Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har tenkt å lage kyllingwraps i kveld, og tenkte å lage karrydressing til. Er det noen som vet om det blir godt å lage den med yoghurt naturell, og eventuell hvordan den skal lages? Andre forslag til dressing mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok godt med yoghurt naturell. Jeg har aldri brukt oppskrift, men puttet oppi det jeg har lyst på, f.eks:

- yoghurt

- karri (gjerne "ordentlig" karripulver)

- hvitløk

- finhakket, frisk koriander

- sjalottløk

- litt frisk chilli

- kanskje litt ingefær

- litt soyasaus

- salt, pepper

Skrevet
Det blir nok godt med yoghurt naturell. Jeg har aldri brukt oppskrift, men puttet oppi det jeg har lyst på, f.eks:

- yoghurt

- karri (gjerne "ordentlig" karripulver)

- hvitløk

- finhakket, frisk koriander

- sjalottløk

- litt frisk chilli

- kanskje litt ingefær

- litt soyasaus

- salt, pepper

Hørtes veldig godt ut!!! :) Hmmm.... hva har jeg av dette da... Kan det funke med yoghurt naturell, løk, karri, hvitløk, eple og salt og pepper. Har soyasaus og chillipulver - vil det gå sammen med eple? Synes eple setter en god og frisk smak sammen med karri, og vil gjerne ha det oppi. Vil hvitløk, løk, chilli og soya saus fungere sammen med eple???

Skrevet
Hørtes veldig godt ut!!! :) Hmmm.... hva har jeg av dette da... Kan det funke med yoghurt naturell, løk, karri, hvitløk, eple og salt og pepper. Har soyasaus og chillipulver - vil det gå sammen med eple? Synes eple setter en god og frisk smak sammen med karri, og vil gjerne ha det oppi. Vil hvitløk, løk, chilli og soya saus fungere sammen med eple???

Litt sent, men jeg regner med at eplebiter vil fungere godt i den blandingen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...