyrt ut. Det var det og >_< (Jeg pleier ikke å kjøpe så mye, men nå er jeg et annet sted enn jeg pleier å være så da jeg kom til en butikk som hadde utvalg så kjøpte jeg alt det der. Blir en stund til neste gang ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. november 2017 #1395 Del Skrevet 6. november 2017 9 minutter siden, Peanut skrev: Det var det og >_< (Jeg pleier ikke å kjøpe så mye, men nå er jeg et annet sted enn jeg pleier å være så da jeg kom til en butikk som hadde utvalg så kjøpte jeg alt det der. Blir en stund til neste gang ) Er det en av de Glamglowmaskene som gir glød rett etterpå? Jeg har en 20% ahasyremaske som er fanstastisk og gir nydelig glød men den kan jeg jo ikke bruke så ofte jeg ønsker. Samme dag og dagen etter jeg har brukt denne er huden min helt fantastisk og sminken ser mye finere ut på , jeg har også mindre sebumproduksjon og blir ikke så fort blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. november 2017 #1396 Del Skrevet 6. november 2017 Er denne, det er det eneste hudpleieproduktet som jeg faktisk SER virker på både linjer, sebum, manglende glød og litt på pigmentflekker. Ikke er den grisedyr heller, er på andre flaska nå. Bruker den 3-4 g i mnd. Står at den egentlig skal brukes sjeldnere. https://eleven.no/skinplan-fruit-acid-peeling-aha-20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. november 2017 #1397 Del Skrevet 10. november 2017 Premie til meg selv for fortsatt vektnedgang: Gullmascara fra YSL 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 11. november 2017 #1398 Del Skrevet 11. november 2017 Billig browgel kjøpt på enda mer tilbud. Tenkte det kunne prøves for å holde brynene litt mer på plass gjennom dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. november 2017 #1399 Del Skrevet 24. november 2017 Isadora All Day Long Lash Mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1400 Del Skrevet 26. november 2017 4 nye deodoranter. Kjøper i bulk, og benytter gode tilbud. Boozt har siste dag av black weekend i dag, og prisen på Helena Rubinstein Nudit er 176,- I praksis betyr det "kjøp 4 betal for 3", så jeg slo til Anonymkode: cb288...6ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå