Lizliz Skrevet 12. november 2014 #1001 Del Skrevet 12. november 2014 32 makeup geek øyeskygge og to tomme paletter.. Ble dyrt, men satser på at jeg får det igjen i kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 12. november 2014 #1002 Del Skrevet 12. november 2014 Var helt tom, så i dag måtte jeg kjøpe en ny smashbox photo finish foundation primer og Dior Skinflash Radiance Booster Pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 30. november 2014 #1003 Del Skrevet 30. november 2014 Benyttet meg av Black Friday tilbud og kjøpte: - The Balm Hot Mama blush - Pureology strenght cure shampo Samt en god del sminke/hudpleie-julegaver til diverse mennesker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 30. november 2014 #1004 Del Skrevet 30. november 2014 Pureology new volume shampo og balsam Pureology perfekt platinium reconstruct repair for blondes Decleor life radiance energising vitamin cure Clarins deo Jane Iredale glow time full coverage mineral bbkrem Shela's kabuki Eylure brow palette Makeupmekka supersmooth lipgloss Makeupmekka 3 pack neglelakk Makeupmekka børstesåpe Makeupmekka 5xl volume mascara Alt kjøpt den siste uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 30. november 2014 #1005 Del Skrevet 30. november 2014 No7, ansiktsvask, dagkrem og serum 25+ I sminke bruker jeg bare minerals , maskara fra isadora, mary lou manizer highlither og shimmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 30. november 2014 #1006 Del Skrevet 30. november 2014 Agadir Argan Oil fra Babyliss Åååh, jeg elsker denne! SmileLab, hadde så lyst til å prøve å få et litt hvitere smil :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 1. desember 2014 #1007 Del Skrevet 1. desember 2014 Maybelline Rocket mascara Avene vann Nivea lypsyl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 15. desember 2014 #1008 Del Skrevet 15. desember 2014 Giorgio Armani Luminous Silk Foundation, spent på fargen. Sachajuan Ocean Mist Ardell punktvipper Rimmel Stay Blushed Liquid Cheek Tint BECCA Shimmering Skin Perfector Da er man klar til nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsviinet Skrevet 15. desember 2014 #1009 Del Skrevet 15. desember 2014 32 makeup geek øyeskygge og to tomme paletter.. Ble dyrt, men satser på at jeg får det igjen i kvalitet Kan jeg spørre om du har fått dem? Hvordan var kvailteten? Ble det mye toll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 15. desember 2014 #1010 Del Skrevet 15. desember 2014 The Balm Hot Mama blush The Balm Bahama mama solpudder Too faced chocolate solpudder Billion dollar brows øyebrynsskygge i fargen lys brun Studiomakeup concealer i fargen glow Glo minerals Luxe foundation i fargen natural Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 15. desember 2014 #1011 Del Skrevet 15. desember 2014 Too faced chocolate soleil matte bronzer Clinique acne solution liquid makeup i fargen fair alabaster BareMinerals matte powder foundation i fargen fairly light Urban Decay de-slick mattifying powder + de-slick oil control setting spray (sistnevnte venter jeg på å få i posten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 16. desember 2014 #1012 Del Skrevet 16. desember 2014 Lypsyl Aloe Vera Lancome mascara Definicils Syoss hårfarging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 16. desember 2014 #1013 Del Skrevet 16. desember 2014 Kan jeg spørre om du har fått dem? Hvordan var kvailteten? Ble det mye toll? Har fått de ja fin kvalitet og ble himla dyrt måtte vel ut med 700 ekstra om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsviinet Skrevet 16. desember 2014 #1014 Del Skrevet 16. desember 2014 Har fått de ja fin kvalitet og ble himla dyrt måtte vel ut med 700 ekstra om jeg ikke husker feil Oi. Jeg har utrolig utrolig lyst til å bestille derfra, men har ikke nok penger. Har du børster derfra og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 16. desember 2014 #1015 Del Skrevet 16. desember 2014 Oi. Jeg har utrolig utrolig lyst til å bestille derfra, men har ikke nok penger. Har du børster derfra og? Koster jo litt. fortollingsgebyr på rundt 300 toll på 10.5 % og mva på 25 % av prisen du kjøper for. kjøpte jo 32 stk da så da blir det jo litt. men kvaliteten på de er det ingenting å si på. Jeg har ingen koster derfra, har nok koster fra Sigma, Mac og Real techniques som jeg er fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsviinet Skrevet 16. desember 2014 #1016 Del Skrevet 16. desember 2014 Koster jo litt. fortollingsgebyr på rundt 300 toll på 10.5 % og mva på 25 % av prisen du kjøper for. kjøpte jo 32 stk da så da blir det jo litt. men kvaliteten på de er det ingenting å si på. Jeg har ingen koster derfra, har nok koster fra Sigma, Mac og Real techniques som jeg er fornøyd med Åh, misunner deg! Skal spare opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 16. desember 2014 #1017 Del Skrevet 16. desember 2014 Too faced chocolate soleil matte bronzer <3 Lukter himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 16. desember 2014 #1018 Del Skrevet 16. desember 2014 Siste jeg kjøpte var en swiss skin roll.. lurer på om det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 16. desember 2014 #1019 Del Skrevet 16. desember 2014 Kjøpte 3 stk Victoria Secrets sprayer til min datter som elsker disse. Skal da være "ekstra" julegaver og fant de på tilbud på Nordic Feel.no, første gang jeg har bestilt noe fra dem, men håper frakt er rask selv i desember og jule-tider. Kjøpte da disse: - Aqua Kiss - Pure Daydream - Strawberries & champagne Håper de faller i smak hos henne. Samt en ny Clarins Instant concelear i 02 til meg selv. Har vel egentlig nok conceleare, men denne er super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 16. desember 2014 #1020 Del Skrevet 16. desember 2014 MAC Blankety og Honey Love (elsker dem) Benefit High Beam (overvurdert, litt vanskelig å blende ut med huden synes jeg) Anastasia Dipbrow (shit, ny holy grail) Bourjois kremblush i 02 (tredje innkjøp av denne, elsker den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå