~Enra~ Skrevet 13. november 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 13. november 2010 Meg og Super hadde snakket om menn og sex og tjo og hei i over en time. Vi satt på ett av yndlingsstedene mine med hvert vårt glass med Rosè Cava og flirte av oss selv som så classy ut i drikken til tross for tomme kontoer hos begge to Drit nå i om det bare ble med det ene glasset!! Vi var frustrerte begge to. Småheite i humøret og single som vi er, snakket vi oss igjennom nåværende menn vi er interesserte i, flammer vi har hatt, og absurd detaljerte erfaringer fra sengegaloppen Jeg hadde akkurat rukket å fortelle Super at Hottie hadde spurt på melding om jeg skulle ut, og at jeg hadde svart at jeg ikke kunne kjøre ham for jeg hadde tatt et par glass vin og skulle innover til byen selv etterhvert. Reaksjonen min på det som skjedde er vel egentlig det største beviset jeg har fått noengang på at jeg har følelser for Hottie. Jeg har faktisk tatt meg selv i å lure på det noen ganger. Hvordan jeg ville reagert om jeg traff ham tilfeldig på gata, i en butikk, et sted der ute i verden, UTEN å være forberedt på det. For når jeg tenker etter, har jeg ALDRI møtt Hottie tilfeldig noengang. Ikke før i går... Blikket mitt flakket hele tiden slik det alltid gjør på byen. Hvem er hun, hvor har jeg sett han før, var han kjekk, nei det var han ikke... "Åh helvete der er Hottie!" Jeg holdt hånden for munnen både i sjokk og for å skjule at jeg måpte, den andre hånden klamret seg til bordet for å bremse reaksjonen av beina som skjøv meg vekk i det de strakk seg ut i en eneste stor "WÆ!"-bevegelse. Hvorfor kom han hit? Og gikk han faktisk alene? Han så så bestemt ut i gangen... ..gangen.. What?! Han var ikke drita!!!?!?!?!! Super snudde seg raskt. "Herregud du kødder faktisk ikke! Hva...hva gjør han her?!" Vi stirret på hverandre med kulerunde øyne. Jeg skulle jo treffe Oljemannen any second, det var jo bare et øyeblikk siden jeg sa "haha tenk om begge kom hit da!". Jinx... Hottie stilte seg i køen på utestedet der jeg var. Jeg stirret på ham. Hjertet i halsen. Dette var jeg ikke forberedt på. Og ikke hadde jeg forventet reaksjonen min heller. Jeg kikket raskt på hendene mine som skalv. Faen.. Jeg kikket opp igjen. Låste ham med blikket. Han var nesten inne... ..ble sluppet forbi vaktene...og så RETT på meg og blunket. Faen. Fuck. Skulle han treffe ei her og så skulle jeg være vitne til det? Det var da voldsomt så fint han skulle være da. Slips og skjorte med fin genser over. Han forsvant inn døren med mobilen mot øret. Helvete... Han skulle selvfølgelig treffe ei. Jeg ble kvalm. "Super? Jeg må bare inn en tur, si hei, jeg klarer ikke å sitte her og late som ingenting..sier jeg skal på do. Faen jeg tisser jo faktisk på meg av sjokk her nesten anyway, så jeg lyvet jo ikke. Gi meg fem..." Jeg spratt opp og prøvde å gå med rolige steg inn. Men beina ville ikke. De trampet avgårde. Hva skulle jeg finne inne nå? Jeg så ham med en gang, på andre siden av baren. Det var da jeg så henne. Eller, hvordan kunne jeg IKKE se henne. "NINAAAAA!!!" skrek en pistrete stemme opp i trynet på meg. Det var date-eksen. Ikke eksen-eksen, men ei jeg gikk på skole med som liten og IKKE kan fordra. Faen. Jeg ville ikke Hottie skulle se jeg kjente henne så godt, så jeg smilte raskt og sa "jeg tisser nesten på meg!" og gikk videre, mens hun ropte "snakkes senere, stikk og tiss haha!". Haha my ass...mumlet jeg i det jeg tråkket meg forbi folk. Jeg kløp han i baken. Kanskje ikke det lureste, tatt i betraktning han sto lent mot ei nydelig blondine på vei for å si noe, ei like nydelig venninne på barkrakken ved siden av målte meg opp og ned. Hottie skvatt rundt. "Hei!" "Hei du!" sa han og strålte opp. "Skulle bare gi livstegn ifra meg siden jeg så deg, men jeg ser det kanskje passer dårlig?" Hjertet sto i halsen. Hørtes jeg så balansert ut som jeg håpet? Jeg følte virkelig jeg tråkket i baret.... "Åh nei jeg skal bare kjøpe en øl jeg så tenkte jeg å komme ut og sette meg med deg og Super!" "Åh eh..." jeg rødmet. "Ja men jo vi sitter nå der vi...ehm...ser deg ute da?" "Jada jeg kommer jeg!" han smilte varmt. Jentene stirret på meg. Vel inne på do kjente jeg reaksjonen *virkelig* Jeg svimlet. Hendene skalv så jeg måtte holde den ene fast med den andre. Fniste et ukontrollert fnis. Hadde han virkelig sagt det? At han skulle ut til meg? På verdens mest casual måte? På veien ut igjen prøvde jeg å se samlet ut. Han hadde ikke fått bestilt enda, så jeg så mitt snitt til å markere revir... "Gidder du kjøpe en til meg også kanskje..?" jeg smilte. Hottie skvatt til. "Jada! Kommer ut jeg!" Han så glad ut. Og...tilstede? Hvor var drita-Hottie som ikke ser meg? Han som får meg så provosert, trist og drittlei at jeg kaster ølglass? Ikke her iallefall.. Her var... Hottie-Hottie på en fin bris. Innen han fikk bestille så hadde de stengt uteserveringen, så jeg ruslet inn igjen for å si ifra. I samme øyeblikk han så meg. "Hei du de har stengt ute nå! Her er ølen din!" Den ene jenta rakte meg et fullt ølglass. Uten lebestiftmerker på... Jeg smilte. "Takk!" "Vi skal bort på det andre stedet der kompisen din jeg møtte i sommer er! Super vil treffe ham!" ropte jeg inn øret til Hotte. "Skal du være med?" "Ja klart det!" "Hvem er du egentlig her med?" "Med deg!" "Kom du alene?" "Ja!" Jeg stirret på ham og smilte. Hva i alle dager skjedde her..? PLutselig sto Super bak meg. Dette ble spennende... Hottie og Super så hverandre samtidig. "HEIhei du!" sa de begge to og gav hverandre en klem. Jeg pustet lettet ut... Dette kunne jo faktisk gå bra? På veien ut gikk vi forbi date-eksen, og jeg kjente det knøt seg i magen i det jeg streifet borti henne med armen. "vær så snill, ikke se henne ikke se henne...." jeg strenet ut og mimet "hade" og smilte så godt jeg kunne. Kom meg ut dørene, snudde meg for å sjekke at Hottie hang med... ..og rakk akkurat å se han gi henne en klem. "Faen han så henne.." sukket jeg til Super. "Og han begynner å bli hakket med brisen...håper han ikke henger fast der inne nå..." "gi han et øyeblikk" sa Super og stirret inn med falkeblikket sitt. "Åh fuck, det gikk bra!" presset jeg ut mellom leppene av et raskt påklistret smil i det jeg så Hottie komme smilende mot meg. Det var uvant å se ham sånn. Klar. Varme øyne. Bestemt gange. Ikke den der drita "sjømannen" som raver rundt og må leies hjem.... ..har brevet og meldingene mine nådd inn..? Men så... Selvsagt. SELVSAGT måtte det være en Ninakaninsk kveld. Ikke før vi hadde rukket å komme inn på det andre stedet begynte ting å bi som en filmscene. For hvem var der? Jo... Selvfølgelig: Oljemannen. Hottie rakk såvidt frem til baren innen Oljemannen hadde sett meg og gav meg en kjempeklem, ropte omtrent til hele utestedet at "fy faen så bra du kom du ser knall bra ut i kveld!!!!". Jeg fikk et raskt glimt av Hottie som skvatt til borte ved baren og stirret på Oljemannen med et ubestemmelig uttrykk i ansiktet. Han er svær...skikkelig svær. Sjarmerende. Høylydt. Populær blant alle. Og sjekker opp meg... Hottie fulgte oss med argusøyne hele tiden mens han ventet på drinkene. Jeg kløp Super i armen. "Å fy faen Hottie har kjøpt tre drinker, Super, TRE drinker, å fy faen nå går det til helvete her!!". Oljemannen hadde AKKURAT gått for å kjøpe noe å drikke til oss. Hottie kom mot meg med et varmt uttrykk i øynene. Satte fra seg tre glass.... Rosa-aktig drink... Med blomst oppi til meg og Super?!?!?! :rødme: Jeg kjente det stakk i hjertet.... Dette ble som å se på en ulykke. Man vil ikke se. Men man stirrer likevel... Det var et helt vanvittig øyeblikk når Oljemannen kom tilbake og ser drinkene fra Hottie. "Hva faen!?" sier han høyt og ler. "Du må hilse på Hottie! Hottie, oljemannen, oljemannen, hottie!" sier jeg og viser en åpen hånd fra den ene til den andre. "Hei!" sier de begge to, begge preget av pinligheten. Men... Jeg så ikke på ansiktetene deres. Jeg så på hendene... To store, flotte mannfolk som begge klemte til det de hadde, uten å vise hverandre eller verden at det var nettopp det de gjorde. Oljemannen sine knoker ble hvite. Hottie slapp taket, tok et steg bakover, kikket raskt i gulvet etter å ha sveipet de rosa drinkene med blikket. Faen. Jeg kjente det i hele kroppen. Jeg var slem med Hottie og jeg gjorde det ikke med vilje. "Ehm...kjenner du C godt du?!" hiver jeg ut mot Oljemannen. Håpte at han skulle si ja, at det var en nær kompis. men nei, han kjente han Super liker bare såvidt.... Hottie ble seende liten ut ved siden av meg og super på høye hæler, og ikke minst skulder i skulder med Oljemannen som gjorde sitt ytterste for å sjarmere. På ett tidspunkt sto faktisk Hottie på tå, mens jeg sprutlo og trykket ham ned igjen og sa "kutt ut!". Han gjorde en grimase som sa "hva, jeg?!" mens jeg lo og ristet på hodet... "fy faen STAKAR hottie.." hørte jeg Super sin stemme hviske til meg i øret.... "Jeg vet, dette må snu, og det raskt..." ************ SORRIIII!! Jeg MÅ stikke, men jeg kan ikke fortelle denne historien uten alle detaljene heller!!! Forteller mer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 15. november 2010 Forfatter #282 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) ...lørdag....skipper frem i tid.... inntrykk... ...kan jeg tro ham.... vet ikke. sa han....."jeg skal synge for deg..." ja. hva sang han...? denne.....: ................. "det er bare du som skal sove her i natt........" "ehm...hm..?" "hva..?" "ehm...i...natt...eller....?" "ja altså.... først og fremst i natt....og så på sikt.....kanskje hver natt...?" Endret 15. november 2010 av ~Enra~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 15. november 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 15. november 2010 The screen door slams Mary' dress waves Like a vision she dances across the porch As the radio plays Roy Orbison singing for the lonely Hey that's me and I want you only Don't turn me home again I just can't face myself alone again Don't run back inside Darling you know just what I'm here for So you're scared and you're thinking That maybe we ain't that young anymore Show a little faith there's magic in the night You ain't a beauty but hey you're alright Oh and that's alright with me You can hide 'neath your covers And study your pain Make crosses from your lovers Throw roses in the rain Waste your summer praying in vain For a saviour to rise from these streets Well now I'm no hero That's understood All the redemption I can offer girl Is beneath this dirty hood With a chance to make it good somehow Hey what else can we do now ? Except roll down the window And let the wind blow Back your hair Well the night's busting open These two lanes will take us anywhere We got one last chance to make it real To trade in these wings on some wheels Climb in back Heaven's waiting on down the tracks Oh-oh come take my hand We're riding out tonight to case the promised land Oh-oh Thunder Road oh Thunder Road Lying out there like a killer in the sun Hey I know it's late we can make it if we run Oh Thunder Road sit tight take hold Thunder Road Well I got this guitar And I learned how to make it talk And my car's out back If you're ready to take that long walk From your front porch to my front seat The door's open but the ride it ain't free And I know you're lonely For words that I ain't spoken But tonight we'll be free All the promises'll be broken There were ghosts in the eyes Of all the boys you sent away They haunt this dusty beach road In the skeleton frames of burned out Chevrolets They scream your name at night in the street Your graduation gown lies in rags at their feet And in the lonely cool before dawn You hear their engines roaring on But when you get to the porch they're gone On the wind so Mary climb in It's town full of losers And I'm pulling out of here to win Hvis Hottie faktisk prater til meg gjennom sangtekster... Så er vi på et sted vi aldri har vært før... As the radio plays Roy Orbison singing for the lonely Hey that's me and I want you only Don't turn me home again I just can't face myself alone again Don't run back inside Darling you know just what I'm here for Han skifet hånd på mikrofonen, og strakk armen mot meg, åpen håndflate, klassisk ballade-vis, sang av full kraft, mer klart og tydelig enn noe annet sted.... ...hey that's me and I want you only... Smilte til meg. Varmt. Jeg vet det ikke er et overdrevet minne. For jeg har det øyeblikket der festet på film...... Jeg er overloadet med inntrykk. Klarer ikke å sortere tankene. Skal skrive mer imorgen om jeg klarer..... Han ringte meg i sted. En gang på vei til trening for å spørre hvor treningskortet hans var. Som ligger midt i stua. Og etter trening ringte han for å prate... Spurte hva jeg gjorde på. Om jeg hadde gått tur på stranden min? Om jeg hadde trent. Virker faktisk..interessert i hva jeg hadde gjort. Ikke kjekkaseri og tøffing-stemning.. Bare..prat. ?? Hm.. Nei jeg vet ikke hvor vi er. Jeg vet bare at uansett hvor det er.... Så har vi ikke vært akkurat her før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 17. november 2010 Kort oppdatering: Jeg rekker ikke å oppdatere fordi jeg er med Hottie eller andre folk hver dag Prater iallefall med ham hver dag.. Hvor vi er? Aner ikke. Men her har vi aldri vært før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 18. november 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg klarer liksom aldri å samle tankene nok til å få noe ned her som minner om fornuft.. Men det er kanskje fordi alt som har med Hottie å gjøre er strippet for alt som har med fornuft å gjøre? Det føles iallefall sånn. Nå. Da. Alltid.. Han var nydelig i helgen. Helt nydelig.. Gikk meg i føttene hele tiden. Pratet fint om meg til venner vi møtte ute. Han presenterte meg for dem.. Ville være med meg. Alene, istedenfor med gutta... Drita på byen, men med meg. Vanskelig å gjenfortelle alt. Alle nyansene.. Øyeblikkene. Men jeg kjenner ham nå. Så da han i gårkveld fikk helt panikk og var tydelig redd for hva han hadde sagt og gjort i fylla, så smilte jeg bare. "Slapp av Hottie.. Du har ikke lovet noe som står skrevet i stein..." "Når skal du slutte å tro på det jeg sier i fylla!?" Jeg smilte varmt. "Hehe hør på hva jeg sier da, søte deg... Du har ikke lovet noenting. Du har ikke sagt noe voldsomme greier. Du har bare vært snill og god hele helgen. Behandlet meg med respekt. Snakket fint til meg. Presentert meg for vennene dine og bare vært snill og god TVERS igjennom, HELE helgen.. Ingenting tull..." Han virket forvirret. Hvor var Nina med pekefingeren? Hun som siterte hva han sa når og hva det betydde og nå trodde jeg sånn og sånn og nå er jeg såret og sint og bla og bla? Ingenstedshen. Jeg var ærlig i brevet mitt.. Og ærlig om hva det har gjort med meg i ettertid. Jeg er rolig nå.¨ De andre jentene er ikke ok, det er ikke det jeg sier. Men det er... Jeg vet ikke, fokuset mitt ligger ikke der nå. Det ligger i at meg og Hottie skal ha ro imellom oss til å bli kjent på ny. Se hele bildet. Behandle hverandre fint. At han lot seg rive med i fylla og sang kjærlighetssang og sa det var bare jeg som skulle sove der i helgen (og på sikt kanskje hver natt) er ikke noe jeg har rett, eller lyst til, å slenge i trynet hans på en onsdagskveld foran TV'en. Det blir feil. Jeg vil gjøre Hottie trygg... Vise at han kan stavre rundt i den mørke verdenen sin hvor han er fanget i et sirkus hvor det å dra damer er det store, det å drikke mest er det som er tøffest, så mye han vil. At jeg står ved mitt uansett. "Åh. Men det var jo bra..." "Ja herregud, vi hadde det kjempekjekt! Men.. Det er regler på sexen med meg. Og det sa jeg på lørdag...." "Men vi hadde jo sex...?" "Ja, det hadde vi. Fordi det var rett der og da. Fordi du var snill og god og behandlet meg pent. Det ble bare riktig i forhold til hvor vi var og hva som skjedde og ble sagt.." "Åh..men hva er reglene da?" "Det tar vi ikke nå vennen, du skal jo på trening!" Han skulle ut en kjapp tur på trening, han sa det på telefonen tidligere på dagen da vi avtalte å møtes. Bare en halvtime, så han rakk litt styrketrening før steningingen. "Du bruker ikke mer enn ti minutter på reglene, herregud bare si det da! Nå prater vi jo om det!" Jeg smilte. "Ikke tenk på det vennen, det er ikke viktig. Eller, jo, det er jo absolutt det, men ikke viktig å ta det NÅ. Stikk å tren du, jeg er jo her når du kommer tilbake " Han var tydelig stresset. Temaet hadde han nok gruet seg til at kom opp... Og at jeg var så rolig om alt var nok ekstra forvirrende. Han stakk på trening. Det var da magefølelsen kom.. Sendte en melding til studiekompisen min om hva jeg tenkte og følte. "Nå stakk han på trening, som planlagt. Men vi hadde litt "praten" før han stakk.. Kjenner jeg er redd han får en bootiecall mens han er på trening, og fordi han er emosjonelt og seksuelt stressa og frustrert så takker han ja. Lyver til meg om at han ble sliten på trening, og sender meg hjem...." Og ganske riktig. Jeg kjenner Hottie... Bare med en uventet tvist!? Han røsket opp døren på ekte Kramer-vis så jeg formelig hoppet i sofaen. "HM!!" han satte øynene i meg og smilte rampelurt. Jeg lo. "Haha herregud GIDD å skrem meg, Hottie!" "Jaaah, hva gjør du på..?!" han gliste. Det var tydelig at han syntes det var litt rart og litt koselig å ha meg der. Jeg som hadde laget middag til ham mens han sov på sofaen, han mett og god med beina sine over mine før han stakk på treningen.... Huslig. Koselig. Kjæresteaktig..? "Bortsett fra å skremmes ihjel av deg så ligger jeg bare her og småleser litt i boken min " "Åh" sa han og smilte, vrengte av seg treningsgenseren sin og flexet med musklene. Jeg lo. "Haha du er så herlig teit!" "Ja men SEEEE da! Det er jo BETONG!!" Han knyttet armen slik at bicepsen sto i spenn. Et velkjent murr spredte seg fra magen og ut i beina.. "Hehe jo..du er flott. Oj steike, du trente rygg og ser jeg?!" Han hadde snudd seg et øyeblikk. Rakk å se et stort glis.. "Ja SE!!" Plutselig satt han ved siden av meg i sofaen og ville jeg skulle kjenne på armene hans. Jeg smilte varmt.... "Du er nå herlig og da, din raring.." Han smilte lurt tilbake. Satt tett inntil meg. Smilte. Slo meg i armen, lo, og reiste seg og gikk inn på kjøkkenet og hentet sjokolademelk. Begge smilte lurt til hverandre hele tiden. Dette var koselig. Flørt. God stemning.. Han satte seg ned igjen, la pc'en på fanget, og trykket seg inn på mail og facebook. "Du. Jeg fikk bootiecall da jeg var å trente!!" han kikket på meg med de knusevakre øynene sine. Steike... Det knøt seg i magen min. Hva kom nå? Å ikke røpe meg var viktig.. Han kunne kanskje tro jeg hadde sneket på den andre mobilen hans? "Jaha..?" jeg så på ham med et øynbryn god klistret opp under hårfestet. "Jepp! Men jeg sa jeg ikke kunne, jeg sa jeg var på date " ?!!!!!!??!!??!??!?!?!!?!?! Date?! What the fuck, hørte jeg riktig, hadde han kalt det at jeg kom for å lage middag og se noe på TV med ham for DATE!? "Ehm...date..?" jeg forsøkte å holde ansiktet like uanfektet, men et stort smil hadde på mystisk vis tatt over hele trynet. Smilet mitt gjorde at han rykket, og ble umiddelbart litt famlete i forhold til kjekkaseriet han nettopp hadde utvist. "Ehm ja altså, jeg sa jo ikke DET, det...nei det ku.. kunn...nei jeg sa jeg var opptatt, at jeg hadde besøk, at jeg hadde besøk som ventet i leiligheten..." Jeg smilte ikke mindre på innsiden, men klarte å lukke munnen, slik at det ble et lurent, rampete smil istedenfor det store gliset det akkurat hadde vært... Plutselig satte han de isblå øynene i meg igjen. "Men du vet, jeg kunne jo vært skikkelig sleip, og sagt at jeg var sliten etter trening eller noe heh heh, og så bare heh heh...takket ja!" Jeg holdt blikket. Her var det viktig å ikke vike..vise frykt. Akkurat som å være kjøtt ved siden av en løve dette. Hottie's granskende blikk, det store gliset, de blå øynene som hoppet og danset over hvert eneste trekk i ansiktet mitt for å prøve å lese meg... "Ehm..men det...nei det hadde ikke vært snilt.." avsluttet han og ble mild i ansiktet. Jeg nikket rolig, holdt blikket like uredd, og smilte.. "Det har du helt rett i..." Okay, WTF!? For det første... Jeg KJENNER Hottie. Mannen er drevet av kuken og kuken er drevet av mannen. De to er uadskillelige Så når han visste jeg satt der og sa nei, og han får et tilbud han LETT kunne takket ja til... For seriøst, jeg hadde aldri klart å ta ham på det, for så god på å lyve er han. Så kjenner jeg at det satte meg litt ut. Han VALGTE faktisk en rolig kveld foran TV'en med kos og snop og playstation, istedenfor en kjapp en med ei av de han har et rent sexforhold til. For jeg regner med det var ei av dem.. Men rarest av alt: Han velger å dele det med meg? Som om han ville ha skryt, på en måte.. At jeg skulle VITE at han var med meg fordi han ville, ikke fordi det mangler tilbud. Jeg lo litt inni meg. Dette var nytt... HELT nytt.. Resten av kvelden var rolig og koselig, enten jeg lent borttil han eller han med beina sine over mine. Playstation spilte vi også..nei, det var rett og slett en utrolig koselig og laidback kveld. Etter en solid time med pang, kræsj og "shit!" med blinkende lys og lyden på full guffe, var furen jeg hadde sett i pannen til Hottie gått fra beskjeden til tydelig. "Huff....jeg har vondt i hodet kjenner jeg..." Jeg så på ham. Reaksjonen var som om jeg hadde stukket i ham med en strømledning "Oj shit nei det var ikke en bootiecall altså!!!!", øynene hans kulerunde og munnen usikker og lattermild, avvæpnende. Jeg lo. "Nei DA hadde du vært drit da!" Jeg smilte.. Mobilen hans hadde ligger urørt en time. Niks, ikke mye bootiecall det der... Det var bare en klumsete Hottie som fikk det til å virke sånn. Vi satt der, koselig i sofaen, i godt over en halvtime til. Ingen tegn på at Hottie ville jeg skulle gå... Til slutt reiste jeg meg. Ville kle på meg jakke og sko og bli inne litt først, slik at jeg ikke skulle bli kald med en gang jeg kom ut. "Hm...ikke en kjapp en engang..." kom det mumlete fra sofaen, i en nøytral og ufarlig stemme. Kanskje en anelse skuffet, men på en mild og kjærlig måte... Jeg snudde meg og smilte. Gikk et par rolige steg mot ham. "Du vet vennen... Du kan få så mye sex du bare vil her hos meg. Kjappe...lange, deilige..hva du vil!" Han kikket opp på meg, så forvirret ut, store øyne, men forsøkte å skjule overaskelsen. "Eh hæ, kan jeg..?!" Jeg smilte kjærlig, gikk et steg nærmere og strøk ham over foten der han lå langflat og utstrakt. Jeg nikket, "ja vennen..." Og så kom setningen jeg hadde ventet hele kvelden på å få si til en edru, fokusert og rolig Hottie: "Du må bare være snill gutt først..." "åh..." han så ned i pc'en igjen, kjapt, og tydelig ikke fokusert på hva enn som var der. "stemmer det...du sa at jeg bare skulle ha sex med deg hvis vi skulle ha sex mer..." BINGO, Hottie!! Så du hadde ikke blackout fra helgen likevel..? Hehe.. Han der altså. Han får med seg så uendelig mye mer enn han utgir seg for å gjøre. Slu, slu mann... Men jeg kan ham nå. Jeg VET han vet. Samtalen må bare føres rette veien. "Riktig...DET var det vi pratet om i helgen.." Jeg så på ham og smilte, like rolig og varm og avslappet. "Men...." Jeg så han jobbet fælt nå. Dette var vanskelig for ham. "..jeg føler det blir feil å love noe...." Jeg satte meg rolig ned på sofakanten, strøk ham lunt over foten, røsket litt koselig i ham og sa mildt: "Jeg setter pris på at du er ærlig " og reiste meg sakte opp igjen. "Ja, jeg må jo prøve å være det..." Han tuslet etter meg på gangen, skrudde på lyset på badet og gikk inn for å pusse tennene. Litt småprat om hvor fint det var, mens jeg tok i døren. "Nei, Nina, nå må du snu dette den veien du vil ha det.." tenkte jeg for meg selv, tydelig preget av situasjonen som nettopp hadde oppstått, hjertet i halsen. Jeg snudde meg. "Hottie? Jeg ombestemte meg. Kom hit. Jeg vil ha en nattiklem." Jeg gikk de fire stegene tilbake i gangen og sto utenfor baderomsdøren. Døren, som mangler totalt, så det bare er en åpning inn til badet. Badet, som er ferdig med fliser, nytt toalett, og i dag kommer dusjen... Han snudde seg mot meg, trøtt og sliten, med armene utstrakt, som en stor, liten gutt som trengte omsorg. Han la armene rundt meg, jeg mine rundt livet hans..presset myke lepper mot halsgropen, sukket tungt og sa "tusen takk for en koselig kveld...jeg har hatt det veldig fint her med deg i kveld " Og så, de søteste ordene jeg har hørt Hottie si på lang, lang tid....uten store løfter som ikke kan holdes, uten fanfare, uten tull, uten tøys, bare et akkurat passe og jordnært løfte om at dette ikke er over... "Neste gang skal jeg lage middag til deg, jeg... " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 18. november 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 18. november 2010 Holder på å få en kvise i fra helvete her, kjennes det ut som Neseryggen er helt hoven inn mot øyet, kjenner jeg er spent på hvordan jeg ser ut i morgentidlig.. :gjeiper: Jajjaaaa, jammen flaks jeg ikke skal ut da Må smile litt. Har akkurat vært ute og spist med studiekompisen min. Han mener jo at dette går veien... At Hottie har innsett at det ikke er jeg som er problemet. Men han. Og hans demoner, bagasje, issues.. Vel. I morgen er det frisørtime, skal re-farge håret, mesteparten har forsvunnet vask etter vask.. Ca tre runder skulle det ta før fargen satt skikkelig. Med en runde sol skal nok det bli bra... Og med sjørøverlapp over øyet om denne kvisen ikke roer seg Nice. Supernice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 19. november 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg ser på nøkkelen og smiler... Bilen? Nei den kunne jeg bare ha.. Og om han trengte den i morgen kunne han jo bare gå. Eller jeg kunne komme bort.. Og festen han skal på i morgen? Nei der kom det bare lesber visstnok... Og ut å jakte nei? Nei han drev ikke med sånn. Hadde ikke hatt onenight-stand på ett år nå... Og jeg var fin på håret... Han var søt i dag. Ringte klokken elleve for å høre fint om jeg kunne svippe ham til byen. Skulle ut med jobben... Nei.... Det er noe med Hottie. Det er noe med Hottie som gjør at jeg bare vil ha ham.. Pakke ham inn i en dyne og klemme ham så hardt at han ikke får puste, og sitte på ham så han ikke løper vekk Nei fyttigrisen, nå er helgen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 21. november 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 21. november 2010 :murvegg: :murvegg: :murvegg: :murvegg: :murvegg: :murvegg: :murvegg: :murvegg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. november 2010 #289 Del Skrevet 21. november 2010 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg tror jeg har gitt opp. Jeg finner ham ikke i hjertet mitt i dag. Tror han forsvant derfra en gang i gårkveld... Men årsaken? Det var på morgenkvisten... Han var fantastisk hele helgen. Åpnet seg i fylla. Igjen. Jeg var paradokset hans. Han ville jo ikke, men kom alltid tilbake til meg. Det bare var noe mellom oss som ikke gikk bort. Jeg overhørte ham da han trodde jeg hadde gått ut.. "Nina? Hun er bare ei venninne..eller, nei, hun er ikke bare ei venninne, hun er..hun er....hun er..." Festen lo. "Nå var du søt Hottie, hahaha!" Han hadde stammet. Selv sto jeg på gangen og kløp meg i armen. Tårer i øynene. Endelig. Endelig noe håndfast, et tegn på at vi er på vei et sted. "Jeg sa på onsdag jeg ikke kunne love deg noe. Men i dag kan jeg.. Jeg har tenkt mye Nina. Du sa vi kunne være sammen så mye jeg ville om det bare var deg... Så i dag kan jeg love deg: Jeg skal ikke ta med noen damer hjem. Det er bare deg. Jeg lover deg." Han holdt hånden min og stirret meg inn i øynene. Smilte. Med kjærlighet i blikket. Lot være å ta telefonen når den ringte mens jeg kjørte ham til festen hvor jeg overhørte denne stammenende forklaringen på hvem hun som ventet i bilen var... ..bare det at jeg sto i gangen og hørte det... Gleden i ansiktet hans da jeg hentet ham i byen noen timer senere. Fortalte om disse jentene som hadde tryglet ham om å bli med hjem, men at nei, han hadde lovet å være min i natt. Men glansbildet begynte å ryke da vi kom inn i leiligheten.... Sommerfuglene jeg hadde hatt i magen siden vi kom ut i den første snønatten denne vinteren noen timer før, hånd i hånd, satte seg rolig ned på hver sin blomst og ventet. Skulle de fryse ihjel, eller skulle de få fly igjen..? Jeg sto i dørkarmen og ventet. Skoene på. Stirret på ham. Jo... Han fiklet med mobilen. Inn på facebook....google...sjekket et nummer... Jeg så navnet fra der jeg sto. Hun ene han fortalte om i bilen på vei hjem. Hun som hadde sagt han var nydelig og ville gifte seg med ham, men han var så drita så hun ville treffe ham en annen gang. Han satt og sjekket at det var hun som hadde ringt. Mens jeg sto der. Usynlig, plutselig. Jeg sa beklager til sommerfuglene mine som ventet fint, og ba dem fly vekk. De hørte ikke til i magen min lengre... Jeg prøvde å gå, men han overtalte meg til å bli, sa jeg måtte slutte å være paranoid. "vel, du har jo gitt meg grunn til det før.." mumlet jeg. han var for full til at noe skulle skje. Jeg for skuffet. Så da morgenen kom, og han begynte med facebook istedenfor å svare på tilnærmelsene mine..... ..så reiste jeg meg opp og fant frem klærne mine. "Går du?" "Ja.." "Men skulle ikke vi ha sex?" "Jo. Men det var fascinerende lite sexy å se på facebook på jentene dine..." "Ja men herregud jeg skulle jo bare vise den fine dama til hun venninna mi, hun jeg fortalte om på festen! Fader for ei fin lesbe..." "Greit, og vi så henne, og hun VAR pen, og ja, jeg er utrolig glad på venninna di sine vegne, de ser lykkelige ut. Men når du fortsetter og viser meg og godkjenner vennerequest fra hun som sjekket deg opp i går, så kjente jeg at det var ubeskrivelig lite turn-on. Så ja, jeg går. " "Greit, men jeg er jo ferdig nå...bare vær sånn du." "Ja..jeg er nok det.. jeg sa jo jeg må gå snart. Så velger du å bruke tiden din sånn. Da går jeg.." "Årh...." Luften var tykk i rommet. Spenningen sto som en eim.... Han tok sats: "Men du forventer for mye Nina. Du har alt for mye forhåpninger. Du går og venter på at jeg sier vi skal satse. Det blir ikke mer mellom oss, det har jeg sagt hele tiden. Jeg har prøvd å få kjærestefølelser for deg, virkelig, men... Du har alle de kvalitetene jeg leter etter, men..det blir ikke mer, det blir ikke oss..!" Han så nervøs ut. Som om det var sagt under tvang omtrent. Jeg satt bare der, på sengekanten, stirret ut vinduet. Lenge. Ikke et ord... Ikke en sint mine. Bare... Rolig. "Hva tenker du på...?" kom det til slutt. Jeg like stille. Trakk pusten. "På deg. På meg. Og på oss." Flyttet ikke blikket. Han fiklet med pc'en, så påtvunget avslappet ut. Men jeg leser ham lett... Han var nervøs. VELDIG nervøs... "Så..?" Han kikket raskt på meg over pc'en. "På at det er veldig trist at du sier dette nå. Når vi endelig hadde en fair sjanse til å bli kjent med hverandre på ny, nå som ting er bra." Det var stille. Jeg flyttet blikket fra den gråblå himmelen ute og ned på det uferdige gulvet. "Det eneste jeg forventet var at vi skulle se hvor vi havnet nå som vi behandlet hverandre fint. Det var de eneste forhåpningene jeg hadde..." sa jeg rolig mens jeg reiste meg opp og gikk ut fra soverommet. "Går du nå..?" kom det påtatt rolig fra soverommet. "Ja...jeg gjør nok det...." sa jeg, like mye til meg selv, som til han. Lyden av døren som lukket seg føltes merkelig endelig.... Jeg har tenkt mye. Og prøvd å ikke tenke. Bare føle.... Og jeg føler meg tom. Sliten. Det er ingen sinte meldinger, brev, mailer eller telefoner som spinner og bygger seg opp i tankene, som gjør seg klar for konfronstasjon, krangel, åpne seg, dele, gi, føle.... Det er tomt. Jeg har sagt alt. Jeg har gjort alt riktig denne gangen. Dette handler ikke lengre om meg. Det er han. Som er hvileløs. Ensom, men har kjærlgiheten foran seg. Men tør ikke. Vil, men får det ikke til. Og jeg er sliten. Og lei. Uendelig lei.. Jeg vil nok alltid miste pusten når jeg ser ham. Le når han tuller. Gråte når han sårer meg... Men jeg orker ikke å jobbe mer for å få ham. Han vet alt. Hvem jeg er. Hva jeg tenker. Hva jeg føler. Hva jeg står for. Hva jeg gir ham. Hva vi har sammen. Dette handler ikke om meg mer... Dette handler om at han har et hull i sjelen sitt et sted. Det var som om et slør ble tatt vekk fra øynene mine. Han ble... Patetisk. Det er grusomt å skrive det om noen man er så glad i. Men akkurat nå synes jeg bare synd på ham på en stakkarslig måte.. Klart jeg kjenner det i kjærligheten et sted. I håpet. Alle dagdrømmene. Bildene i hodet om hvordan ting kunne blitt... Men når jeg ser på hvordan ting ER..... Så nei. Sånn sett kunne ikke Sørlendingen kommet inn i bildet på et bedre tidspunkt. Jeg så ham med en gang da han og kompisene kom på festen på fredag. han skilte seg ut, stil i klessmaken, levende smil, gnistrendeøyne rammet inn av nyelige øyenvipper. Jeg tok meg selv i å stirre, og snudde meg brått rundt igjen. Tenkte "hm.." og kjente jeg gledet meg til å gå muligheten til å si hei. Han var rolig og laidback. Satt på en barkrak med armene i fanget, takket nei til drinker. Skulle ta det rolig, skulle skikkelig ut i morgen heller. Klart tankene fløy til han som hver helg drakk seg fra sans og samling både fredag og lørdag som om fanden tvang det i ham... Vi pratet en del den kvelden, Sørlendingen og meg. Selvfølgelig traff jeg på ham, hånd i hånd med Hottie på vei hjem fra byen og, noen timer senere Ninakaniiiiiin.... Han hadde bedt meg med på festen sin før vi skilte lag. Sendte meg en melding med adressen sin i. På lørdagen ringte han tre ganger... Jeg satt i sofaen hos treningsvenninna og så film og ventet på at Hottie skulle kjøres hjem, og var ikke helt innstilt på å prate med noen da. Men på vei hjem fra Hottie, søndag morgen, sendte jeg en melding og beklaget at jeg ikke hadde kommet, men at jeg hadde hatt en rolig kveld med film hos treningsvenninna. Han ringte med en gang... "Hey! Fy FADER jeg er skuffet over deg som ikke kom i går!" Jeg lo. "Sorriiiiii!" "Ja! Festen tok helt av! Nå har jeg to kamerater som ligger her ved siden av meg i dobbeltsenga faktisk. Vi er litt stive og støle...gidder du komme å massere oss?" Jeg lo igjen. "Eh hehe nei takk, om enn fristende, så neitakk!" "Dårlig dårlig... Men du, du lovet jo å komme hit til meg i kveld og lage pizza og se film du, kosekveld, kalte du det!" Jeg måpet, og lo igjen: "Hahahhaa åjaVEL ja, jeg gjorde det?!" "Jooooda joda, jeg mener å huske det, Hey, husker ikke du at hun Nina sa at hun skulle komme tli meg i dag og lage pizza og se film?". Hørte at han dunket i kompisen, som lo og svarte at joda, det hadde jeg. "Jo du har sagt det ser du! det er vi ganske enige om her!" Jeg lo. "ja men da må jeg jo nesten det da!" Rareste date-planleggingen jeg har vært med på noen gang Men veldig meg... Befriende, lett og ledig. Pratet en del med mamma, fortalte om meg og Hottie, og om Sørlendingen.. "Hør Nina.. Du fortjener å kose deg. Gå nå ut og møt denne nye flotte mannen, og se hva som skjer. Hottie bare roter deg bort nå, men du er alt for ung og flott til å sitte og vente på noe sånn..." Jeg var faktisk litt nervøs da jeg sto i veien og ventet på å bli plukket opp i åttetiden. Tenk, han kjørte fra nabobyen for å hente meg... Det er noe annet enn Hottie sin tilnærming til sakene ja.. Nei, det var en utrolig koselig kveld. Stakaren var jo bakfull og litt flau over selv som hadde spurt så eplekjekk mens de siste drinkene ennå var i omløp. "Jeg hadde nok ikke turd å spørre deg hvis ikke. Altså, kanskje uti uken, etter å ha mannet meg opp litt, vasket og ryddet her og hatt en film og noe greier klart, et opplegg... Men når du var tøff og takket ja så kunne jeg jo ikke trekke meg! Så nå får det bli som det blir... Beklager rotet!! Og jeg KAN ikke lage mat altså, huff.." Han virket nervøs. Men jeg kjenner jo meg. Og jeg vet jo at jeg slappet av når ting er naturlig. Så jeg lo og sa han skulle slappe av. Jeg tok meg selv i å sammenligne med Hottie hele tiden.. Ikke fair mot noen av dem, jeg vet det, men... Naturlig i forhold til hvor jeg er i tankene og følelsene mine for tiden. Så... Klart jeg la merke til respekten i måten han snakket til meg på. Måten han beklaget rotet, som var tullerot i forhold til hos Hottie.. Klart jeg syntes det var fascinerende sjarmerende med en mann som kjøpte roser fordi han skulle ha fest... "Må jo gjøre det fint for folk!" Da filmen var ferdig og jeg spurte om vi skulle se noe mer, så jeg virkelig den store forskjellen: Sørlendingen la seg til med puten under hodet, ryggen til tv'en, i en komfortabel liggestilling på tvers av den store utslåtte sovesofaen vi hadde ligget og sett film i.. "Nei, nå skal jeg prate med deg, jeg, tenkte jeg!" Det var mørkt, men jeg skimtet hvordan øynene hans glimret og skinte i et sjarmerende smil.... Vi avtalte å møtes igjen. Han er.. Snill. God... Vet hva han vil ha. "Jeg trives best i forhold jeg " Jeg kjenner en vond klump i magen et sted langt der inne. En slags sorg... Og skuffelse. Over Hottie... Hvorfor kan ikke han være sånn? Hvorfor griper han ikke muligheten? "Du har alt jeg leter etter Nina.." flashback av Hottie som kysser hånden min mens jeg kjører ham til byen... Klart det gjør vondt. Skal bort der i dag med treningsklærne hans. Vet ikke hva jeg kan forvente egentlig... Men jeg har gitt opp. Skal det komme mer tro inn i bildet, skal det komme fra hans side.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 22. november 2010 #291 Del Skrevet 22. november 2010 Så trist å lese at han har skuffet og såret nok engang, men flott å lese at du er så reflektert over det hele. Du virkelig roligere denne gangen, tryggere. Jeg håper han er såpass real at han virkelig gir deg litt avstand denne gangen, ikke surrer deg inn i sitt nett av nye håp og drømmer, som han når alt kommer til alt ikke greier å stå for. Jeg tror forresten ikke noe på ham når han sier han ikke har følelser for deg, men kanskje det ikke er nok i denne situasjonen. Han har holdt på lenge nok nå, og hvis han ikke tør etter så lang tid, etter så mange omveier, etter så mange sjanser og skritt i riktig retning, så er det kanskje på tide at han ikke lenger kan få deg. Også får du bare bruke tiden på deg selv, og eventuelt den nye flørten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 23. november 2010 #292 Del Skrevet 23. november 2010 Håper du har det fint, greier å glede deg over alt som er fint. Du trives fortsatt med studiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 24. november 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 24. november 2010 Håper du har det fint, greier å glede deg over alt som er fint. Du trives fortsatt med studiene? Studiene går kjempefint faktisk! Eller, nå er jeg jo litt fjern og "lost" om dagene, men det går seg til..snart juleferie! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 24. november 2010 Forfatter #294 Del Skrevet 24. november 2010 Så trist å lese at han har skuffet og såret nok engang, men flott å lese at du er så reflektert over det hele. Du virkelig roligere denne gangen, tryggere. Jeg håper han er såpass real at han virkelig gir deg litt avstand denne gangen, ikke surrer deg inn i sitt nett av nye håp og drømmer, som han når alt kommer til alt ikke greier å stå for. Jeg tror forresten ikke noe på ham når han sier han ikke har følelser for deg, men kanskje det ikke er nok i denne situasjonen. Han har holdt på lenge nok nå, og hvis han ikke tør etter så lang tid, etter så mange omveier, etter så mange sjanser og skritt i riktig retning, så er det kanskje på tide at han ikke lenger kan få deg. Også får du bare bruke tiden på deg selv, og eventuelt den nye flørten Hehe... Jo... Pratet med søsteren min i går...en time... "Nina...nå synes jeg du var streng...." Hun gikk igjennom hele helgen, alle detaljene, og hvordan jeg har tolket alt på søndagen på verst tenkelige måte. For ikke å snakke om mandagen da jeg var innom med klærne hans... VEEEEEEEEEEEEEEEEL, for helvete da, jeg er jo så svak for Hottie at halve kunne vært nok!!!! "Legg på nå og skriv en melding med det du sa til meg nå, før du glemmer det. Okay?" søsteren min hadde strenge-tonen. Det er langt mellom gangene hun henter frem den, gitt, så jeg kjente at jo...det var det rette. Jeg er bare like redd som Hottie. Han er redd for å miste meg der jeg er redd for å vise følelser. Så jeg lukket øynene, sukket, og begynte å skrive.. Ikke en lang melding. Men en ærlig en. Om at jeg var lei meg for at det ble som det ble på mandagen, at jeg ikke klarte å prate med ham om hva som hadde såret meg, men at jeg bare hadde latt ham sitte der og lure. At jeg er uendelig glad i ham, men at små ting blir til store når det gjelder han, og akkurat nå MÅ jeg ha ro til skole og eksamen.. At jeg håpet han ville åpne døren om jeg kom tuslende etter eksamen for å gi ham en juleklem, og... At det finnes bare en Hottie for meg. "Ingen over, ingen ved siden. Klem, N." Greit, om han fortjener det eller ei er...revnende likegyldig. Det er sånn jeg føler det... Så da jeg to timer senere fikk meldingen "Skal vi spise burger?" lo jeg med tårer i øynene. Er det mulig å bli med håpløs!? Og jeg elsker ham akkurat slik han er.. Like dust som meg. Forvirret. Redd. Sier ting en ikke mener. Skyver vekk folk når de kommer for nære... "Klart det vennen..." Det var en koselig kveld. Kort, for jeg skulle tidlig opp. Men han respekerte meg. Pirket ikke i det. Lukket facebook da jeg spurte ham fint... Hadde visstnok sett en dokumentar om folk som blir for drita og hvilke skader alkoholen medfører, og..jeg er ikke dummere enn at jeg hørte det godt skjulte unnskyldet hans.. Vi satt bare der. Stille. Men glade i hverandre.. Mentalt skadde begge to, emosjonelt ustabile og helt på jordet når det gjelder å oppføre seg fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 24. november 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 24. november 2010 .....og sørlendingen....han lurer i bakgrunnen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. november 2010 #296 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) For å være helt ærlig her så fatter jeg ikke at du gidder! Du gjør det samme om og om igjen, "kryper" tilbake til ham når han har såret deg. I tillegg ser du ikke at han faktisk har vært ærlig hele tiden, han sier jo at han har prøvd å få kjærestefølelser for deg, men at det ikke funker. Dette har du skrevet flere ganger her, og jeg tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste når du finner påskudd for at dette ikke er noe han faktisk mener! Det at han sier fine ting til deg i fylla, ser på deg på en måte som du tolker slik du ønsker at det skal være og at han har sex med deg, viser vel egentlig bare at han er akkurat lik mange andre menn som ike klarer å si nei når en pen dame legger seg etter dem. Etter min mening burde du gi ham opp nå, for dette forholdet virker ytterst lite sunt, og du virrer frem og tilbake med å tenke at han er en drittsekk/ikke drittskk hele tiden. Det kan ikke være bra for deg! Nå ble dette et ganske krasst innlegg, det beklager jeg, men jeg synes bare det skinner så veldig tydelig igjennom her at det ikke er deg han vi ha. Han ØNSKER kanskje å ville ha deg, men klarer det ikke. Og et vennskap hvor den ene er forelsket i den andre uten å få de samme følelsene tilbake, er ganske dødsdømt, synes jeg. Så mitt råd er: GLEM ham! Dersom han plutselig ser lyset, kommer han til deg. Sånn som det er nå, blir du bare utnyttet, synes jeg. Endret 24. november 2010 av Rosenrød 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 24. november 2010 #297 Del Skrevet 24. november 2010 Må dessverre si meg enig med Rosenrød her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 27. november 2010 Det kom mye frem i samtalen vår i dag. Ting jeg har tenkt, følt og trodd... Bekreftet. Ting jeg ikke har visst om ham....mørke ting om bakgrunnen hans... Problemer i familien. Hendelser som jeg desverre har minnet om...trigget... Jeg forstår ham. Jeg ville tenkt det samme. Følt det samme. Det var en innholdsrik prat... Uten dårlige vibber mellom oss. Ute krangel, uten angst i magen min... Bare åpenhet. Jeg er glad i ham. Jeg kan stritte i mot så mye jeg vil... Men..som han sa da jeg sa at hvis det er sånn det skal være så kutter jeg det ut nå... "Men..tenk om du har rett, Nina...tenk om du har rett..." *** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 28. november 2010 Forfatter #299 Del Skrevet 28. november 2010 Nei fuck it, jenter!! Nå stikker jeg og Super en tur til LONDOOOOOOOOON!!!! Wooooohoooo!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 4. desember 2010 Londonturen kunne fylt en hel dagbok Rekker ikke å ta noe av det nå, sitter og leser til eksamen.. Men MÅTTE bare fortelle at Hottie hentet meg i går, da jeg ga et pip om at jeg hadde omsider kommet meg hjem (snø-fast i london, gitt..). Vi dro og handlet, jeg laget middag.... Men: På kvelden ble jeg med på avslutningsfest for fotballaget hans, egentlig en guttefest... Eneste andre jenten der var damen til han ene.. ..og... Han tok meg med på julebordet til jobben.. De hadde spist ferdig, og var godt ned i vinen og ølet, men jeg fikk hilse på hele kollegiet hans. Alle var superkoselige... Han smilte lurt da vi dro hjem. Jeg hadde overhørt ham flere ganger....snakket varmt om meg til kolleger og sjefene sine... Han så rett og slett glad ut der han sovnet med et smil, meg lunt i armkroken, etter å ha kysset meg i pannen og med sol i stemmen sagt "jeg liker deg, jeg, Nina. du er koselig!!" Så sovnet vi slik. Tett flettet sammen... Med et smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå