Gå til innhold

Orgasme av trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurer jeg altså på.

De siste gangene jeg har trent en spesiell mageøvelse har jeg nemlig fått mer ut av det enn bare strammere mage for å si det sånn...

Har forresten aldri fått orgasme sammen med kjæresten, så begynner nesten å lure på hva denne mageøvelsen har som ikke kjæresten har :fnise:

Noen andre som har opplevd noe lignende? Eller har forslag til hva dette kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør den at du strammer underlivsmusklene samtidig (pc-muskelen) ?

Skrevet
Gjør den at du strammer underlivsmusklene samtidig (pc-muskelen) ?

Hm, det kan godt hende... Det er en øvelse der man ligger på ryggen og løfter beina opp i 90 grader, og så ned igjen.

Skrevet
Hm, det kan godt hende... Det er en øvelse der man ligger på ryggen og løfter beina opp i 90 grader, og så ned igjen.

Hehe! Kan hende at du stimulerer pc-muskelen da :)

Kombinert med pusting (som er alfa og omega ved mageøvelser) så vil jeg tro at du har årsaken til orgasmen ;p

Får selv orgasme om jeg kniper :)

Skrevet
Hehe! Kan hende at du stimulerer pc-muskelen da :)

Kombinert med pusting (som er alfa og omega ved mageøvelser) så vil jeg tro at du har årsaken til orgasmen ;p

Får selv orgasme om jeg kniper :)

Takk for svar! Høres logisk ut. Da får jeg gjerne prøve å bruke de samme musklene med kjæresten også :lur:

Skrevet
Takk for svar! Høres logisk ut. Da får jeg gjerne prøve å bruke de samme musklene med kjæresten også :lur:

Hehe! Absolutt, det burde vært obligatorisk hos alle jenter å gjøre det :fnise:

Gjest womenwomen
Skrevet

Ja jeg har opplevd det under trening - erotisk øvelse ...he he som gir stramme magemuskler + orgasme samtidig : ) ...var forbløffet over at det virkelig går an ... uten å røre seg selv . Kunn ved hjelp av " muskelbruk " . Oppdaget det tilfeldig under trening akkurat som TS .Og syns også det var rart .Husker jeg var 20 og trente styrkeøvelser .Var trenings narkoman som 20 åring og bittelitt hyperaktiv ...he he Blitt en del latere med årene ja : ) Får ta opp treningen igjen ... : )

Skrevet

Jeg har!!

hehe

Før, da jeg drev med dans, var det mye spagattøying på slutten av skikkelig harde treningsøkter, da hendte det at jeg "kom" mens jeg tøyde hardt (særlig i guttespagat, dvs med beina ut til hver sin side). Har også fått orgasme på spinningtimer hvis jeg har hatt sånn "gutte sete" på sykkelen. :fnise:

Skrevet

Ja, der har du jo en ekstra god grunn til å komme deg opp av sofaen igjen, womenwomen :ler:

Artig å høre at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette :gjeiper:

• 3 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble glad av å lese dette! Trodde jeg var den eneste. til meg skjer dette nesten hver gang jeg trener magemusklene. Er jo faktisk en motivasjon til å orke å trene de :fnise:

Skrevet
:ler: Mageøvelser for meg = pain, pain, pain og pain. Hadde jeg fått orgasme ved disse øvelsene hadde jeg fort skaffa meg en sylskarp six pack!
  • Liker 5
Skrevet

Jeg er gutt, og har også fått orgasme av trening..

Det har skjedd på ungdomsskolen samt på videregående skole,

når vi har hatt som oppgave å klatre opp/ned tau som dingler

fra taket.

Litt rart egentlig..

Klatrer opp, og samtidig som jeg sliter med å komme meg opp,

begynner det å komme en rar følelse i skrittet.. og plutselig

pinn holder jeg meg fast i tauen.. ngh.. ngh..

Ikke en slik orgasme at jeg får utløsning - men likevel en

deilig orgasme.

Litt stress å skjule husker jeg.. hehe..

Men er en del år siden nå.

Har desverre aldri fått det av styrke trening, som jeg har drevet

mye med de siste årene.

:)

Skrevet

Jeg pleier ikke å være så åpen på nettet, men må bare si at jeg har opplevd noe lignende og derfor forstår det du skriver.

Skrevet

Jeg og!!!

Men for meg er det rent fysisk, jeg er ikke tent overhodet. Har prøvd å tenke på sex samtidig, men det er liksom en uerotisk orgasme. Rare greier, men digg!

:gjeiper:

Skrevet

Må få til dette!!!!!!! :jepp:

Tenker dog en del på sex under trening.. :sjenert:

Skrevet

JEPP!

sånn man holder seg oppe med armene og løfter beinet rett ut.. Venninner og kjærester flirer seg ihjel når vi trener, og spør alltid om jeg kom. Men enig med en over her.. Er mer fysisk, enn tent orgasme. Men blir nå litt skjelven og happy fordet! Forresten opplevd å nesten komme på trikken ned Grunerløkka engang pg a vibber.. Men aldri opplevd det siden.. Dessberre;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

kan noen fortelle meg HVORDAN dere får til dette?? nå ble jeg virkelig nysgjerrig og interressert. hva slags øvelser gjøre dere? må man ha trent lenge for å få det til? selv trener jeg aldri, men dette hørtes spennende ut!

Skrevet

omg kunne ønske jeg fikk til dette da hadde jeg gjort det HVER dag, hehehehehe

Skrevet

Hadde vært en sylfide om det var slik at jeg fikk orgasme av å trene, ja...

Gjest sardintroll
Skrevet

Har aldri fått orgasme av å trene, men jeg har opplevd å bli litt kåt under trening av og til. :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...