Gjest Stompevondt Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Da jeg skulle tørke meg i ræva her om dagen ble jeg oppmerksom på en diger klomp rett ved siden av analen min...det var ikke noe særlig! Blei fryktelig usikker, men tipper det er hemoroider eller hvordan man skriver det. Men hva er egentlig dèt og er det farlig? Har bestilt time hos lege...men kan ikke si jeg gleder meg akkurat! Skal han titte opp i rompa mi nå da? Herlig. Det er virkelig dagens høydepunkt. Også må jeg vel kjøpe noe på apoteket seinere, "Hei du, jeg skal ha sånn og sånn til å ha i ræva". Noen som kan svare meg litt? Har blitt litt stressa pga. det her.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 (endret) http://no.wikipedia.org/wiki/Hemoroide Scheriproct tror eg du får kjøpt uten resept på apoteket, så slipper du å si "Eg trenger noe for analkula mi/klumpen i stumpen/stompevondten min". Endret 10. januar 2010 av Syrin_Ulven
LadyStarlight Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Det høres ut som en hemoroide ja. Det er enkelt og greit en slags "utposning" på blodårene som ligger rundt i det området. Etter hva jeg vet så er det ikke farlig i det hele tatt, men kanskje ubehagelig i forbinde med når man sitter osv. Husk at det er ikke flaut å skulle kjøpe noe slikt på apoteket, de som jobber der er vant med slikt hver dag og er der for å hjelpe deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå