galskap Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 ja som tittelen sier! hvor og hvordan finne seg en elsker?.. jeg orker ikke noe nytt forhold på en god stund nå men har fortsatt ett stort seksuelt behov. mens teorien er enkel er det ikke like lett og praktisere det. så da spør jeg dere her inne om råd.. ONS er ikke tingen for meg been there done that! så ja.. BRING IT=D
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 ja som tittelen sier! hvor og hvordan finne seg en elsker?.. jeg orker ikke noe nytt forhold på en god stund nå men har fortsatt ett stort seksuelt behov. mens teorien er enkel er det ikke like lett og praktisere det. så da spør jeg dere her inne om råd.. ONS er ikke tingen for meg been there done that! så ja.. BRING IT=D Også var det faktisk en mann eller flere som fikk sin drøm oppfyllt. Idag er det da enklere å få seg en elsker enn det noen gang i historien har vært. Dem ramler jo bokstaveligtalt inn på pc`skjærmen din så fort du åpner VG eller noen som helst annen profilert mediaside. Markedsfør deg selv, snakk med en fyr eller flere, si hva du vil og jobb videre dærifra. Før du vet ordet av det så har du så mange du vill stående å klore på døra di, eller du selv står å klorer på døra hans.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 ja som tittelen sier! hvor og hvordan finne seg en elsker?.. jeg orker ikke noe nytt forhold på en god stund nå men har fortsatt ett stort seksuelt behov. mens teorien er enkel er det ikke like lett og praktisere det. så da spør jeg dere her inne om råd.. ONS er ikke tingen for meg been there done that! så ja.. BRING IT=D Send en PM Det er faktisk så latterlig enkelt... Ikke at jeg gidder å ha en eslkerinen da Men registrer deg hvor som helst og skriv med rene ord at du vil ha en fast elsker. Du kommer til å få mer tilbud en du aner. Husk gummi
galskap Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Send en PM Det er faktisk så latterlig enkelt... Ikke at jeg gidder å ha en eslkerinen da Men registrer deg hvor som helst og skriv med rene ord at du vil ha en fast elsker. Du kommer til å få mer tilbud en du aner. Husk gummi hehe høres bra ut;) takk for tips! noen ideer til hvor og begynne?=D
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 hehe høres bra ut;) takk for tips! noen ideer til hvor og begynne?=D KG sukekr.no møteplassen blink nettby cupido hvor som helst
galskap Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2010 KG sukekr.no møteplassen blink nettby cupido hvor som helst hehe takk for utfyllende svar!=) wish me luck.. haha
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 KG sukekr.no møteplassen blink nettby cupido hvor som helst Rekti. kan det bli enklere?! hehe.. Men bruk nå litt tid i den "teoretiske" fasen, slik at du slipper å få "problemer" med at den/de du velger ikke har forstått poenget ditt. Det kan være lurt å ikke gjøre det hjemme den første gangen også. Og vær kritisk og smart.
galskap Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2010 Rekti. kan det bli enklere?! hehe.. Men bruk nå litt tid i den "teoretiske" fasen, slik at du slipper å få "problemer" med at den/de du velger ikke har forstått poenget ditt. Det kan være lurt å ikke gjøre det hjemme den første gangen også. Og vær kritisk og smart. skal prøve på det:) takk..
Gjest MikeWaters Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 skal prøve på det:) takk.. Lykke til, det er dog verdens største kjøttmarked og 75% av alle profiler er enten 14 år gamle troll eller "voksne" menn som aldri eller ytterst sjeldent har sett en kvinne naken. Vi har brukt Cupido en del, når vi søke som par, det ble for mye rett og slett. Her inne er sikkert et vel så bra sjekkested som noe annet, sikkert ikke like mye mas om nærbilder av kjønnsorganer og dirty talk på msn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå