MarianneE Skrevet 20. september 2017 #1361 Del Skrevet 20. september 2017 Biotherm aquasource dagkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pmaxqueen Skrevet 20. september 2017 #1362 Del Skrevet 20. september 2017 Biotherm Balm to oil face and eyes make up remover Lancome primer (den blanke) En blush fra MAC MAC studio fix depend pomade i fargen tapue Maybeline fit me 115 og 120. Men mitt favoritt kjøp var en fundation børste fra Smashbox!! Full Coverage Foundation Brush Heter den.. Riktignok dyr men fundationen min har aldri sett bedre ut! Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 4. oktober 2017 #1363 Del Skrevet 4. oktober 2017 To Essieneglelakker fra høstkolleksjonen deres: knee-high-life og dressed-to-the-nineties ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 4. oktober 2017 #1364 Del Skrevet 4. oktober 2017 Essie´s Vanity fairest Kiehl´s Butterstick i # Touch of berry Elizabeth Arden Plush up Gelato lipstick i # 01 Pink Berry Burst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. oktober 2017 #1365 Del Skrevet 8. oktober 2017 Biotherm aquasource deep serum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 8. oktober 2017 #1366 Del Skrevet 8. oktober 2017 Alterna Kendi oil treatment Origins clear improvement charcoal mask Bare Minerals complexion rescue i Buttercream Matis lime blossom lotion YSL The Shock mascara Benefit Hoola bronzer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2017 #1367 Del Skrevet 8. oktober 2017 Lancôme Monsieur Big Mascara SkinPlan Fruit Acid Peeling A.H.A. 20% (dette er andre flaska, ser stor forskjell på huden etter å ha brukt denne) Decléor Prolagène Lift, Lift & Fill Wrinkle Mask HURRAW Lip Balm NYX PROFESSIONAL MAKEUP #Nofilter Finishing Powder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 10. oktober 2017 #1368 Del Skrevet 10. oktober 2017 LUSH har kommet ut med Halloween- og juleprodukter Produkter som fant veien ned i Peanuts veske: Black Rose: https://www.lushnorge.no/produkt/halloween/black-rose-leppefarge Twillight dusjsåpe: https://www.lushnorge.no/produkt/julesaker/hudpleie-dusj-og-bad/twilight-dusjsape Snow Fairy dusjsåpe: https://www.lushnorge.no/produkt/julesaker/hudpleie-dusj-og-bad/snow-fairy-dusjsape-selvkonserverende Snow Fairy kroppsbalsam: https://www.lushnorge.no/produkt/julesaker/hudpleie-dusj-og-bad/snow-fairy-kroppsbalsam Sugar Plum Fairy leppeskrubb: https://www.lushnorge.no/produkt/julesaker/hudpleie-og-lepper/sugar-plum-leppeskrubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrey Hepburn Skrevet 11. oktober 2017 #1369 Del Skrevet 11. oktober 2017 Når det kommer til sminke, elsker jeg RMS Beautys Lip2Cheek. Bruker den både på leppene, kinnene og på øyelokkene. Den er økologisk, drøy i bruk, smelter fint inn i huden og fargen passer perfekt til hudtonen min. Har prøvd en del innen hudpleie, men har ikke funnet noe som har gjort meg helt frelst enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. oktober 2017 #1370 Del Skrevet 12. oktober 2017 En eyelinere fra Isadora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 12. oktober 2017 #1371 Del Skrevet 12. oktober 2017 It's Skin Collagen Nutrition Serum Secret Key Rose Water Base Gel Cream Skinfood Rice Mask Wash Off MacQueen New York Volume Fix Essental Lip Oil Prreti Honey & Berry Lip Sleeping Mask Etude House Drawing Eye Brow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 18. oktober 2017 #1372 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Loreal Paradise Extatic mascara Origins GinZing SPF 40 Energy-boosting Tinted moisturizer Beter øyebrynskniv The Ordinary Vitamin C Suspension 23 % + HA Spheres 2% The Ordinary Alpha Lipoic Acid 5% Rituals Anahata dusjsåpe/skum Endret 18. oktober 2017 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. oktober 2017 #1373 Del Skrevet 18. oktober 2017 Permanentfarge til vipper og bryn fra Refectocil i fargene lysebrun og kastanje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. oktober 2017 #1374 Del Skrevet 19. oktober 2017 13 timer siden, Perelandra skrev: Permanentfarge til vipper og bryn fra Refectocil i fargene lysebrun og kastanje Fornøyd med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 19. oktober 2017 #1375 Del Skrevet 19. oktober 2017 9 timer siden, mereo skrev: Fornøyd med den? Ja, jeg er godt fornøyd. Ideelt sett skulle jeg gjerne fått tak en varm rødbrun farge som matcher håret mitt, men det er vanskelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. oktober 2017 #1376 Del Skrevet 19. oktober 2017 26 minutter siden, Perelandra skrev: Ja, jeg er godt fornøyd. Ideelt sett skulle jeg gjerne fått tak en varm rødbrun farge som matcher håret mitt, men det er vanskelig. Det kan jeg egentlig se. De er ganske standardiserte sånn sett. Sliter med at mine ikke eksisterer i form av farge, så jeg prøver å finne ett produkt som er ålreit. Men opplever at mange av dem er litt meh. Men skal prøve denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 19. oktober 2017 #1377 Del Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, mereo skrev: Det kan jeg egentlig se. De er ganske standardiserte sånn sett. Sliter med at mine ikke eksisterer i form av farge, så jeg prøver å finne ett produkt som er ålreit. Men opplever at mange av dem er litt meh. Men skal prøve denne Mine øyenbryn er også helt lyse og nærmest usynlige uten farge. Jeg liker bedre Refectocil enn vippe- og brynfargene som selges parfymerier eller andre butikker. Refectocil har flere farger å velge i, og så går det fint an å blande ulike farger med hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 20. oktober 2017 #1378 Del Skrevet 20. oktober 2017 Mine siste kjøp var: Clarins Gentle Exfoliator - Brightening Toner Clarins Instant Concealer BECCA First Light Priming Filter BECCA Ever-Matte Poreless Priming Perfector BECCA Ultimate Coverage Complexion Crème Lancôme Hydra Zen Crème BVLGARI Omnia Crystalline EdT NYX Big & Loud Lash Primer Maria Nila Silver Shampoo Maria Nila Sheer Silver Masque Clinique Take the Day Off Balm Benefit Ka-Brow! Anastasia Beverly Hills Brow Gel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. oktober 2017 #1379 Del Skrevet 21. oktober 2017 Karl Lagerfeld Fleur de Pècher. Nydelig men med kort levetid, duften er nesten borte etter 3-4 timer enda de er en eau de parfum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 21. oktober 2017 #1380 Del Skrevet 21. oktober 2017 Litt komisk men mitt siste kjøp var et sminkesett med med koreansk sminke (parfyme, leppestift og lipgloss) fra Extra Leker Skikkelig søt forpakning Helt naturlige ingredienser til motsettning fra de andre sminkeproduktene til barn som inneholder mye skummle ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå