sarahpi Skrevet 22. mai 2011 #21 Skrevet 22. mai 2011 jeg letter etter et kor i Oslo jeg åå. 16 til 25 år. og hobby jeg vil lære meg å synge
sarahpi Skrevet 28. mai 2011 #22 Skrevet 28. mai 2011 Jeg ser etter det samme i Oslo, eller studet kor, helst alder 16 til 23 år. jeg hopper noen vet om et kor hilsen meg.
sarahpi Skrevet 26. juni 2011 #23 Skrevet 26. juni 2011 prøver å se etter kor i oslo er det ingen som vet et
sarahpi Skrevet 4. august 2011 #27 Skrevet 4. august 2011 kor i Oslo? noen bra kurs som går nå i høst? vet noen om et? vil lære meg å synge
Elanor Skrevet 5. august 2011 #28 Skrevet 5. august 2011 Tips: Mange bydelssider på Oslo Kommune lister opp kor i sin bydel. Her er f.eks. kor i Bydel Østensjø. Gå inn på din bydel for å finne kor i ditt nærområde. Videre kan du besøke korenes hjemmesider, og så kan du ta en telefon til dirigenten/korleder for å finne ut om dette koret som passer ditt nivå / aldersgruppe Her er også en side som kanskje kan være til hjelp. (Ingen fullstendig oversikt)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #29 Skrevet 16. august 2011 Hei! Jeg slenger meg på her! Jeg har sunget i mange år, og ønsker å synge i et kor hvor de er flinke, men hvor det ikke er sånn superseriøst, hvis dere skjønner hva jeg mener. Ønsker et kor som ikke er kristent. Jeg er 27, så jeg ønsker et kor med medlemmer mellom 20-40. Noen som vet?? Har surfet overalt, men umulig å finne.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #30 Skrevet 17. august 2011 Hei! Hva med disse? Kor Oslo Ø: http://www.koretosloo.org/ Christiania Damekor: http://www.christianiadamekor.org/
sarahpi Skrevet 24. september 2011 #31 Skrevet 24. september 2011 er det noen som vet om student kor i Oslo
sarahpi Skrevet 8. oktober 2011 #32 Skrevet 8. oktober 2011 er det noen som vet om nettesider til å finn kor? inne i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #33 Skrevet 9. oktober 2011 er det noen som vet om nettesider til å finn kor? inne i Oslo? Du behøver ikke å poste fem meldinger med akkurat det samme innholdet. Det er linker tidligere i tråden, prøv dem. 2
sarahpi Skrevet 11. oktober 2011 #34 Skrevet 11. oktober 2011 prøver å se etter kor til etter jul jeg finner ikke noen jo!!!!
sarahpi Skrevet 31. oktober 2011 #35 Skrevet 31. oktober 2011 er det noen som vet om et kurs til kor!!! er det noen som vet?
emmo Skrevet 30. desember 2011 #36 Skrevet 30. desember 2011 Er det noen som vet om et kor i Oslo/Akershus (Ikke Asker, Bærum, Follo) hvor takhøyden ikke er så stor? Jeg er ingen Celine Dion, men synger ikke falskt. Kunne tenke meg å være med i et kor for å ha en hobby. Det er snakk om for voksne. Helst noe som ikke er kristent/tilhører menighet. Noen som vet? Hei! Jeg ser at dette er et gammelt innlegg, men allikevel! Kanskje du ikke fant noe kor, eller kanskje du ike trives der du er....Chrisitiania Damekor trenger sangere i alle stemmegrupper. Koret består av damer i alle aldre, mest ordentlig voksne, og vi synger et variert repertoir. Vi er ikke kristenkor eller gospelkor! Til nå har vi sunget både poplåter, folkemusikk og klassisk musikk. Vi er akkurat i ferd med å få ny dirigent, og da er det vel en fin tid å begynne på, da er det jo litt på scratch for oss alle! Velkommen skal du være! Gå inn på korets hjemmeside og les litt mer! www.christianiadamekor.org Hilsen emmo
emmo Skrevet 30. desember 2011 #37 Skrevet 30. desember 2011 prøver å se etter kor til etter jul jeg finner ikke noen jo!!!! Hei! I Chrisitiania Damekor trenger vi sangere i alle aldre og i alle stemmegrupper! Vi har et variert repertoir. Øverr på Bjølsen. Gå inn på hjemmesiden: www.christianiadamekor.org, så får du litt mer informasjon, og ser hvordan du kan kontakte koret! Velkommen! Hilsen emmo
emmo Skrevet 30. desember 2011 #38 Skrevet 30. desember 2011 Hei! Jeg slenger meg på her! Jeg har sunget i mange år, og ønsker å synge i et kor hvor de er flinke, men hvor det ikke er sånn superseriøst, hvis dere skjønner hva jeg mener. Ønsker et kor som ikke er kristent. Jeg er 27, så jeg ønsker et kor med medlemmer mellom 20-40. Noen som vet?? Har surfet overalt, men umulig å finne. Hei! Du har kanskje funnet deg et kor allerede? Men vhis ikke: Chrisitiania Damekor er et kor med variert repertoir, flinke men som du sier ikke superseriøse! Vi jobber en del, bruker lydfiler ved innøving. Øver på Bjølsen i Oslo. Akkurat nå bytter vi dirigent, og da kan det jo være et fint tidspunkt å begynne, da er vi alle i samme "båt". Gå inn på hjemmesiden vår: www.chrisitianiadamekor.org, da får du litt mer informasjon og hvordan du kommer i kontakt med koret! hilsen emmo
sarahpi Skrevet 1. desember 2012 #39 Skrevet 1. desember 2012 åå ja. men er det noen voksen kor for dem som er 20 til 25 år?
Wonders Skrevet 3. desember 2012 #40 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Fra i år....Norskt kor som har sør afrikansk vri ;D De synger med Sølvguttene noen ganger... Endret 3. desember 2012 av Wonders
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå