Gjest Booker Skrevet 16. desember 2014 #1021 Del Skrevet 16. desember 2014 Benefit High Beam (overvurdert, litt vanskelig å blende ut med huden synes jeg) Bourjois kremblush i 02 (tredje innkjøp av denne, elsker den) Syntes også High Beam var oppskrytt, var ikke fin i det hele tatt. Men hvordan er kremblushen? Gir den glød eller blir den matt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 16. desember 2014 #1022 Del Skrevet 16. desember 2014 Syntes også High Beam var oppskrytt, var ikke fin i det hele tatt. Men hvordan er kremblushen? Gir den glød eller blir den matt? Den inneholder ikke noe shimmer, så den blir rimelig matt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 17. desember 2014 #1023 Del Skrevet 17. desember 2014 Benefit they're real! Ble denne maskaraen sin tur denne runden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 17. desember 2014 #1024 Del Skrevet 17. desember 2014 Lingering - øyenbrynspenn fra MAC 226 Tissè rivoli - 4x øyenskygge fra Chanel Brave - leppestift fra Mac Vitalumiere - løspudder fra Chanel Telescopic - mascara fra l´Oreal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2014 #1025 Del Skrevet 17. desember 2014 Fikk denne fra Ebay idag. Den er magisk, nå er sminken min matt i timesvis. No more shinynose. http://www.ebay.com/itm/271678003058?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. desember 2014 #1026 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Ysl fax cils shocking volume mascara Clarins instant flytende eyeliner Decleor aroma pureté maske Pureology hårkur for blondt hår Gló minerals foundation og Concealer 2 lilla neglelakker og en vinrød, alle fra opi Håndkrem fra Elizabeth Arden Endret 17. desember 2014 av crazycatlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1027 Del Skrevet 18. desember 2014 Ysl fax cils shocking volume mascara Clarins instant flytende eyeliner Decleor aroma pureté maske Pureology hårkur for blondt hår Gló minerals foundation og Concealer 2 lilla neglelakker og en vinrød, alle fra opi Håndkrem fra Elizabeth Arden Hmm? Trodde YSL testet på dyr jeg? Anonymous poster hash: 73d70...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhill Skrevet 18. desember 2014 #1028 Del Skrevet 18. desember 2014 Kjøpte Smashbox sin primer for ikke så lenge siden, den blåe tuben. Har brukt den silikonbaserte som er hvit og svart før, men føler huden min ikke får puste av den. Ganske fornøyd, men skulle ønske den dekket linjer/porer like bra som den silikonbaserte "/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 18. desember 2014 #1029 Del Skrevet 18. desember 2014 Hmm? Trodde YSL testet på dyr jeg? Anonymous poster hash: 73d70...3aa Trodde jeg og først, men de er nylig flyttet over på grønn liste. Herlig! Leste det på siden til hc og sjekket det også opp selv for å dobbelsjekke og trippelsjekke. Jeg kjøper ALDRI noe jeg er usikker på, da lar jeg heller være helt til jeg er sikker på at de er på grønn liste. Hc gjør heller ikke det, men følte at jeg måtte sjekke likevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 18. desember 2014 #1030 Del Skrevet 18. desember 2014 Chanel Blush i fargen 72 Rose Intial Elizabeth Arden PRO Face & Body Scrub (spent om den er like god som MDs) Real Techniques børster DUO eyelash glue Ardell vipper L'oreal Caresse leppepomade i 707 Very Berry Me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 19. desember 2014 #1031 Del Skrevet 19. desember 2014 Oriflame håndkrem Happy Skin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillia Skrevet 19. desember 2014 #1032 Del Skrevet 19. desember 2014 Loreal Telescopic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 19. desember 2014 #1033 Del Skrevet 19. desember 2014 mascara diorshow iconic overcurl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 19. desember 2014 #1034 Del Skrevet 19. desember 2014 Estėe Lauder Resilience Lift Night Firming/Sculpting Face and Neck Creme Estée Lauder Resilience Lift Firming/Sculpting Eye Creme Estée Lauder Perfectionist [CP+R+] Pink Ribbon Edition Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 20. desember 2014 #1035 Del Skrevet 20. desember 2014 Chanel Blush i fargen 72 Rose Intial Elizabeth Arden PRO Face & Body Scrub (spent om den er like god som MDs) Real Techniques børster DUO eyelash glue Ardell vipper L'oreal Caresse leppepomade i 707 Very Berry Me Gi gjerne en tilbakemelding på hvordan Elisabeth Arden PRO Face & Body scrub er. Jeg er også veldig nysgjerrig på om denne er like god som MD Formulation sin er, på grunn av alle skriveriene rundt dette. Har heldigvis en full MD skrubb foreløpig, men greit å vite om den er verdt ett forsøk eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 20. desember 2014 #1036 Del Skrevet 20. desember 2014 Tarte Away oui go sett Tarte Bon voyage sett Tarte Sweet indulgences sett Tarte Tartelette palett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #1037 Del Skrevet 20. desember 2014 Synd at så mange bruker produkter som er testet på dyr og støtter dyremishandling. Det er trist Noe av det beste jeg har prøvd er: Joicio k-pack sjampo og balsam MD face and body scrub. Priori AHA gentle cleanser. Urban Decay naked palette 2 Leppestift fra bare minerals. Kommer ikke på navnet i farta og maskara fra BM som jeg ikke husker navnet på. Anonymous poster hash: bc8a3...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 20. desember 2014 #1038 Del Skrevet 20. desember 2014 Estée Lauder pure color long lasting lipstick i fargen A0 vanilla truffle Clarins rouge eclat lipstick satin finish i fargen 15 nude caramel Guerlain kisskiss i fargen 366 fall in rose Estée Laudre pure color blush i fargen alluring rose Shiseido sheer and perfect foundation i fargen B40 natural fair beige Ut å reise på tirsdag så da blir det nok litt mer shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LouiseL Skrevet 21. desember 2014 #1039 Del Skrevet 21. desember 2014 Decleor Aroma Cleanse Decleor Aroma Sculpt dagkrem Decleor Aroma Night Redken All Soft hårkur Joico K-pak Protect and shine serum MD Body & Scrub Smilelab Barry M Sunset 151 leppestift Barry M Pink Ribbon 153 leppestift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 21. desember 2014 #1040 Del Skrevet 21. desember 2014 Ardell Glamour lashes (kjempestygge) Real techniques face expert brush Real techniques blush brush (det er 20% salg på kostene fra dette merket på hm nå) Anastasia beverly hills dipbrow pomade (250 kr bortkastet) Tea threa olje fra body shop Green lighting gele fra lush (magisk) Tea trea face mist lush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå