Gå til innhold

Farge på halsbånd


Gjest Huffsa

Anbefalte innlegg

Hvilken farge på halsbåndet ville du valgt til en orange pus?

Han ser veldig lys ut nå, men blir mest sansynlig mørkere når han blir stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig pus:)

Vi fikk rosa halsbånd av veterinæren, men det kunne han ikke bruke;)

Hva med mørkeblått eller svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig herlig katt! Flott bilde :) Jeg ville valgt hvitt eller grønt, men det er bare smaken min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange like svar ser jeg :ler:

Kunne jo tatt han med når jeg skal kjøpe halsbånd, men blir litt vel komplisert, er noe annet enn en hund :ler:

Og takk, han er veldig skjønn :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge på halsbåndet ville du valgt til en orange pus?

Han ser veldig lys ut nå, men blir mest sansynlig mørkere når han blir stor :)

Jeg har hvitt på min orange :-) synes han passer det.

Scott; post-19720-1263162694_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, helt nydelig kattepus ja! Såå fin da!

Jeg ville hatt hvitt halsbånd tror jeg. Eller svart kanskje. Men så syns jeg at slike enkle farger er fint :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men tenker at hvitt kan bli litt rart siden han har hvite striper og flekker. er så vannskelig. Er jo bare å kjøpe et egentlig, pusen gir vel katta (:ler:) men jeg vil at han skal kle halsbåndet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men tenker at hvitt kan bli litt rart siden han har hvite striper og flekker. er så vannskelig. Er jo bare å kjøpe et egentlig, pusen gir vel katta (:ler:) men jeg vil at han skal kle halsbåndet :)

Hehe, ser den ;). Du får lage noen "prøver" så ser du hva som passer veit du. Får ha moteoppvisning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige katter :) Jeg husker fra min tid med hester at vi nesten alltid pleide å bruke sort, hvitt, grønt eller blått på hester med rød (fuks) farge. Eller brunt og ulike høstfarger av rød, burgunder osv kan gå fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis pusen din skal være utekatt så gi han halsbånd med refleks på! Er mye lettere for bilene å se han på avstand i mørket slik at han ikke blir påkjørt, og lettere å finne han om det skulle være noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ville jeg aldri hatt halsbånd på katten min, og skulle jeg hatt det ville jeg valgt et brunt lærbånd, eller det som var best/mest praktisk, ville nok ikke tenkt på at det skulle matche kattens farger.

Men når det er sagt: Utrolig skjønn pusekatt du har :hjerter_rundt: Skikkelig fin, så den blir nok vakker uansett hvilke farge du ender opp med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er oransje/hvit/svart i omtrent like store posjoner (hunnkatt) og har halsbånd i flere grønntoner med svarte plastdeler. Matcher pelsen hennes veldig godt, så tror grønt hadde blitt fint til en oransje+hvit katt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cupcakes

din katt ligner en prikk på min pusejente! kjempe nydelig! :)

vi har litt forskjellige bånd til henne da de har en tedens til å forsvinne, akkurat nå har hun et rosa med hvite refleks"poter" på, hun har hatt lilla også, men det som var penest på henne var rødt! :Nikke: tror også hvis jeg finner ordentlig mørkturkis så skal jeg kjøpe det for det er en veldig fin farge til pelsen hennes :)

når jeg kjøper bånd har jeg hvert veldig opptatt av låsemekanismen og om det er refleks på det, så det er det som har hvert hovedgrunnen til å velge de forskjellige så har jeg da valgt farge utifra hvilke alternativer de har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_vilde_*

Bruk refleks!!

Dette gjelder også for eierene til pusene=o)

Vårt litte nøste har vært igjennom en goooood del halsbånd. Men alle har hatt refleks på seg. Liker best de som er heldekkende refleks, for de viser best igjen i mørket. Har tatt med ut og testa de forskjellige(ikke på katten, men hatt de på foten og lyst på avstand). Og de som kun har reflekspoter viser dessverre ikke så godt igjen, mens de som har refleksstripe hele veien rundt viser igjen.

En billig forsikring til den firbeinte. Dette gjelder også til hunder!! Bruk refleks, masse refleks til hunden og hesten. Er så trist om noen du blir så glad i blir skada eller dør pga at en sjåfør ikke så dyret.

Over til farge på båndet. Vår lille gutt har pent måtte bruke lilla en gang, og det fordi det var eneste butikken hadde med refleks. Men ellers så går det i litt guttete farger... som om han bryr seg=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...