Gå til innhold

~Enra~

~Enra~

Anbefalte innlegg

:sjenert:

Sitter og halvveis venter på at han skal gi en lyd...

...tror muligens jeg skal dit i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt i sjokk.

Litt forvirret.

Mamma måtte le...

"Du stråler Nina!"

Vikingen ringte..

Jeg har ikke sett han på 1,5 mnd.

Jeg har...

Vi skal sees i kveld.

Jeg skal møte ham for en is...

Ehm.

Jeg er forvirret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

First thing first:

:kjefte::kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

Dustefaensdritthelvete......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden klikker og innlegget mitt bare forsvinner. men faen heller.

Hottie er out.

Jeg gidder ikke mer.

Møkk lei.

Lei meg.

Dustefaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare fatter ikke hvordan det går an å skifte sånn mellom... varmt og kaldt.

I går var han super-på.

Ringte meg da han var på jobb, helt giret pga huset.

Kommenterte på statusen min at det hadde vært "kjekt å hatt en høne å komme hjem til"... What?!

Ringte etter jobb og inviterte meg ned for kvelden.

Hentet meg rett etter trening og kjørte tur over hele faens byen for å vise meg hus og dritt og prate om skikkelige ting, om meg og mitt og skilsmissen og alt....han presterte tilogmed å si "hvis vi to skulle giftet oss måtte jeg tatt ut særeie...." hvorpå jeg svarte selvsagt, jeg har gjort mine feil men skal ikke legge det over på noen andre.

Hjem til ham etter en tur på butikken sammen, jeg satte inn varene og vi spiste middag...

..og så i dagtidlig:

"Driver du og selger deg inn som en bra kjæreste igjen eller?"

" :ler: Ja men herregud, jeg ER jo glad om morgenen! Må jo få lov å promotere det?"

"Men det er jo ikke vits. Du vet jo det ikke blir noe mer mellom oss."

:hakeslepp:

"Ehm....hva du sa nå?"

Han kommer ut fra badet. Setter øynene i meg, helt kaldt og likegyldig i uttrykket.

"Ja, du vet hva jeg sa? Ikke se så sjokkert ut. Dette har jeg jo sagt mange ganger før. Helt fra starten av. Jeg bare føler ikke sånn for deg. Ja vi har det fint og alt sånn, men det blir ikke oss to."

"Du, dette diskuterte vi for noen dager siden. Og jeg vet du ikke er forelsket, og det er greit, men det virker som du har bestemt deg for at det ALDRI skal bli noe heller? Og det gidder jeg ikke. For jeg bryr meg om deg."

"Ja men herregud dette har vi jo snakket om før, og jeg har jo sagt det hele tiden. Jeg er jo glad i deg, men som en venninne liksom. Og ikke noe mer. Det er jo sånn at når jeg går ut på byen så ser jeg jo om jeg treffer ei kjekk ei!"

"Ja men herregud det er klart man har øynene åpne, det er naturlig, men jeg er i det minste åpen for at det kan bli noe mer mellom oss?!"

"Nei men det har jeg jo sagt til deg, jeg er ikke forelsket!":

"Nei men det forstår jeg godt, det er ingen som forelsker seg i noen som er deprimert!!"

"Du er ikke deprimert!"

"Eh hehe, jo, jeg har vært det hele tiden. Men jeg likte deg, og syntes det var godt å bli kjent med deg, men jeg har vært helt følelsesløs og kald i forhold til hvordan jeg kan være! Det er først de siste ukene jeg har begynt å tine opp litt og bli meg selv igjen."

"Ja vel men jeg har IKKE merket at du er deprimert!"

"Nei fordi jeg er STOLT! Jeg skjuler det! Det er kun familien og de nærmeste vennene mine som vet hvor tøft jeg har hatt det, men det begynner å gå over nå, og jeg har lyst og energi til å gjøre kjekke ting sammen. Herregud, jeg vet jo du er mer enn et slakt i sofaen hver søndag!"

"Vi er ikke sammen bare på søndagene."

"Nei, men vi er kun i sofaen og ser TV. Poenget mitt er at nå som jeg føler meg bedre begynte jeg å få lyst til å finne på ting med deg, gå turer og sånn, gå på kino, spise ute, ja, gjøre kjekke ting sammen!"

"Ja men dette har du nevnt før, den der "boblen" du pratet om og at det ikke gikk an å forelske seg når man bare satt inne sånn i den "boblen" du liksom mener vi sitter i. Men jeg mener det har gått fem måneder og jeg ikke føler noe, da føler jeg ikke noe. Uansett."

"Det er utrolig synd, for det er nå jeg begynner å bli meg. Men okay, dette er egentlig ikke noe å diskutere. Man kan ikke krangle om hva man føler og ikke føler. Og jeg hadde ikke tenkt å diskutere dette nå."

Innen den tid har vi endt opp i bilen hans.

Stillhet.

Trykkende stillhet...

Vi kjører ca halve veien før han ikke klarer mer:

"Men det er jo ikke noe å diskutere. Enten har man følelser eller har man ikke."

"vel, det er jo det som er poenget. Jeg har jo vært følelsesløs. Man kan ikke forelske seg i noen som ikke er...noe. Jeg har vært et tomt skall."

Vi gjentar oss selv på veien hjem, og kommer ikke noe nærmere hverandre, og innen bilen står på tunet utenfor huset mitt, så kjenner jeg det i hele kroppen:

Nå har jeg fått nok.

"Vi snakkes" sier jeg og går ut av bilen.

Jeg kjenner det oser av sinne og frustrasjon bak meg, og jeg får frysninger når jeg tenker på alt jeg kunne, og ville sagt.

Hånden skjelver når jeg prøver å treffe nøkkelhullet med nøkkelen, en nøkkel jeg har sett på en million ganger før men plutselig blir usikker på om er riktig.

Jeg låser meg inn og lukker døren bestemt bak meg.

Låser døren.

Og låser hjertet.

For nå....

...nå er det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dagboken din. Du skriver så flott. Klarer virkelig å leve meg inn i det jeg leser pga måten du skriver på. :)

Når det gjelder Hottie så ville jeg absolutt tenkt at det hele med han virker som en slags forsvarsmekanisme.

Han skal på død og liv ikke forelske seg, i tilfelle han må ut med hjertet sitt på vift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK for innspill!!

Åh det er da jeg setter ekstra pris på faste lesere, i tilfeller som dette... Dere er liksom med på hele prosessen, hva jeg tenker og føler, hva som har blitt sagt.

Dere har liksom på underlig vis rett til å uttale dere..

Så er det flere som sitter med en tanke og to om hottie så pip ivei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phalaenopsy

Eg har egentlig mange tankar, men dei vekslar liksom litt etterkvart som ting skjer!

I bunn og grunn tenker eg at han er redd for å binde seg, redd for å bli forelska. For han er jo innmari søt og snill til tider, men så snur han plutselig om og er så veldig opptatt av å gjere det klart at han absolutt IKKJE er forelska.

Og kvar gong dokke har litt mindre kontakt og du kanskje "glir" litt unna, så er han jo plutselig på pletten igjen og lar deg liksom ikkje slippe unna på en måte?!

Hmmm!! Spent på fortsettelsen, virkelig!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på terassen med mamma og knurret.

Formelig freste.

Klart hun støtter meg i alt uansett, men hun hadde virkelig mye smarte innspill å komme med når det gjelder Hottie. Hun mener han er emosjonelt umoden og ikke forstår hva han har før han mister det. At han stritter i mot fordi han er redd for å få følelser for meg.

Greit, hun er mamma, og alt sånn.

Men det hjelper å høre.

I tillegg har jeg sett hva som bor i venninnene mine.. De har virkelig støttet opp rundt meg i dag, fy søren! Meldinger, telefoner, fine linker på face...

:)

Ikke så galt det ikke er godt for noe!

Men jeg følte noe manglet.

Jeg var sint, og jeg må begynne å vise det.

Skal jeg utvikle meg må jeg begynne å vise til de som har såret meg eller gjort meg sinna at det faktisk gjorde vondt.

Så det startet med en liten lekasje i statusfeltet..

Okay, la det være sagt, jeg slenger ALDRI drit i krangler og sånn på statusfeltet, jeg synes alltid det er så pinlig når det står ting som "jeg hater deg" eller "du vet du er så teit nå men kan ikke innrømme det!", åh jeg blir helt dårlig..

Men:

Det måtte skje.

Så plutselig inneholdt nyhetsoppdateringene en fin liten status fra Kaninen, med noe ala "er ikke gull alt som glimrer".

Bare om dritt i sjokoladepapir.

You get the drift.

Vel, det funket.

For det var en viss kjernekar som krøp ut fra hiet sitt og beit på agnet..

"..det er drit når det skjer.." , avsender "hottie".

Det var helt sykt.

Jeg travet rundt inne på videosenteret med to jentesippefilmer dyttet inn under den ene armen og med en sint, viftende godte-skje i den ene hånden og mobilen i den andre, pratet med bestisen min om Hottie så folk gikk i bue rundt meg.

"Ja jeg vet! Herregud han er så Jekyll og Hyde! Jeg får helt MAKK! Ja du så statusen ja? Hehe nei han fatter vel ikke at det er om han.... forbanna møkkamann...."

Vi rundet av samtalen, og jeg logger meg inn på face via mobilen.

Jeg bare...følte det på meg.

Og ganske riktig...

"Hottie har kommentert statusen din".

Herregud.

Ringer til venninnen igjen, og vi sier det samme når hun tar telefonen "herregud så du hva han gjorde nå?!"

:ler:

Hva da supervenninner?!

Vel, hennes teori er mye det samme som ble nevnt over her...

..og det er min søsters teori...

..og min mors...

Vel, jeg ignorerte.

Jeg var ikke klar til å kommunisere med ham enda.

Kom hjem, logget på pc'en...

To minutter senere kom det røde ettallet hoppenes opp på skjermen.

"Er det jeg som er driten i sjokoladepapiret?"

:filer:

Jeg ventet lenge.

Tenkte en haug med alternativer.

Kjente etter...

...og hoppet i det:

"Ja. I dag var du det."

Resten er....en drøss. Det var stort sett jeg som pratet. Han sa han aldri skulle vært ærlig, jeg sa at jo, men det var ikke budskapet men måten han formidlet det på. Han beklaget, og sa at med det sagt, så trivdes han veldig godt i mitt selskap.

"..og så var det den sexen da..."

HAH!!!!

I KNEW IT!!!!!

Vi er like hooked på hverandre begge to, han bare sliter sånn innihelvete med å si det!!

Så da fyrte jeg løs.

"Greit, nå skal jeg snakke rett fra leveren. Jeg har allerede fått nok, så om du får nok pga hva jeg sier nå, så får det heller bare være."

:rope:

Det bare kom. Som perler på en snor. Alt sammen. Om Jekyll og Hyde. Om drikkeproblemene. Tingene han sier i fylla som han tydeligvis ikke mener. At jeg forsvarer ham når folk snakker drit om han. At han er så føkkings paranoid på at alle jenter som er med ham mer enn to timer skal forelske seg, så han spyler meg med brennslangen bare han ser en liten gnist i øynene mine. At han er så stuck up på den perfekte damen at han evner ikke å se en dritt. At ja, alle damer vil falle for ham om han kjører på med middag og musikk, men at det ikke er den han er. Han er en vanlig gutt fra en liten by, som trives i bare bokseren på sofaen, med en hånd på ballene og som får rape ved bordet uten at jeg klikker. Og at det er akkurat sånn jeg liker det.

Og at jeg er lei av å ikke behandles fint.

:kjefte:

Det ble stille.

Lenge.

Jeg visste det jo... Han takler jo ikke kritikk.

Av alt jeg sa klarte han å hente ut at han hadde aldri hørt han var ego før jeg sa det, og siden jeg sa det ETTER at jeg var såret og skuffet så tok han seg ikke nær av det.

Og at hvis jeg trodde jeg var så forbanna helgen fordi jeg forsvarte ham, så var det bare patetisk for han forsvarte ALLE vennene sine ALLTID.

Fuck that.

Jeg har hørt dem snakke...

Og den vennegjengen hans er plukk råtten.

Så..

Det er et ømt tema.

Jeg tror han føler på seg det er mye drittsnakk.

And the messenger was sure shot..

Men dette er min kamp med Hottie. Jeg siterer ikke hva andre har sagt. Det blir feil. Jeg vil ikke bidra til konflikten.

Jeg sier bare at jeg forsvarer ham...

Vel.

Etter hans lille utblåsning sa han at han skulle spise, og "snakkes".

Stille et par sekunder...

"det var dumt det skulle bli sånn"

Og så logget han av.

Han ventet bare akkurat lenge nok til å se om jeg sa noe mer...

...og det gjorde jeg ikke.

Jeg har sagt mitt.

Han får hente ut av det det han vil.

Det han kan.

Om han vil savne meg?

Det tror jeg nok.

Om han vil savne meg på rette måten?

Aner ikke.

Om jeg er glad for at jeg sa alt jeg har holdt inne all denne tiden?

Åh ja :)

For jeg må være min egen beste venn :klemmer:

Nei, nå er det hunder i sengen, filmer og godteri heeeele natten lang!!

Hmfrh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har egentlig mange tankar, men dei vekslar liksom litt etterkvart som ting skjer!

I bunn og grunn tenker eg at han er redd for å binde seg, redd for å bli forelska. For han er jo innmari søt og snill til tider, men så snur han plutselig om og er så veldig opptatt av å gjere det klart at han absolutt IKKJE er forelska.

Og kvar gong dokke har litt mindre kontakt og du kanskje "glir" litt unna, så er han jo plutselig på pletten igjen og lar deg liksom ikkje slippe unna på en måte?!

Hmmm!! Spent på fortsettelsen, virkelig!! :popcorn:

Det er faktisk akkurat det som skjer!

Sånn som da han lå ved siden av meg i sengen og sa "det blir litt mye nina av og til. folk har kommentert det." om hvor mye jeg var på face'n hans... Eeeehh hehe hallo!? "Hottie kommenterte nina's status" er sikkert 4 ganger på wallen hans! En og annen kompis innimellom, men Nina meg her og Nina meg der... Og hvem er det sin feil!?

Og sånn som da vi kranglet her for et par uker siden, og han presterte å si at jeg burde "kjenne min besøkstid". Jeg ba om eksempler, og så drar han frem en gang jeg kom på vors likevel, etter at han hadde sagt det bare var for gutta?!

Jeg tente jo på alle plugger og sa at what the fuck, jeg skal IKKE ha på meg at jeg bare dukket opp!

Han ringte jo 3 ganger fra bussen hjem fra fotballkamp og sa jeg kunne kommme likevel!?

Og så er det MIN feil!?

DRITTIDIOT!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den store skriv innlegg og slett dem-dagen, whaaat the hell... :kjefte:

Men uansett.

Han slutter aldri å forbløffe.

Tar det i morgen.

Orker ikke nå.

Ikke noe....kjempestort stunt, men...

Det var..

"oss", om du kan kalle noe som helst mellom meg og hottie for "oss".

Han klarte iallefall å velge den mest "oss" tingen å si, og det fikk meg til å smile..

"Jeg liker deg :)"

"? Hva var det nå?"

"Jeg liker deg, Fisemunnen :) "

Internhumor lenge leve, men...

Der var "min" Hottie igjen.

Åh svingehelvetetullemann....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Needless to say så ble det en merkelig natt med maaange rare drømmer...

Og gjett hvem jeg tenkte på med en gang jeg våknet?

Ganske riktig...

Det er så rart.

Hvordan man våkner, og griper etter mobilen for å se om han har sendt en melding eller ringt.

Selv om det er HELT ulogisk at han ville gjort det iløpet av natten.

Så sjekker man likevel, øynene i kryss og såvidt klar over hvor man er..

Det er vanskelig, men jeg må bare prøve å være sterk.

Holde meg unna...

For jeg er for svak rundt ham.

He's got a spell on me....

Sånn som da jeg så statusen hans i dag, at han skal sitte inne hele helgen...

Jeg kjente det stakk i magen.

Det er strålende sol her, varmt, helt utrolig deilig.

Så...jeg fulgte impulsen min og sendte en melding.

Jeg hadde ikke forventet svar.

Han pleier jo ikke det, på den type meldinger.

"har vondt av deg som må sitte inne i det fine været. Lykke til med lesingen."

Tok bare fem minutter...

"Takk vennen :)"

Vennen!?

Åh dust...

Hadde egentlig tenkt å stikke innom han med brus, og is og sånn... For jeg bryr meg jo!! :frustrert:

Men da jeg så ham på face spurte jeg om han skulle være inne hele dagen..

Nei han nei! Han skulle spille kamp, og hadde utsatt eksamen til 15 juni?!?!!

:ler:

Så blir jeg liksom SINT på ham fordi jeg har gått rundt og syntes synd på ham i dag uten grunn :ler:

Hallo....

Vel, så da får jeg bare holde meg unna. Så godt jeg kan..

Jeg reiser jo til Bergen i morgen.

Og godt er det..

..for jeg eier ikke viljestyrke når det gjelder Hottie nå :(

Noe har skjedd i meg...noe har skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men for meg virker det som om han ikke er interessert noki deg, eller not into you, som det så fint heter på engelsk;-) Han synes sikkert sexen er kjempebra, og sliter med å gi slipp på den, men noe særlig mer virker det ikke som om han er klar for. Synes du skal gå videre uten ham! Klem til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men for meg virker det som om han ikke er interessert noki deg, eller not into you, som det så fint heter på engelsk;-) Han synes sikkert sexen er kjempebra, og sliter med å gi slipp på den, men noe særlig mer virker det ikke som om han er klar for. Synes du skal gå videre uten ham! Klem til deg:-)

Ja jeg vet det...

Og når jeg tar bort sexen nå, og selskapet jeg er...(for vi koser oss kjempemye sammen)..skulle han mot formodning savne det...

Ja så show it!!

Sånn vi har hatt det frem til nå har vært ok da...men ikke nå lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig med rosenrød. Jeg tror han begynner å bli interessert i deg, men er redd sine egne følelser, og trekker seg unna, slik han åpenbart alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig med rosenrød. Jeg tror han begynner å bli interessert i deg, men er redd sine egne følelser, og trekker seg unna, slik han åpenbart alltid har gjort.

Her har jeg to storesøstre som er enig med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...