Gå til innhold

Madammens vitseforum

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det var en gang en kirkegårdsgraver i Fyresdal. Det var en mørk høstkveld. Det hendte ofte at han gravde på kveldene før begravelsen neste dag. Presten og klokkeren kom forbi og fikk se han stå å grave. De fant ut at de ville ha litt gøy med graveren, så de tok på seg hvite laken og sprang rundt på kirkegården. Graveren gløttet så vidt opp, men så fortsatte han bare å grave. Etter en stund ble presten og klokkeren leie og gikk mot porten. Da snudde graveren seg og ropte ned til dem: «Det er greit at dere er oppe og lufter dere, men dere får jaggu meg holde dere innafor gjerdet!»

:hoho::hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

En prest var på veg til messen neste dag. Det var seint på kvelden da han kom til en sjø. Ved sjøen lå ei lita ferge. Presten gikk bort til ferga og oppdaga at fergemannen lå og sov inne i kahytten. Presten banka på og spurte om han ikke kunne være så snill å sette han over. Fergemannen var trøtt og ikke særlig pratsom. «Jeg har nå egentlig fri nå, da...» mumla han. Men presten trygla og ba han, for han måtte komme fram til messa neste dag, så til slutt gikk fergemannen med på å ta en tur.

Da de var vel over og presten hadde gått i land, sa presten: «Gud vil lønne deg i himmelen.» «Jo da, det er greit det», sa fergemannen, «men det er nå her på jorda jeg har gjeld, så tror du ikke at du kunne legge ut for han i mellomtiden?»

:sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det var klart for konfirmering, det var bare overhøringen igjen. Presten var fornøyd med konfirmantene bortsett fra Espen. Espen klarte aldri helt å følge med i hva presten hadde og fortelle. Presten skjønte at han måtte stille Espen et enkelt spørsmål på overhøringen dersom det ikke skulle gå rett vest.

Dagen kom og presten skulle stille Espen et spørsmål og spurte:

- Hvorfor er du her i dag Espen?

Espen ble forvirret og sa:

- Var det ikke i dag jeg skulle komme?

:hoho::hoho: stakkars gutt :hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det var klart for konfirmering, det var bare overhøringen igjen. Presten var fornøyd med konfirmantene bortsett fra Espen. Espen klarte aldri helt å følge med i hva presten hadde og fortelle. Presten skjønte at han måtte stille Espen et enkelt spørsmål på overhøringen dersom det ikke skulle gå rett vest.

Dagen kom og presten skulle stille Espen et spørsmål og spurte:

- Hvorfor er du her i dag Espen?

Espen ble forvirret og sa:

- Var det ikke i dag jeg skulle komme?

:hoho::hoho: stakkars gutt :hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

En prest gikk forbi noen gutter som satt i veikanten og pratet.

- Hva holder dere på med da gutter? undret presten.

- Vi konkurrere om hvem som er best til å lyge. Den som vinner skal få en flaske Cola.

- Fy! sa presten. - Dere vett vel at det er synd å lyge. Da jeg var gutt løy jeg aldri.

- Guttene såg på hverandre og nikket. Så sa de i kor:

- Presten har vunnet Colaen!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor ble boksekampen avlyst?

- Jo, bokserne ble uenige, og ville ikke slåss.

:o :hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Et ektepar skulle på fotballkamp, og da de kjørte ble de stående i en bilkø. Kona ble nervøs og sa: Jeg visste noe sånt ville skje. Nå rekker vi ikke kampen. Mannen så rolig på kona og sa:

Slapp av dommeren er i bilen bak.

Der hadde dem flaks, :hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

- Forskjellen på en profesjonel fotballspiller og en bankraner er nok språkbruken!!

- ?-....???

-Jo, bankranern sier gjerne: Hit med pengene ellers skyter jeg.

Og fotballspilleren sier: Hit med pengene ellers skyter jeg ikke.

:hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

To skotter spilte golf:

- Har du hørt siste nytt? Mc Rory har begynt å spille golf igjen etter tre års avbrudd.

- Jaså, har han funnet igjen ballen?

Gjest Madam Felle
Skrevet

- Min kone sa at jeg måtte velge mellom henne og fotballen!!

- Det var da kjipt!!

- Ja, jeg savner henne litt

Gjest Madam Felle
Skrevet

Mamma, mamma, snufs, jeg vil ikke på fotballkamp i dag.De andre er så ekle mot meg, snufs, snufs... Så, så, gutten min, du er nok nødt til å gå. Hvorfor det?

Du er jo treneren til Brann.

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Fruen i Malmö gikk til kjøreskolen i byen og bestilte en time, og sa:

- Det er ikke nødvendig at jeg tar så mange kjøretimer, bare såpass at det holder for å kjøre barna til skolen.

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

En svenske ringte til skranken i SAS og spurte: - Hvor lang tid tar det å fly herfra til London? - Et øyeblikk, svarte damen i skranken. - Mange takk, svarte svensken og la på...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hørt om svensken som hadde låst nøklene sine inne i bilen? Han måtte ha hjelp av politiet til å få familien ut...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Opprinnelig hadde Gud tenkt at Jesus skulle bli født i Sverige. Det var bare et problem som gjorde at han måtte flytte det hele til Midtøsten - Han fant ikke tre vise menn

Gjest Madam Felle
Skrevet

To svensker var ute og sykla. Etter en stund stoppet svensken og slapp ut lufta i bakhjulet.

- Hvorfor gjør du det? spurte den andre.

- Setet var for høyt!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vet du hvordan svenskene vasker en bil?

Den ene holder svampen mens den andre kjører fram og tilbake.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vet du hvordan du får en svenske til å le på nyttårsaften?

Du forteller han en vits på julaften.

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Så var det den svenske sersjanten som ropte til troppene sine:

- Menn, etter tre uker i felten er det nå på tide å skifte undertøy! Svendsson, du skifter med Alfredsson, Ljung, du skifter med Fredriksson, Karlsson, du skifter med...

:o

Gjest Madam Felle
Skrevet

To menn fra Gøteborg stod og prata.

- Vasaloppet er ingenting, sa den ene. - Jeg har gått det fem ganger. Eneste problemet er at man blir så sulten.

- Men der er jo matstasjoner ...

- Første dagen, ja!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...