Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hei! Sist onsdag tok jeg den første placebopillen i uke fire på Mercilon 20 brettet. Det var kl 07.00 om morgenen. Det samme gjorde jeg på torsdag. Men på fredag glemte jeg det og kom ikke på det før kl 19.00 om kvelden ca. Tok den da. (12 timer forsinket) Idag (lørdag), glemte jeg den igjen og tok den ikke før kl 20.00 om kvelden ca! (1 time forsinket i fohold til klokkeslettet jeg tok den dagen før) Hadde samleie torsdagskveld. Er sikkerheten opprettholdt?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Er ikke placebopiller sånne sukkerpiller uten noen som helst virkning da? I så fall kunne du vel egentlig ha driti i å ta dem uten at det hadde hatt noe å si
Gina_ Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Jeg tar aldri sukkerpillene på mercilon-brettet. Er bare så du skal huske å ta pille hver dag om du trenger det. Ingen hormoner i dem...
Bellatrix Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=Mozilla-search Placebomedisin er ikke medisin, så det spiller liten rolle. Med mindre du liker å lure deg selv.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Takk for svar! Hadde helt glemt av at de var der for at man skal huske å ta piller. Ble letta nå God helg!
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Du hadde jo flaks nå, men hva om det var en "ekte" pille du hadde glemt? Om jeg var deg, ville jeg vurdert annen prevensjon. P-sprøyte eller noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå