AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1081 Del Skrevet 23. januar 2015 Parfymer også? Kjøpte nettopp Escada - Taj Sunset. 50% avslag på Kicks. :D:D Visste ikke at den var kommet ut igjen, og jeg har tviholdt på de siste dråpene fra 100ml flasken jeg kjøpte i 2011. Kjøpte også parfyme til kjæresten. Fra HQHair kjøpte jeg KMS California Moist Repair balsam, og Redken-sjampo til kjæresten. La Roche-Posay hydraphase intense masque. Håper du kan ta hensyn til andre og slutte med parfyme. Mange får en grusom hverdag på grunn av parfyme. Anonymous poster hash: 69aca...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 23. januar 2015 #1082 Del Skrevet 23. januar 2015 Mine siste kjøp: NARS Cosmetics Radiant Creamy Concealer - Vanilla skinChemists Retinol Serum Ren Clearcalm 3 Clarifying Clay Cleanser Oskia Renaissance Cleansing Gel Aveda All Sensitive Moisturizer First Aid Beauty Facial Radiance Pads Planen er forøvrig å alltid ha en i backup framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 23. januar 2015 #1083 Del Skrevet 23. januar 2015 Clinique Take the day off Balm - Veldig god! Barry M Lychee - Barry M er det beste merket innen neglelakk, og jeg måtte ha denne! Bourjois Cream Blush 02 - Tredje eksemplaret jeg har av denne, billig og kjempefin på. Rimmel Kate Moss #14 - Blitt en av favorittene. Dupe for Mac Faux. Hvor fikk du tak i Take the day off Balm? Føles neste komplett umulig å finne i Norge hvertfall. I nettbutikker er de jo ofte utsolgt eller så sender de ikke til Norge :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1084 Del Skrevet 23. januar 2015 I følge Kicks selges ikke balmen fra Clinique i Norge :sAnonymous poster hash: a08bb...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 23. januar 2015 #1085 Del Skrevet 23. januar 2015 Bobbi brown tintet moisturizer spf 15 i fargen medium dark Bobbi brown øyenskygge i 27 black plum og 3 rich kashmir, fikk de på salg til 100 kr stykke og jeg bare elsker disse fargene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 23. januar 2015 #1086 Del Skrevet 23. januar 2015 Clinique Exfoliating Scrub Clinique Anti Blemish Moisturizer Ole Henriksen Grease Relief Tonic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 23. januar 2015 #1087 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Håper du kan ta hensyn til andre og slutte med parfyme. Mange får en grusom hverdag på grunn av parfyme. Anonymous poster hash: 69aca...3ac Håper du har bedre sosiale antenner IRL. Mange har en grusom hverdag på grunn av folk som ikke vet å snakke ordentlig til folk. Endret 23. januar 2015 av FruRaeder 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1088 Del Skrevet 23. januar 2015 Hvor fikk du tak i Take the day off Balm? Føles neste komplett umulig å finne i Norge hvertfall. I nettbutikker er de jo ofte utsolgt eller så sender de ikke til Norge :/ http://www.nordicfeel.no/hudpleie/ansikt/clinique-take-the-day-off-6147?gclid=COGU7_3XqsMCFacLcwodk3UAYw#fo_c=391&fo_k=f171de4c3aa93fb05dfee1517f47d59f&fo_s=gplanoher f.eks? Anonymous poster hash: 5fe83...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 23. januar 2015 #1089 Del Skrevet 23. januar 2015 HTH skin repair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1090 Del Skrevet 23. januar 2015 Håper du har bedre sosiale antenner IRL. Mange har en grusom hverdag på grunn av folk som ikke vet å snakke ordentlig til folk. Jeg kan godt opplyse litt bedre om parfyme, og dens konsekvenser hvis det trengs? Men jeg synes ofte jeg ikke når frem hvis jeg ikke sier hvor grusomt det faktisk er for veldig mange å være i et samfunn hvor det brukes så mye parfyme. Det går på både fysisk og psykisk helse. Sier jeg ikke "grusom" og "hensyn", men spør bare forsiktig: "Om det kan være lurt å bruke litt mindre parfyme kanskje, fordi noen kanskje plages med det?" Da når jeg ikke frem dessverre. Anonymous poster hash: 69aca...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 23. januar 2015 #1091 Del Skrevet 23. januar 2015 http://www.nordicfeel.no/hudpleie/ansikt/clinique-take-the-day-off-6147?gclid=COGU7_3XqsMCFacLcwodk3UAYw#fo_c=391&fo_k=f171de4c3aa93fb05dfee1517f47d59f&fo_s=gplanoher f.eks? Anonymous poster hash: 5fe83...e1c Nå fikk jeg veldig sånn "Skal vi gifte oss?!?!?!?" følelse - du er en engel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1092 Del Skrevet 23. januar 2015 Nå fikk jeg veldig sånn "Skal vi gifte oss?!?!?!?" følelse - du er en engel! Det var vel et av de første treffene når jeg søkte på google, ikke noe vanskelig å finne Får jo nesten lyst til å prøve denne om den er så bra som den fremstår her Anonymous poster hash: 5fe83...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 23. januar 2015 #1093 Del Skrevet 23. januar 2015 Det var vel et av de første treffene når jeg søkte på google, ikke noe vanskelig å finne Får jo nesten lyst til å prøve denne om den er så bra som den fremstår her Anonymous poster hash: 5fe83...e1c Jeg har leita og leita, men ikke søren om jeg har funnet den. Brukte tidligere Emma Hardie sin cleansing balm, denne er billigere og lukter vist nada. Verdt ett forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 23. januar 2015 #1094 Del Skrevet 23. januar 2015 Holika Holika Healing Nails, strengthener og cuticle oil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 23. januar 2015 #1095 Del Skrevet 23. januar 2015 Hvor fikk du tak i Take the day off Balm? Føles neste komplett umulig å finne i Norge hvertfall. I nettbutikker er de jo ofte utsolgt eller så sender de ikke til Norge :/ Nordic Feel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 23. januar 2015 #1096 Del Skrevet 23. januar 2015 Missha] The Style Under Eye Brightener # 1 Light Beige Concealer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silveri Skrevet 24. januar 2015 #1097 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Og så venter jeg på en Urban Decay Naked øyenskyggepalett. Den kom i posten i dag og jeg skjønner hvorfor så mange snakker varmt om den! Den er kjempefin, supre farger og konsistensen til skyggene gjør de lett å legge og duse. Når den i tillegg kommer med en bra dobbeltsidig børste og prøver på øyenskyggeprimer synes jeg det var et bra kjøp. Nå kommer jo Urban Decay snart til Norge også, det blir farlig for lommeboken ;-) Endret 24. januar 2015 av Silveri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1098 Del Skrevet 24. januar 2015 Mitt siste kjøp er Guerlain Sexy Coral lebestift og en dermaroller fra Swiss clinic 0.5 mm. Anonymous poster hash: 40350...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 24. januar 2015 #1099 Del Skrevet 24. januar 2015 Nuxe Creme Fraiche fuktighetsserum, redningen for min fuktfattige vinterhud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 24. januar 2015 #1100 Del Skrevet 24. januar 2015 Decleor hydra floral rich cream. Har aldri prøvd denne før, så er veldig spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå