Gå til innhold

Pirates of the Caribbean


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes filmen var kongebra, men jeg liker eventyr og tullballfilmer også. ;) Bloom og Depp var bonuser, damen var da ganske tøff og skurken var skikkelig skurk. Og effektene ut og inn av månelyset.... Utrolig funky!!!

Leste at Depp var inspirert av Keith Richards i Rolling Stones etter å ha sett filmen, og da falt en god del biter på plass, ja. Likevel, Depps beste etter Don Juan DeMarco!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå har jeg sett den filmen en gang til - og må bare konkludere igjen: det var ikke en dårlig film (om man sammenligner med Søvnløs i Seattle), men at den fortjener en 5'er? 6'er? No way, til det var den altfor kjedelig. Selv ikke Deppern klarte å dra den opp fra en sterk 3'er - svak 4'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig og skuffende. Eneste grunnen til å se filmen er Johnny Depp.

Jepp..

Det er Johnny Depp som har fått terningkast 5 og 6 også,

ikke selve filmen...

Gå å se en annen film på kino, og lei heller denne når den

er kommet ut på dvd...

(Jinxen holdt på å kjede rævva av seg, og var over lykkelig

da filmen endelig var ferdig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes filmen var skikkelig morsom jeg. Johnny Depp spiller glimrende! Men man bør kanskje like eventyrfilmer, og man bør jo heller ikke forvente en dypere mening i historien, men den var underholdende uten å bli håpløst klissete, noe jeg synes alt for mange filmer har vært i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som ikke har sett den enda vil jeg bare si at dere må huske å se slutten av filmen, som faktisk kommer etter rulleteksten! Oi! Blir det oppfølger, tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Depp er helt utrolig god i denne filmen....!

Han er også noe av det mest sexy innen filmindustrien i dag...

:sjarmor:

Husker ham godt fra The astronauts wife, husker ham - ikke filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som ikke har sett den enda vil jeg bare si at dere må huske å se slutten av filmen' date=' som faktisk kommer etter rulleteksten! Oi! Blir det oppfølger, tror dere?[/quote']

:o

Pokker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Henter opp denne tråden, jeg, bare for å si at nå har jeg også sett filmen, og den er dødskul - synes jeg :wink: Man må ta filmer for det de er. Dette er en eventyrfilm, og som eventyrfilm fungerer den utmerket. Rollefiguren til Johnny Depp er jo genial. Den mannen kan spille! Og Orlando Bloom, yum yum, makan til kjekkas skal man lete lenge etter :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Filmen var helt ok, meget underholdende. Men du VERDEN så mye feil de greide å lage til!

Det er faktisk den filmen hittil med flest "mistakes" under innspillingen. Sko som skifter fasong, farge, etc og lignende, og det var egentlig deise irriterende når jeg likte den så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var helt ok, meget underholdende. Men du VERDEN så mye feil de greide å lage til!

Det er faktisk den filmen hittil med flest "mistakes" under innspillingen. Sko som skifter fasong, farge, etc og lignende, og det var egentlig deise irriterende når jeg likte den så godt.

Feil? Mulgi det, men jeg la ikke merke til det i det hele tatt. Var fokusert på helt andre ting, jeg da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og Orlando Bloom' date=' yum yum, makan til kjekkas skal man lete lenge etter :oops:[/quote']

:enig::enig::enig::hjerter::hjerter::hjerter:

*Håpe i det lengste at han kommer og ringer på døra mi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
Filmen var helt ok, meget underholdende. Men du VERDEN så mye feil de greide å lage til!

Det er faktisk den filmen hittil med flest "mistakes" under innspillingen. Sko som skifter fasong, farge, etc og lignende, og det var egentlig deise irriterende når jeg likte den så godt.

La eg ikkje merke til :D Bra film. Morosam og spanande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke denne filmen noe særlig. Depp stjal filmen og Orlando ble bare en liten statist i filmen. Historien var bra, men det som kom etter rulleteksten ga jo ikke filmen den store meningen heller. Tror ikke jeg gidder å se den igjen, men helt ok film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...