fiddlesticks Skrevet 18. september 2013 #841 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Det var the real deal, var til og med bruksanvisning og serienummer og alt det der. Funket egentlig helt fint så fort jeg fikk rennende vann over meg, men ser ikke for meg at dette er noe jeg kommer til å bruke hver dag da det var litt røft. Tror jeg skal kjøpe "delicate" børstehode Selgeren var DENNE og jeg mener jeg kjøpte DENNE, men tror jeg fikk den på en auksjon jeg bydde på, derfor den var så billig. Du trenger forresten en US to EU adapter for å lade den i Norge, men den var allerede ladet opp da jeg fikk den så har testet den noen ganger. Takk! Jeg har sett fler og fler utrolig gjennomførte kopier på ebay i det siste, det er litt dumt.. Mener å ha sett Clarisonic apparatene til minst 500.. Var det ikke nok med å vete ansiktet, vete børsten på apparatet, og bruke den? Så lenge det er skummende renser du brukte, da? Har noen adaptere liggende tilfeldigvis, greit når jeg skal handle elektronikk på Ebay Finnes det en slags side man kan teste serienummeret på på nettet? Ser og nå du kun kjøpte Mia, ikke Mia2, tror Mia er en veldig mye eldre versjon. Kanskje den nye er den alle obsesser over? Endret 18. september 2013 av fiddlesticks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. september 2013 #842 Del Skrevet 18. september 2013 Ny, skjønn parfyme:http://no.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=23838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 18. september 2013 #843 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg gikk gjennom DENNE guiden, og ingenting tilsier at min er fake. Du skal kunne registrere den via serienummer på clarisonic.com, om jeg husker rett Mitt serienummer var autentisk. Jeg har hørt at det er noen selgere som selger både falske og ekte clarisonics, fordi de falske er så like at selgerne ikke vet det selv engang... :S Og nei, første gangen jeg brukte den vætet jeg bare børsten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 18. september 2013 #844 Del Skrevet 18. september 2013 Mener forresten å huske at jeg kjøpte morrocan oil hårolje fra israel engang til en ganske billig pris, under 200, og den var ekte. Kanskje ting bare er billigere i Israel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. september 2013 #845 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Noen som har prøvd Dead Sea Premier sine ansiktskremer?? Har noen produkter derfra som er suverene, men har aldri prøvd krem eller serumene.Anonymous poster hash: d233b...d41 Endret 18. september 2013 av Raptuza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 18. september 2013 #846 Del Skrevet 18. september 2013 Jane Iredale BB-cream 1. Alt for lys Følte meg iallfall som en eller annen teatermaske. Og jeg som hadde gledet meg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiddlesticks Skrevet 18. september 2013 #847 Del Skrevet 18. september 2013 Mener forresten å huske at jeg kjøpte morrocan oil hårolje fra israel engang til en ganske billig pris, under 200, og den var ekte. Kanskje ting bare er billigere i Israel? Haha! Bra at din ser ut til å være helt ekte, da tror jeg jeg kanskje tar sjansen fra den selgeren jeg også. Beveger "bristle"ne seg ordentlig som på videoen hun hadde også? Israel skal visstnok ha veldig strenge tollregler som i norge, men det virker iallefall som selgere fra Israel ikke er så løyne og skal bare lure hele tiden.. På en annen sidenote, så jeg etter og den selgeren var fra Kina, så tok det vekk fra posten min, sverger jeg leste Israel, haha! Muligens en annen fane jeg hadde oppe. Jane Iredale BB-cream 1. Alt for lys Følte meg iallfall som en eller annen teatermaske. Og jeg som hadde gledet meg sånn. Vil tro du skal kunne blende den såpass med din egen hud, og deretter ta din vanlige foundation oppå, da blir det kanskje bra? Hvis ikke er jeg Ivory! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. september 2013 #848 Del Skrevet 18. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. september 2013 #849 Del Skrevet 18. september 2013 Bruker negleoljen fra Dead Sea premier - veldig god! Nail bufferen deres er også veldig bra, håndkremen ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #850 Del Skrevet 18. september 2013 <p></p>Anonymous poster hash: 50d58...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 18. september 2013 #851 Del Skrevet 18. september 2013 Shiseido Perfect hydrating BB cream. I love it! Dekker som en foundation, men ikke synlig på. Føles utrolig lett, lukter godt, lett å påføre, name it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elentari Skrevet 18. september 2013 #852 Del Skrevet 18. september 2013 Ole Henriksen 3 little wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 18. september 2013 #853 Del Skrevet 18. september 2013 http://m.feelunique.com/p/Nourish-Argan-Skin-Renew-50ml-feelunique-com-Exclusive?q=Nourish%20argan Elsket denne! Kjøpt på salg for et par uker siden, så betalte ca 160kr. Skal skaffe serumet også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 22. september 2013 #854 Del Skrevet 22. september 2013 Kèrastase Crème d'Huile Olèo - Curl... siden den er så bra for mitt krøllete hår. Jeg kjøper den ofte, og alltid fra lookfantastic. http://www.lookfantastic.com/kerastase-nutritive-creme-d-huile-oleo-curl-definition-cream-150ml/10444814.html?utm_source=ENLF-_Replenish&utm_medium=email&utm_campaign=ENLF-_Replenish&affil=thgemail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 22. september 2013 #855 Del Skrevet 22. september 2013 Fra Oriflame: Edt Elixir Night Blyant-lebestift i rød Design lebestift i rødt Brynformings kit Deospray sensitive Makeup palette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 22. september 2013 #856 Del Skrevet 22. september 2013 Jane Iredale BB cream 3, for å blande ut med 1. Og Jane Iredale Blending Brush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 23. september 2013 #857 Del Skrevet 23. september 2013 Jumbo mascara fra Nilens Jord. Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 23. september 2013 #858 Del Skrevet 23. september 2013 http://m.feelunique.com/p/Nourish-Argan-Skin-Renew-50ml-feelunique-com-Exclusive?q=Nourish%20argan Elsket denne! Kjøpt på salg for et par uker siden, så betalte ca 160kr. Skal skaffe serumet også tror jeg Hvordan er det å ta sminke over denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 23. september 2013 #859 Del Skrevet 23. september 2013 Vil tro du skal kunne blende den såpass med din egen hud, og deretter ta din vanlige foundation oppå, da blir det kanskje bra? Hvis ikke er jeg Ivory! Hehe Vanligvis min farge óg, men BB3 passet utrolig nok bedre. Sett flere prøve den lyseste i anmeldelser nå og få vampyrhvit hud. Jeg har da halloween-sminke! Men for alle som har lett langt og lenge og ikke har funnet en BBkrem/foundation lys nok, så er dette den! Håper de kommer med partall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #860 Del Skrevet 24. september 2013 Chanel les 4 ombres 39 raffinement. Anonymous poster hash: 24abd...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå