Prorsum Skrevet 10. januar 2015 #1061 Del Skrevet 10. januar 2015 Clinique Take the day off Balm - Veldig god! Barry M Lychee - Barry M er det beste merket innen neglelakk, og jeg måtte ha denne! Bourjois Cream Blush 02 - Tredje eksemplaret jeg har av denne, billig og kjempefin på. Rimmel Kate Moss #14 - Blitt en av favorittene. Dupe for Mac Faux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 12. januar 2015 #1062 Del Skrevet 12. januar 2015 Parfymer også? Kjøpte nettopp Escada - Taj Sunset. 50% avslag på Kicks. :D:D Visste ikke at den var kommet ut igjen, og jeg har tviholdt på de siste dråpene fra 100ml flasken jeg kjøpte i 2011. Kjøpte også parfyme til kjæresten. Fra HQHair kjøpte jeg KMS California Moist Repair balsam, og Redken-sjampo til kjæresten. La Roche-Posay hydraphase intense masque. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 12. januar 2015 #1063 Del Skrevet 12. januar 2015 Redken extreme strenght builder fra HQHair - Sov med den i håret ei natt og håret mitt ble herlig mykt Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 12. januar 2015 #1064 Del Skrevet 12. januar 2015 Maks klikk: - Decleor aroma white c+ recovery brightening night cream - Pureology hydrate condition - Pureology hydrate shampoo - Pureology strength cure restorative masque - Pureology hydrate shine max - Jane Iredale glow time full coverage bb cream - Caudalie the des vignes shower gel - Caudalie zeste de vigne shower gel - Korres mandarin lip butter stick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. januar 2015 #1065 Del Skrevet 12. januar 2015 Evagarden skin perfect foundation. Har lest så mye bra om denne, så vil prøve Carmex lip balm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 12. januar 2015 #1066 Del Skrevet 12. januar 2015 Md face and body scrub Md cleanser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. januar 2015 #1067 Del Skrevet 12. januar 2015 Exuviance hudpleiekit Isadora Builp-Up mascara Tigi bumb blonde duo Label.m Tørrshampoo for brunetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 12. januar 2015 #1068 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) - Lancome mascara grandiose - Dior maximize øyevippeprimer - Mac gel-liner brun (dipdown) - l`Oreal luminizer highlighterpenn Endret 12. januar 2015 av EnKoppTe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1069 Del Skrevet 13. januar 2015 Sminke koster fra Real Techniques, mye bra sminke fra Makeup Revolution, Anonymous poster hash: bb370...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 17. januar 2015 #1070 Del Skrevet 17. januar 2015 Benton High Content Snail Bee Steam Cream Mizon Snail Recovery Gel Cream Tony Moly Red Appletox Honey Cream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 17. januar 2015 #1071 Del Skrevet 17. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 17. januar 2015 #1072 Del Skrevet 17. januar 2015 Ole Henriksen øyekrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 17. januar 2015 #1073 Del Skrevet 17. januar 2015 Flere scrubber fra Queen Helene, nye favoritten er nå Aloe Vera. Tea tree olje til kvisene. Og idag fikk jeg fire forskjellige Co lab tørr shampoo. Fikk mye skryt på Youtube så måtte teste de ut når de var så billige! Sliter med å finne en bra tørr shampoo her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 17. januar 2015 #1074 Del Skrevet 17. januar 2015 Ole Henriksen rensegel til fet hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 17. januar 2015 #1075 Del Skrevet 17. januar 2015 Virkelig Multi-Purpose 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silveri Skrevet 17. januar 2015 #1076 Del Skrevet 17. januar 2015 Purology Hydrate shampoo & balsam - Fikk prøver på disse for en stund siden og likte de veldig god så jeg kjøpte de i full størrelse. Balsamen har mint i seg så jeg våkner skikkelig opp av den! Tweezerman slant tweezer pinsett - Jeg har hatt en i åresvis, men den begynte å bli sløv så jeg kjøpte en ny. Den er så mye bedre som ny og skarp. Øyenskyggebørster fra Mac: 217, 219, 239 Concealer-børste fra No7. Jeg så på Lisa Eldridges videoer og hun bruker den mye. Jeg er litt skeptisk til rimelige børster, men denne er veldig bra. Håndkremer. Jeg har vært kjempetørr på hendene i det siste og har prøvd testerne på mange forskjellige håndkremer, og fant to favoritter: Clarins Hand and Nail Treatment Cream og Elizabeth Arden Eight Hour Cream Hand Treatment. Og så venter jeg på en Urban Decay Naked øyenskyggepalett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 17. januar 2015 #1077 Del Skrevet 17. januar 2015 Ole Henriksen - The whole truth kit. Har ikke prøvd noen av disse produktene før så jeg er spent. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 22. januar 2015 #1078 Del Skrevet 22. januar 2015 Hvordan lukter den? Og hvor kjøpte du den? Er så nyskjerrig på denne duften, og flasken er så sinnsykt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 22. januar 2015 #1079 Del Skrevet 22. januar 2015 Gi gjerne en tilbakemelding på hvordan Elisabeth Arden PRO Face & Body scrub er. Jeg er også veldig nysgjerrig på om denne er like god som MD Formulation sin er, på grunn av alle skriveriene rundt dette. Har heldigvis en full MD skrubb foreløpig, men greit å vite om den er verdt ett forsøk eller ikke Hei! Nå har jeg prøvd den en stund og jeg må si at MD er bedre, det er bare ingen som slår den! EA sin var også god (bedre enn de fleste), men vil heller kjøpe MD sin igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 22. januar 2015 #1080 Del Skrevet 22. januar 2015 Det nye serumet til Estėe Lauder- Enlighten Dark Spot Correcting Night Serum og Clarins Hand & Nail Treatment Cream. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå