Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #101 Skrevet 30. august 2003 Det er høst i Edens hage. Plutselig kommer et fikenblad virvlende. Eva utbryter: - Se, Adam, en usynlig mann!
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #102 Skrevet 30. august 2003 Si meg hva du er og jeg skal si deg hvordan du elsker meg: Kardiologen: Av hele mitt hjerte. Skredderen: I all sømmelighet. Arkeologen: På den gamle gode måten. Hermetikkfabrikanten: Konservativt. Fjellklatreren: Høyere og høyere. Gruvearbeideren: Dypere og dypere. Astronauten: Med himmelsk fryd. Advokaten: Rett på sak.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #103 Skrevet 30. august 2003 Pappa, er det sant at tante synger for de innsatte i fengslet? - Ja, så pass deg for å begå en dumhet!
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #104 Skrevet 30. august 2003 Hvorfor heller blondinene vann på PC? Svar: For å surfe på internett!
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #105 Skrevet 30. august 2003 Vet du hvordan du får en krølltopp til å slutte å hoppe i sofaen? - Nei. - Sett en borrelås i taket
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #106 Skrevet 30. august 2003 En dag kom en flott amerikansk sportsbil glidende inn på en bensinstasjon et sted i Setesdalen. I det samme kom en av bygdas eldre innbyggere kjørende for å fylle bensin på mopeden sin. Mannen i sportsbilen fekk full tank og raste av gårde. Da han hadde komt opp i 100 km/t oppdaget han en liten prikk i speilet. Prikken vart større og større heilt til gamlingen på mopeden rasa forbi. Mannen i sportsbilen vart irritert, sette klampen i bånn og susa forbi mopeden. Like etter vart han forbikjørt av gamlingen igjen. Da kjørte mannen opp på sida av mopeden, rulla ned vinduet og spurte hvor fort mopeden gikk.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #107 Skrevet 30. august 2003 Så forferdelig langt hår du har da, unge mann. Du burde ha klippet deg for lenge siden. - Jeg har klippet meg for lenge siden
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #108 Skrevet 30. august 2003 :o Hun: - Hva foretrekker du, en vakker eller en intelligent kvinne? Han: - Ingen av delene, elskling. Du vet jo at det bare er deg jeg elsker. :o
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #109 Skrevet 30. august 2003 Storesøster: - Kjæresten min sier at jeg har hud som en fersken. Lillebror: - Hvem ønsker egentlig å se ut som en nitten år gammel fersken?
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #110 Skrevet 30. august 2003 Det ringte på døren. Lille Mari løp ut for å se hvem det var. Der stod feieren, og lille Mari ble bare stående å se på ham med et forferdet uttrykk i ansiktet. - Du kjenner visst ikke meg, du, sa feieren vennlig. - N-nei, m-men jeg har hørt om deg på søndagsskolen, svarte Mari.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #111 Skrevet 30. august 2003 Vet du hva som er det lengste ordet i verden? smile (det er en hel mil mellom s-en og e-en)
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #112 Skrevet 30. august 2003 Pappa, vet du hva damen i fiske butikken veier? Nei, det har jeg ingen anelse om. - Hun veier fisk, selfølgelig......
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #113 Skrevet 30. august 2003 Det var barnedåp , og etter kirken skulle alle rose dåpsbarnet og gi det noen fine ord. - Slike småbarn er så søte at en nesten kunne ete dem opp, sa en. Da svarte en annen: - Og når de kommer opp i 15-16 årsalderen og bare krever og krever, da skulle vi ønskt at vi hadde gjort det også! så sant som det er sagt
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #114 Skrevet 30. august 2003 Lille Henrik til sin far: - Når jeg blir stor, skal jeg gifte meg med farmor. Faren: - Jammen, du kan da vel ikke gifte deg med min mor. Lille Henrik: - Men du har jo giftet deg med min mor...
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #115 Skrevet 30. august 2003 Om dumhet: Hva er dumt? Bruksanvisning for toalettpapir Hva er dummere? Å lese den Hva er dummest? Lese den og lære av det Hva er dummere enn dummest? Lese den og måtte gjøre alt om igjen på den riktige måten.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #116 Skrevet 30. august 2003 Sønnen min som bare er fire år kan lese navnet sitt bakvendt. Det er godt gjort! - Hva heter han? - Otto.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #117 Skrevet 30. august 2003 To pensjonister møtte hverandre i parken en kald vinterdag. - Jeg hakker tenner, sa den ene. - Jeg ha-`kke tenner jeg heller, svarte den andre.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #118 Skrevet 30. august 2003 Gutten: Hva er det du har malt på dette bildet? Kunstneren: Jeg har malt en ku som spiser gress. Gutten: Jammen, hvor er gresset? Kunstneren: Det har kua spist opp. Gutten: Åja, men hvor er kua? Kunstneren: Den har gått sin vei.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #119 Skrevet 30. august 2003 Fra NSB: - På denne billetten kan jeg reise hvor langt jeg vil. - Tull. Den gjelder jo bare til Dombås. - Det er jo dit jeg vil.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #120 Skrevet 30. august 2003 Det påstås at jeg har arvet min fars intelligens. - Jasså? Du hadde kanskje mange søsken å dele den med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå