Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Parfymer også? :)

Kjøpte nettopp Escada - Taj Sunset. 50% avslag på Kicks. :D:D Visste ikke at den var kommet ut igjen, og jeg har tviholdt på de siste dråpene fra 100ml flasken jeg kjøpte i 2011.

Kjøpte også parfyme til kjæresten.

Fra HQHair kjøpte jeg KMS California Moist Repair balsam, og Redken-sjampo til kjæresten.

La Roche-Posay hydraphase intense masque.

Håper du kan ta hensyn til andre og slutte med parfyme. Mange får en grusom hverdag på grunn av parfyme.

Anonymous poster hash: 69aca...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine siste kjøp:

• NARS Cosmetics Radiant Creamy Concealer - Vanilla
  • skinChemists Retinol Serum
  • Ren Clearcalm 3 Clarifying Clay Cleanser
  • Oskia Renaissance Cleansing Gel
  • Aveda All Sensitive Moisturizer
  • First Aid Beauty Facial Radiance Pads

Planen er forøvrig å alltid ha en i backup framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clinique Take the day off Balm - Veldig god!

Barry M Lychee - Barry M er det beste merket innen neglelakk, og jeg måtte ha denne!

Bourjois Cream Blush 02 - Tredje eksemplaret jeg har av denne, billig og kjempefin på.

Rimmel Kate Moss #14 - Blitt en av favorittene. Dupe for Mac Faux.

Hvor fikk du tak i Take the day off Balm? Føles neste komplett umulig å finne i Norge hvertfall. I nettbutikker er de jo ofte utsolgt eller så sender de ikke til Norge :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Kicks selges ikke balmen fra Clinique i Norge :s

Anonymous poster hash: a08bb...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobbi brown tintet moisturizer spf 15 i fargen medium dark

Bobbi brown øyenskygge i 27 black plum og 3 rich kashmir, fikk de på salg til 100 kr stykke og jeg bare elsker disse fargene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du kan ta hensyn til andre og slutte med parfyme. Mange får en grusom hverdag på grunn av parfyme. Anonymous poster hash: 69aca...3ac

Håper du har bedre sosiale antenner IRL. Mange har en grusom hverdag på grunn av folk som ikke vet å snakke ordentlig til folk.

Endret av FruRaeder
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i Take the day off Balm? Føles neste komplett umulig å finne i Norge hvertfall. I nettbutikker er de jo ofte utsolgt eller så sender de ikke til Norge :/

http://www.nordicfeel.no/hudpleie/ansikt/clinique-take-the-day-off-6147?gclid=COGU7_3XqsMCFacLcwodk3UAYw#fo_c=391&fo_k=f171de4c3aa93fb05dfee1517f47d59f&fo_s=gplanoher f.eks? :)

Anonymous poster hash: 5fe83...e1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har bedre sosiale antenner IRL. Mange har en grusom hverdag på grunn av folk som ikke vet å snakke ordentlig til folk.

Jeg kan godt opplyse litt bedre om parfyme, og dens konsekvenser hvis det trengs? Men jeg synes ofte jeg ikke når frem hvis jeg ikke sier hvor grusomt det faktisk er for veldig mange å være i et samfunn hvor det brukes så mye parfyme. Det går på både fysisk og psykisk helse.

Sier jeg ikke "grusom" og "hensyn", men spør bare forsiktig: "Om det kan være lurt å bruke litt mindre parfyme kanskje, fordi noen kanskje plages med det?" Da når jeg ikke frem dessverre.

Anonymous poster hash: 69aca...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg veldig sånn "Skal vi gifte oss?!?!?!?" følelse - du er en engel!

Det var vel et av de første treffene når jeg søkte på google, ikke noe vanskelig å finne :) Får jo nesten lyst til å prøve denne om den er så bra som den fremstår her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel et av de første treffene når jeg søkte på google, ikke noe vanskelig å finne :) Får jo nesten lyst til å prøve denne om den er så bra som den fremstår her :P

Jeg har leita og leita, men ikke søren om jeg har funnet den.

Brukte tidligere Emma Hardie sin cleansing balm, denne er billigere og lukter vist nada.

Verdt ett forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordic Feel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så venter jeg på en Urban Decay Naked øyenskyggepalett.

Den kom i posten i dag og jeg skjønner hvorfor så mange snakker varmt om den! Den er kjempefin, supre farger og konsistensen til skyggene gjør de lett å legge og duse. Når den i tillegg kommer med en bra dobbeltsidig børste og prøver på øyenskyggeprimer synes jeg det var et bra kjøp.

Nå kommer jo Urban Decay snart til Norge også, det blir farlig for lommeboken ;-)

Endret av Silveri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt siste kjøp er Guerlain Sexy Coral lebestift og en dermaroller fra Swiss clinic 0.5 mm.

Anonymous poster hash: 40350...29e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...