Gå til innhold

Jogge i kulda!


La Guapa

Anbefalte innlegg

Et lite tips:

Jeg er astmatiker og har slitt med å få til orntlig trening nå når det er så kaldt (elsker å jogge)

Men nå har jeg kjøpt varmemaske som varmer opp luften gjennom et metallfilter!

Denne er helt genial! Jeg jogger i 15 minus i går....og innnåndingstempen min inne i maska lå på 12 pluss!

Dette er ment som et tips til alle som liker å trene utendørs om vinteren. kald luft kan være skadelig også for friske lunger og mange utvikler astma ved hard trening i kaldt vær!

Jeg er så glad for det betyr at jeg kan fortsette å trene også i januar og februar uten å trekke innendørs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kuldeavløst astma, og merker det veldig hvis det blir altfor kaldt! Nå trener jeg ikke ute, men sykler til og fra jobb/universitet og kjenne at lungene mister det meste av kapasiteten sin og at det svir er ikke morsomt!

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Liv_*

Så bra! Den hørtes genial ut, aldri hørt om det før. Hvor er denkjøpt og hvor mye koster den? :lur:

Jeg er selv asmatiker og ser problemene ved å trene ute i kulden, så jeg har skaffet meg halvårskort på et treningssenter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Den hørtes genial ut, aldri hørt om det før. Hvor er denkjøpt og hvor mye koster den? :lur:

Dette ønsker jeg også å vite...

Har ikke astma, men jogger ute i minus mange grader og dette hadde vært utrolig flott å bruke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fugl Fønix

Jeg sliter kraftig med innåndinga nå når det er så kaldt, og vil gjerne vite hvor man får kjøpt? Og gjerne også hvor mye de koster sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jepp!

Jeg bestillte en slik fra NAAF!

Helt genialt! Fatter ikke hvorfor de ikke finnes på apotekene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt vått inni ja....men nå har jeg bestillt light-bird også...og den ser ut som et nebb du bare putter inn i munnen, altså ingen maske.

Den skal prøves på dagens treningsøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...