Gå til innhold

Madammens vitseforum

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vennineprat: Min mann er blitt 300% impotent! 300% går da ikke? Joda, han var 100% impotent, men igår falt han å brakk fingeren og bet av seg tunga!!!!

:hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Grattiz med eget vitseforum Madammen. :briller: kuuuult!! :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho: Alle barna spiste, unntatt Klaus, han var saus. :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:

takker takker

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ga kjerringa to ”VEKK I MORGEN” før hun la seg i går, men like forbanna lå hun i senga i dag morrest…

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Nedi trusa får han tak i snora til tampongen, han ser på henne med blanke øyne og roper ut: Å dæven, har du startsnor!!!

:hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Mannen hadde vært å kjøpt kondomer med smak. Kvelden kom og de skulle prøve de. Mmmm sier hun,det smaker både sopp og ost.Vent for faen! Æ må da få'n på først!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kona tar telefonen som ringer kl 2 om natten:"-Det veit ikke æ,vi bor i innlandet":

Mannen:kæm ringte?" Kona"ei tullfetta som lurte på om KYSTEN var klar!"

:hoho::hoho::hoho::hoho: hvor dum går det an å bli :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Anne og Nils ligger å skal elske og Nils har listet inn en finger.Du kan gjerne stikke inn en finger til,sier Anne.Hvorfor det,mumler Nils,skal du plystre??

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kona fant mannen i seng med en kvinnelig dverg,å utbrøt:Du lovte å aldri mer være utro!Mannen:Ja,å det mente jeg.Ser du ikke at jeg er i ferd med å trappe ned!?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vet du hva som er både positivt og negativt på samme tid??

At dama di sier at du har den største kuken i nabolaget...

:o

Gjest Madam Felle
Skrevet

KONA: Jeg har hodepine. MANNEN: Perfekt, jeg var akkurat på badet og smurte pikken med IBUX gel, du kan ta den oralt eller som stikkpille, det er opp til deg!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Maskert raner til dame i sædbank:-Frem med 1/2 l sperm og drikk! Skremt drikker hun. Han tar av seg masken, det er ektemannen som sier: Ser du! Du kan hvis du må

Gjest Madam Felle
Skrevet

Mann og kone kranglet: -Når du dør, skal det stå på gravsteinen din:-Her ligger min kone,ISKALD som alltid.Hun svarte:Her ligger min mann,STIV for første gang.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Læreren til Søren: - Kan du si meg hva stemmen i den brennende busken befalte Moses?

- Han skulle reise til Egypt.

- Ja, det er riktig, sa læreren og snur seg mot lille Even: - Men hva skulle Moses gjøre der?

- Æh, Øh.... jeg tror han skulle hente brannkorpset! svarte Even.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Læreren: - Nevn et sjeldent dyr i Afrika.

Per: - Isbjørn!

Læreren: - Isbjørn?

Per: - Ja, den er sjelden i Afrika.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Mor: - Hvor er karakterboka di?

Per: - Jeg lånte den bort til Ole.

Mor: - Hvorfor det?

Per - Han skulle skremme foreldrene sine.

Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

I geografitimen spurte læreren: - Hvor ligger Liverpool?

Ole svarte: - De ligger øverst i tabellen.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Læreren: - Hvorfor kommer du så sent på skolen?

Per: - Det var så glatt at hver gang jeg tok ett skritt fram, sklei jeg to tilbake.

Læreren: - Men hvordan kom du hit da?

Per: - Jeg snudde meg og gikk baklengs.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er med koner som med kondomer; De er oftere i lommeboka enn på pikken!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Likheten mellom FRP-landsmøte og BigBrother: De krangler, stemmer hverandre ut og en vestlending løper rundt og roper: "Blir det noe knulling?"

Gjest Madam Felle
Skrevet

Tissemann er dom fordi han har hull i hodet. Tissemann er fattig for han har ingen penger i pungen. Men tissemann er høflig fordi han reiser seg for damene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...