Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Det var the real deal, var til og med bruksanvisning og serienummer og alt det der. Funket egentlig helt fint så fort jeg fikk rennende vann over meg, men ser ikke for meg at dette er noe jeg kommer til å bruke hver dag da det var litt røft. Tror jeg skal kjøpe "delicate" børstehode :)

Selgeren var DENNE og jeg mener jeg kjøpte DENNE, men tror jeg fikk den på en auksjon jeg bydde på, derfor den var så billig. Du trenger forresten en US to EU adapter for å lade den i Norge, men den var allerede ladet opp da jeg fikk den så har testet den noen ganger.

Takk! Jeg har sett fler og fler utrolig gjennomførte kopier på ebay i det siste, det er litt dumt.. Mener å ha sett Clarisonic apparatene til minst 500..

Var det ikke nok med å vete ansiktet, vete børsten på apparatet, og bruke den? Så lenge det er skummende renser du brukte, da?

Har noen adaptere liggende tilfeldigvis, greit når jeg skal handle elektronikk på Ebay :)

Finnes det en slags side man kan teste serienummeret på på nettet?

Ser og nå du kun kjøpte Mia, ikke Mia2, tror Mia er en veldig mye eldre versjon. Kanskje den nye er den alle obsesser over?

Endret av fiddlesticks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk gjennom DENNE guiden, og ingenting tilsier at min er fake. Du skal kunne registrere den via serienummer på clarisonic.com, om jeg husker rett :) Mitt serienummer var autentisk.

Jeg har hørt at det er noen selgere som selger både falske og ekte clarisonics, fordi de falske er så like at selgerne ikke vet det selv engang... :S

Og nei, første gangen jeg brukte den vætet jeg bare børsten... :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener forresten å huske at jeg kjøpte morrocan oil hårolje fra israel engang til en ganske billig pris, under 200, og den var ekte. Kanskje ting bare er billigere i Israel? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd Dead Sea Premier sine ansiktskremer??

Har noen produkter derfra som er suverene, men har aldri prøvd krem eller serumene.

Anonymous poster hash: d233b...d41

Endret av Raptuza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane Iredale BB-cream 1. Alt for lys :( Følte meg iallfall som en eller annen teatermaske. Og jeg som hadde gledet meg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener forresten å huske at jeg kjøpte morrocan oil hårolje fra israel engang til en ganske billig pris, under 200, og den var ekte. Kanskje ting bare er billigere i Israel? :laugh:

Haha! Bra at din ser ut til å være helt ekte, da tror jeg jeg kanskje tar sjansen fra den selgeren jeg også. Beveger "bristle"ne seg ordentlig som på videoen hun hadde også? :) Israel skal visstnok ha veldig strenge tollregler som i norge, men det virker iallefall som selgere fra Israel ikke er så løyne og skal bare lure hele tiden.. På en annen sidenote, så jeg etter og den selgeren var fra Kina, så tok det vekk fra posten min, sverger jeg leste Israel, haha! Muligens en annen fane jeg hadde oppe.

Jane Iredale BB-cream 1. Alt for lys :( Følte meg iallfall som en eller annen teatermaske. Og jeg som hadde gledet meg sånn.

Vil tro du skal kunne blende den såpass med din egen hud, og deretter ta din vanlige foundation oppå, da blir det kanskje bra? Hvis ikke er jeg Ivory! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kèrastase Crème d'Huile Olèo - Curl... siden den er så bra for mitt krøllete hår. Jeg kjøper den ofte, og alltid fra lookfantastic.

http://www.lookfantastic.com/kerastase-nutritive-creme-d-huile-oleo-curl-definition-cream-150ml/10444814.html?utm_source=ENLF-_Replenish&utm_medium=email&utm_campaign=ENLF-_Replenish&affil=thgemail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro du skal kunne blende den såpass med din egen hud, og deretter ta din vanlige foundation oppå, da blir det kanskje bra? Hvis ikke er jeg Ivory! Hehe :)

Vanligvis min farge óg, men BB3 passet utrolig nok bedre. :fnise: Sett flere prøve den lyseste i anmeldelser nå og få vampyrhvit hud. Jeg har da halloween-sminke!

Men for alle som har lett langt og lenge og ikke har funnet en BBkrem/foundation lys nok, så er dette den! Håper de kommer med partall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...