Mona32 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hei Jeg har tenkt å lage kyllingwraps i kveld, og tenkte å lage karrydressing til. Er det noen som vet om det blir godt å lage den med yoghurt naturell, og eventuell hvordan den skal lages? Andre forslag til dressing mottas med takk
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Det blir nok godt med yoghurt naturell. Jeg har aldri brukt oppskrift, men puttet oppi det jeg har lyst på, f.eks: - yoghurt - karri (gjerne "ordentlig" karripulver) - hvitløk - finhakket, frisk koriander - sjalottløk - litt frisk chilli - kanskje litt ingefær - litt soyasaus - salt, pepper
Mona32 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 Det blir nok godt med yoghurt naturell. Jeg har aldri brukt oppskrift, men puttet oppi det jeg har lyst på, f.eks: - yoghurt - karri (gjerne "ordentlig" karripulver) - hvitløk - finhakket, frisk koriander - sjalottløk - litt frisk chilli - kanskje litt ingefær - litt soyasaus - salt, pepper Hørtes veldig godt ut!!! Hmmm.... hva har jeg av dette da... Kan det funke med yoghurt naturell, løk, karri, hvitløk, eple og salt og pepper. Har soyasaus og chillipulver - vil det gå sammen med eple? Synes eple setter en god og frisk smak sammen med karri, og vil gjerne ha det oppi. Vil hvitløk, løk, chilli og soya saus fungere sammen med eple???
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Hørtes veldig godt ut!!! Hmmm.... hva har jeg av dette da... Kan det funke med yoghurt naturell, løk, karri, hvitløk, eple og salt og pepper. Har soyasaus og chillipulver - vil det gå sammen med eple? Synes eple setter en god og frisk smak sammen med karri, og vil gjerne ha det oppi. Vil hvitløk, løk, chilli og soya saus fungere sammen med eple??? Litt sent, men jeg regner med at eplebiter vil fungere godt i den blandingen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå