Gå til innhold

Kostholds program


Pumba

Anbefalte innlegg

Hei!

Ja da har jeg som sikkert alle andre inngått ett nyttårsforsett om å også i år klare å gå ned i vekt ;-) Men i år er motivasjonen litt mer på plass... kanskje?

Kort fortalt så gikk jeg kjapt opp en 10 kilo og sliter nå å komme ned igjen, jeg er student og har lite penger så har ikke muligheten for noe dyrt kurs eller noe i den duren. Jeg spanderer på meg selv medlemskap på treningsstudio. Og planlegger å klare 1 times trening 3 dager i uken, men selvsagt holder det ikke med bare trening..

Kosthold er nok like viktig ser jeg.

Jeg har satt meg mål om å i første omgang se hva jeg egenlig putter i meg i løpet av en uke, så jeg har skaffet meg en bok som jeg skal bære med meg og notere alt jeg spiser. For lettere å kunne se hva jeg må endre på.

Jeg skulle gjerne hatt noen råd i forhold til å endre kosthold og samtidig følge med kalorier og slikt.. Jeg har sett på vektklubben som de har på VG å den virker topp, bortsett fra at de koster relativt mye penger for en stakkars fattig student ;-)

Noen som har tips til ett lignende program eller metode for å følge med på kosthold å sånn? Kom gjerne med tips da! :D

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å lese deg til kunnskap, her kan du finne mye nyttig:

www.iform.no

www.iform.nu

www.trening.no

www.trim.no

www.slankenett.no

Osv..

På www.google.com vil du finne MASSE om du skriver inn trening og kosthold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...