yoga Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 I morgen skal jeg begynne på pillefri uke på p-pille brettet mitt, og det merkes virkelig på humøret. I dag er alt galt! Alt samboeren sier og gjør er gærnt, og alt jeg tenker er vondt. Jeg har sagt det til han at det mest sannsynlig er p-pillene sine feil, men han har jo ingen mulighet til å skjønne det siden han ikke bruker det selv, stakkar. Opp i alt dette vet jeg jo at det ikke er sånn jeg pleier å ha det, og synes det er veldig vondt ovenfor meg selv og såklart ovenfor sambo.. Ikke vet jeg helt hvorfor jeg skriver dette innlegget heller, man bruker det nok som kanal for å få litt ut av systemet. Jeg lurer veldig på å bytte p-piller, men de jeg har brukt tidligere har jeg fått enda flere bivirkninger av. (bruker mercilon nå). Ikke kan jeg slutte å bruke prevansjon enda heller. Så føler meg litt rådvill. Er det andre som har det sånn, eller kan det være andre grunner enn pillen. Tror ikke jeg hadde det mye sånn før jeg begynte på pillen. Grrrrr......!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Høre med legen din? Er det lenge siden du byttet? Jeg blir kjempesinna hver gang jeg bytter p-piller... Og ble veldig sinna på cerazette, tok meg plutselig i å skjelle ut dama på butikken... Gikk tilbake å sa pent unnskyld dagen etter da! Nå bruker jeg Diane og er i godt humør. Men om problemet kommeri forbindelse med pillefri, kan du ikke bare droppe pillefri og gå rett på neste brett? Jeg gjør det, og slipper da hele mensenstyret! Vet ikke om det går an med det merket du går på, men på Diane er det ihvertfall ingen problemer...
yoga Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Nå bruker jeg Diane og er i godt humør. Men om problemet kommeri forbindelse med pillefri, kan du ikke bare droppe pillefri og gå rett på neste brett? Jeg gjør det, og slipper da hele mensenstyret! Vet ikke om det går an med det merket du går på, men på Diane er det ihvertfall ingen problemer... Å droppe pillefri gjør bare vondt verre. Som skrevet over begynner jeg på pillefri uke i morgen, og jeg kan nesten garantere at da blir verden plutselig et godt sted å være igjen, og jeg blir strålende fornøyd. Når jeg hopper over pillefri uker blir humøret værende vrangt, og puppene blir værende ømme og magen oppblåst... Utrolig at disse forbaskede pillene skal medføre så mange utfordringer!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Å droppe pillefri gjør bare vondt verre. Som skrevet over begynner jeg på pillefri uke i morgen, og jeg kan nesten garantere at da blir verden plutselig et godt sted å være igjen, og jeg blir strålende fornøyd. Når jeg hopper over pillefri uker blir humøret værende vrangt, og puppene blir værende ømme og magen oppblåst... Utrolig at disse forbaskede pillene skal medføre så mange utfordringer! Aha, ok da var det jeg som bare leste litt feil, trodde du allerede hadde pillefri! Men hva med andre prevensjonsmetoder? Spiral? kan jo få kobberspiral uten hormoner også? Pessar? Litt mer styr med pessar, men bedre enn å være grinebiter flere dager hver måned!
yoga Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2010 Aha, ok da var det jeg som bare leste litt feil, trodde du allerede hadde pillefri! Men hva med andre prevensjonsmetoder? Spiral? kan jo få kobberspiral uten hormoner også? Pessar? Litt mer styr med pessar, men bedre enn å være grinebiter flere dager hver måned! Jeg har tenkt litt på p-ring, men skal tenke videre og se om en god løsning dukker opp. Takk for svar.
Gjest Vilma Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg merket ingen bivirkning når jeg brukte p-plaster, mens på p.piller kunne jeg sikkert tatt liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå