Gå til innhold

Orgasme av trening

Fremhevede innlegg

Gjest helene
Skrevet

Jeg har også opplevd dette. Det er tre øvelser som jeg får orgasme på, men da er jeg nødt til å holde på med dem lenge. Den ene er når jeg ligger på ryggen og tar bena opp og ned for å trene magemusklene. Den andre er når jeg tar armhevinger på knærne, og den tredje er når jeg henger i ribbeveggen og tar bena opp og ned.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var en gang det holdt på å skje meg, jeg hadde på meg litt trange treningsbukser og trente spinning. Jeg ga meg i tide da jeg kjente hva som holdt på å skje, men hadde jeg fortsatt hadde jeg kommet på sykkelen. :fnise:

Endret av Trigger88
AnonymBruker
Skrevet

Armhvinger på knærne? Åssen er det du tar dem siden du får orgasme? Etter at jeg leste det, måtte jeg ned på gulvet og ta en del armhevinger, men fikk ikke tegn til orgasme hverken ved den ene eller andre måten :tristbla::fnise:

Gjest charella
Skrevet

Nesten på spinning. Men bare nesten.

AnonymBruker
Skrevet

Orgasme av trening= I wish :lur: ...Motivasjonen min ville skutt i været.

AnonymBruker
Skrevet

Orgasme av trening faktisk... :P

Noen ganger er jeg misunnelig på dere jenter ;)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv det apparatet der du holder deg oppe på underarmene, har ryggen inntil og løfter beina mens du har 90 grader bøy i knærene. Huff, for en dårlig forklaring, men den øvelsen gir mer enn magemuskler, for å si det sånn :)

• Liker 3
Skrevet
Noen andre som har opplevd noe lignende?

Jepp!

spagattøying

og andre turnøvelser, bla. enkelte øvelser på bom :gjeiper:

+

spinning

+

en øvelse der man ligger på ryggen og løfter beina opp i 90 grader, og så ned igjen

+

Prøv det apparatet der du holder deg oppe på underarmene, har ryggen inntil og løfter beina mens du har 90 grader bøy i knærene. Huff, for en dårlig forklaring, men den øvelsen gir mer enn magemuskler, for å si det sånn

Roman chair?

Det stimulerer mer enn musklene for å si det sånn.

kan noen fortelle meg HVORDAN dere får til dette??

Det er bare å gjøre øvelser som stimulerer klitoris direkte eller indirekte.

Noen blir lettere stimulert enn andre.

Men for meg er det rent fysisk, jeg er ikke tent overhodet.

Samme her.

• Liker 1
  • 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 10.1.2010 den 15.21, Gjest Gjest skrev:

Jeg har!!

hehe

Før, da jeg drev med dans, var det mye spagattøying på slutten av skikkelig harde treningsøkter, da hendte det at jeg "kom" mens jeg tøyde hardt (særlig i guttespagat, dvs med beina ut til hver sin side). Har også fått orgasme på spinningtimer hvis jeg har hatt sånn "gutte sete" på sykkelen. :fnise:

Denne. 😄

Anonymkode: 9a654...2b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...