Max Magnus Skrevet 12. januar 2010 #21 Del Skrevet 12. januar 2010 Angriper? Jeg har da, i motsetning til deg, ikke sagt at en gruppe sjåfører er bedre enn andre. Du gjorde forsåvidt det med denne uttalelsen: Og så? Vil det si at man er en dårligere sjåfør om man kjører inn i en lyktestolpe 3 ganger enn om man kjører av veien og dreper fire personer? Jeg vil ikke si det, men... I klartekst sier du her at menn kolliderer mest og er dårligere enn kvinner. La meg skyte med den største tenkelige kanonen så til de grader hull på teorien din (og andre feminister) om at kvinner er bedre enn menn i trafikken. Her har du det svart på hvitt. Vi er like ræva alle sammen: http://www.dinside.no/5426/kvinner-og-menn...gode-bak-rattet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #22 Del Skrevet 12. januar 2010 Du gjorde forsåvidt det med denne uttalelsen: I klartekst sier du her at menn kolliderer mest og er dårligere enn kvinner. La meg skyte med den største tenkelige kanonen så til de grader hull på teorien din (og andre feminister) om at kvinner er bedre enn menn i trafikken. Her har du det svart på hvitt. Vi er like ræva alle sammen: http://www.dinside.no/5426/kvinner-og-menn...gode-bak-rattet Jeg synes ikke en person som kjører inn i en lyktestolpe 3 ganger er en god sjåfør heller Som sagt; jeg har spurt etter argumenter for at trådstarters påstand er sann og kommet med et argument som kan tyde på at det ikke nødvendigvis er sant. Det er ikke mitt problem at ingen kan dokumentere at trådstarters påstand er sann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. januar 2010 #23 Del Skrevet 12. januar 2010 Sett fra en annen vinkel: ville du bli operert av en kirurg som ikke har noen interesse for kroppens oppbygging? Woho! Det må være den fjerneste sammenligningen jeg noen gang har sett. En kirurg MÅ vite noe om kroppens oppbygning for i det hele tatt å kunne operere. En sjåfør må ikke kunne noe om biler for å klare å kjøre fra A til B. H*n må kunne noe om trafikken samt klare å betjene bilen. Ville du latt deg operere av en kirurg som ikke har noe interesse for hvordan instrumentene han bruker er satt sammen og fungerer? er vel en riktigere sammenligning? Jeg tror forøvrig at en teknisk og historisk interesse for bil kan være med på å gjøre deg til en bedre sjåfør. Som andre har nevt: det har noe med interesse å gjøre. Men det at du er interessert i motorens oppbygning betyr ikke nødvendigvis at du f.eks. viser hensyn, er flink til å lese trafikkbildet eller ikke vil kjøre over fartsgrensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 13. januar 2010 #24 Del Skrevet 13. januar 2010 Selvsagt har ikke bilinteresse noe å gjøre med trafikkforståelsen, da er man nesten nødt til å ha en interesse for akkurat det. Det blir likevel en annen sak... Det jeg mener med at en interessert person er en bedre sjåfør er at han er teknisk bedre. Noe av det værste jeg sitter på med er teknisk dårlige sjåfører, som ikke kan å gire skikkelig og i det hele tatt behandler bilen uten forståelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 13. januar 2010 #25 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg liker veldig godt å kjøre, men jeg interesserer meg ikke for biler. Jeg kan det jeg må, men ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2010 #26 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg er interessert i bil og elsker å kjøre bil. Det resulterer i at jeg kjører mer, og da får jeg mer kjøreerfaring om ikke annet;) Kjørte over 50.000 km første året jeg hadde sertifikat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå