Gå til innhold

Jogging


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å begynne å trene opp kondisen min og løpe ute i naturen, men jeg føler alle ser på meg og evt ler, og at alt disser. Jeg er ikke overvektig, men jeg har litt rumpe og lår jeg vil stramme opp.

Noen som har noen ideer om ting jeg kan tenke på når jeg føler det slik? Evt erfaringer.

Tenkte å kanskje druse musikk på fullt og synge inni meg, kanskje det hjelper litt.

Jeg føler meg sexy i de fleste andre anledninger. Skal ikke være lett :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan kun snakke for meg selv, men når jeg treffer på folk som har ekstra på kroppen som er ute og trener så syns jeg det er flott å å se at de gjør noe for å trives med seg selv. Jeg har noen kilo ekstra og vet hva som kreves. Jeg tror generelt folk som er ute og trener tenker sånn.

Generelt har jeg kommet over det stadiet at jeg bryr meg så mye om hva andre syns, men jeg syns også du også skal begynne å tenke slik. Du syns jo du selv er sexy :) God start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frøken_*

Helt enig! Hver gang jeg ser noen ute på joggen, enten om de har litt ekstra, er eldre, gjør det sammen med noen... Herlig! Syntes det er så flott :)

Tipper at hvis jeg hadde sett deg ute på en jioggetur hadde jeg tenkt "Hun der liker å ta vare på seg selv!"

Og som oftest har jeg også lyst å jogge, er veldig smittsomt! :ler:

Og nei, folk bryr seg lite :) Jeg hadde utrolig dårlig kondis før og startet med jogging for å bedre det. Syntes det var UTROLIG flaut når biler eller andre folk så meg spasere da jeg hadde fått "nok" og var helt andpusten.. :sukk:

Bryr meg fint lite nå, ettersom jeg vet at når jeg ser andre jogge tenker jeg alltid "så sporty gjort! Det burde jeg også gjort idag" :jepp:

Lykke til med joggingen :klemmer: Husk å kose deg med omgivelser, god musikk og deilige løyper hvor du kjenner kroppen jobbe. Er så deilig etterpå! :jepp:

Og ja, god musikk på full guffe hjelper mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg selv TS . Hvis du er ute på tur, ser du på folk som jogger og tenker "huff, hun hadde stor rompe" "Det disser jo veeeldig på henne!".

Jeg tenkte som deg, men ingen bryr seg. Absolutt ingen =) tvert imot så synes de nok at du er veldig sporty. Det er det første som slår meg, at de er tøffe og er sporty nok til å dra på joggetur =)

Dette skal du ikke bry deg noe om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser noen som jogger så får jeg dårlig samvittighet, eller dvs jeg fikk dårlig samvittighet fordi dem var så flink og jeg så lite flink. Men nå har jeg begynt å jogge og elsker det. Mitt tips til deg. Peis på høy musikk og bare løp. Det tror ikke det er noen som tenker noe negativt om deg, heller positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord :klem:

Klarte å stenge de fleste tankene ute idag, jeg er jo et menneske som kan bevege meg fritt.

Hurra for kondisen! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste jeg legger merke til når jeg jogger er hvorvidt personene rundt meg disser eller ikke. Jeg konsentrerer på min egen pusting og mine egne bein slik at jeg ikke skal tryne. :) spesielt hvis du ikke engang er overvektig er det ingen som bryr seg.

Det finnes faktisk grenser for hvor mange detaljer man får med seg når folk løper forbi, dessuten kan du jo som du sier synge inni deg samt se for deg hvor stram og fin du blir etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste jeg legger merke til når jeg jogger er hvorvidt personene rundt meg disser eller ikke. Jeg konsentrerer på min egen pusting og mine egne bein slik at jeg ikke skal tryne. :) spesielt hvis du ikke engang er overvektig er det ingen som bryr seg.

Det finnes faktisk grenser for hvor mange detaljer man får med seg når folk løper forbi, dessuten kan du jo som du sier synge inni deg samt se for deg hvor stram og fin du blir etter en stund.

Enig! Har musikk på ørene, eller er dypt i tanker. Andre mennesker er jeg ikke flink å legge merke til; kan løpe rett forbi mennesker jeg kjenner. Og sånn tror jeg det er for det fleste :)

Å ha ett "mantra" som du gjenntar for deg selv er alltid lurt. Min personlige favoritt (mye brukt i lange bakker): smerte er feighet som forlater kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg høy musikk i ørene og hodet hevet, de som evt. ser på deg (tro meg, ingen ler!!) de er bare misunnelig på deg som jogger og at de selv ikke gidder!! Ikke la frykten stoppe deg, hopp i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg høy musikk i ørene og hodet hevet, de som evt. ser på deg (tro meg, ingen ler!!) de er bare misunnelig på deg som jogger og at de selv ikke gidder!! Ikke la frykten stoppe deg, hopp i det!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...