Gjest Phalaenopsy Skrevet 29. april 2010 #41 Del Skrevet 29. april 2010 For en spennende dagbok du har Her vil jeg gjerne følge med videre!! Du skriver kjempebra, og jeg merker at jeg lever meg helt inn i fortellingene dine. Veldig gøy å følge med i en bok som ikkje består av "jeg stod opp klokka 9, åt to skiver til frokost, dro på jobb, så, så, så...". Fortsett sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 30. april 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 30. april 2010 Så fint å finne deg igjen. :-) Har ikke vært her på evigheter... Dagboka di er alltid spennende, levende og engasjerende! Koselig tilbakemelding, tusen takk Er mye som skjer hele tiden nå egentlig, men jeg orker liksom ikke helt sette meg ned helt enda.. Er syk på toppen av alt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 7. mai 2010 For en spennende dagbok du har Her vil jeg gjerne følge med videre!! Du skriver kjempebra, og jeg merker at jeg lever meg helt inn i fortellingene dine. Veldig gøy å følge med i en bok som ikkje består av "jeg stod opp klokka 9, åt to skiver til frokost, dro på jobb, så, så, så...". Fortsett sånn!! Takk, så ikke denne før nå :D Jo takk du, livet mitt er en skikkelig berg og dalbane, på godt og vondt... Hadde dagbok her for noen år siden, og da tok det vel flatt av kan man si er mye det samme nå...men jeg skriver ikke hver dag lengre selv om jeg savner det... men nå kommer det et nytt innlegg gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 7. mai 2010 Sånn! Kaninen er frisk og rask, tilbake på Elixia hvor tullefettet mitt skal svis av før sommeren virkelig slår seg løs :D Utrolig deilig her på vestlandet i dag, solen gir meg enorme mengder energi.... Og det passer godt, for i kveld skal jeg møte et par kompiser for øl i hjembyen min! Og hvem kommer muligens dit senere..? Jepp. Hottie. Det er virkelig noe rare greier på gang der nå altså, at det går an! For det første: Klamydia er en utrolig effektiv måte å bli kvitt rivalene sine på Åååååååååååh at det går an.. Var hos legen for å få penicillin mot de betente mandlene, og tenkte at kanskje jeg burde lytte litt til de sinte eggstokkene mine som knep til med jevne mellomrom? Tisset i en kopp der jeg satt og svaiet i feber... Og ganske riktig. Sier som i paradise hotel-sketsjen til Torsdagskveld i Nydalen: "Den der Klamydiatesten var jo KJEMPEpositiv! Sååååå bra!!" Åååååååååh...... Vel, frem med mobilen og ta ringerunden. Ringte først til Hottie, og han tok det jo helt fantastisk bra! Haha, han skulle til legen neste dag uansett, så det gikk fint, skulle bare spørre om pillene han... !??! Ehm okai, neste telefon gikk til Tøffingen... "Hei...." "Ehm hei!" "Du....alt går bra?" "Joda, går greit her. Jobber og styrer på...du da?" "Jo...halsbetennelse da...feber og dritt..menneh...da jeg var hos legen måtte jeg liksom bare...sjekke noe...og...du bør kanskje gå en tur til legen og sjekke for klamydia..?" *stille* "Eh åh. Ja...eh....åja. Ja jo altså, da får jeg vel bare ringe legen og be om pillene da. De to...de to man tar. Tatt de før. Heh. Jaja...oj shit, fatter'n ringer, vi får snakkes!" Beep beep beep..... Ååååååååååh det var så jævlig Særlig at faren ringte, hehe, enkel vei ut av en ekkel samtale kaller vi det! Haha! Men det var nå det begynte å bli spennende. For da ringte plutselig Hottie opp igjen! Han hadde sendt melding til de jentene han har vært med parallelt med meg.... Og de hadde KLIKKET!!!! Så plutselig hadde denne sexglade mannen få jenter på gli gitt!!!! Jeg bare tok en effektiv liten wipeout der jah.... Hehe! Så...vi er meget back on!! Det har skjedd en endring i ham. Det viser når han er full... Kjørte han og noen kompiser på byen sist helg, jeg var jo syk og orket ikke drikke selv, men døde på meg etter å være sosial. Første gangen vi så hverandre på en stund faktisk, så jeg var litt spent der jeg satt og trommet fingrene på rattet, ventet på parkeringsplassen... Han satte seg fremme i pasasjersetet. Smilte. Satt og så på meg. Og så kjente jeg plutselig hånden hans over min.. Han er jo en kåt rampegutt, så jeg forventet at han skulle dra hånda mi bort i skrittet eller noe, hehe! Men nei.. Han bare klemte den ømt, flettet fingrene mellom mine, og så på meg og smilte mer! Og han har et peeeeeeeent smil....oh.... Så jeg lo litt usikkert, kikket på gutta i baksetet, så på Hottie og smilte. "Ehm, så koselige vi var i dag da!" sier jeg og klemmer tilbake Han lener seg frem og kysser meg i nakken....ømt... Jeg ble helt satt ut! Dette var virkelig en ny side i Hottie! Det har alltid vært sex, eller sitte ved siden av hverandre og se TV eller film.. Greit nok, han har vært veldig tydelig på at han ALDRI har jenter hos seg på den måten hvis det bare er sex. Men for meg har det likevel føltes som et rent sexforhold. Og så plutselig sitter han her og ser på meg med stjerner i øynene, klemmer hånden min, kysser meg i nakken... ...og lener seg helt inntil og hvisker... "jeg vil ikke dele deg med noen, Nina.." !!!!!!!!!!!!!!!! What the hell!? Jeg satt og smilte hele veien tilbake til hjembyen min. For hvor kom dette ifra?! Jeg hadde smittet mannen med Klamydia, det ble krangling med de han hadde noe på gang med, og så plutselig denne varmen!? Needless to say hentet jeg han jo noen timer senere... Han ville jeg skulle sove over. Visste jeg var syk, men ville ha meg der likevel.. Lørdagen gikk til film og middag...istedenfor å gå ut. Nei jeg stusser veldig nå. For i forrigår hadde vi en prat. Og han er tydelig stresset over dette med eksen. Han har jo vært veldig åpen siden dag 1 at han helst vil tilbake til henne. Men herregud, det er mange år siden, og hun holder han VIRKELIG på gress! Jeg tenker bare i mitt stille sinn at om jeg beholdt eksen min (han jeg var sammen med i forrige dagbok, ikke eksmannen men han fra RP-krisen til gamle lesere..) som venn, sett film med han, spist middag, hengt sammen, gått på kino...følelsene mine ville jo ikke dødd de! Man er jo glad i hverandre. Har mye til felles, deler tanker og meninger, har felles minner... Så jeg forstår godt han sliter med å legge henne bak seg når hun driver og er et levende "kanskje". Jeg på min side er jo egentlig ikke emosjonelt klar for et seriøst forhold heller.. Men jeg trenger jo nærhet, sex, noen å være med og kose meg med, henge med... Samtidig som jeg svinger sånn i mitt indre at jeg ikke vil kunne være den kjæresten jeg ønsker å være. Så da Hottie og jeg diskuterte "oss" nå for to dager siden... Så må jeg si jeg er veldig fornøyd med utfallet Vi er visst i et slags forhold. Samtidig som ingen av oss har "rett" til å bli lei seg eller sint om det kommer andre mennesker i bildet... vi er så åpne i dette rare forholdet vårt som overhode mulig! Han foreslo jo at vi kunne kutte ut det fysiske om det plaget meg, om det satte igang følelser osv... Men nei. Jeg har jo ikke SÅNNE følelser for ham. Og får jeg det...så må jeg si ifra. Ikke bygge luftslott, ikke tro at det vi har er noe annet enn det det er. Men igjen: Fulle-Hottie sender jo HELT andre signaler!! Så... Jeg er spent på i kveld. Da kommer jeg til å være brisen. Og han kommer til å være brisen... Og vi skal på samme sted med hver våre venner. Og for første gang etter "the talk".... Så jeg skal gjøre mitt ytterste for å se smashing ut iallefall hehe!!!! Så får vi se da... ...for....det hadde jo unektelig vært veldig deilig å falle for en mann som Hottie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. mai 2010 #45 Del Skrevet 10. mai 2010 Så kjekt at du har dagbok igjen. Håper du har hatt en skikkelig fin helg Gleder meg til du oppdaterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg visste det da jeg la fra meg mobilen på nattbordet, akkurat passe svimmel etter en deilig grillfest med gode venner... Øynene knep igjen, og jeg gruet meg til å våkne. Våkne, og kjenne følelsen i hele kroppen: Nå gidder jeg ikke mer. Jeg fikk bare nok. Av Jekyll og Hyde. Forskjellen på edru og full. Humørsvingningene. Varm og kald. Kjærlig og ignorerende. Så da jeg hadde ringt ham en siste gang, og telefonen fikk ringe helt ut til siste fortvilte beeeeep.... ..så kjente jeg at hjertet mitt smalt igjen den siste luken jeg ahr holdt åpen for ham. Det har bare blitt for mye vingling i det siste. Nei faen heller. Nå skal jeg ut på stranden og få vind i ansiktet og perspektiv på ting. Tror han har skjønt det. Slettet venninnen min som venn, sa han da jeg logget på facebook i dag. Men det handlet ikke om at han klådde henne på låret. Det handlet ikke om sjalusi i det hele tatt. For jeg er ikke det. Men det handler om respekt. Balanse. Varme. Omsorg. Å vise at man respekterer hverandre i det offentlige... Too little, too late, som venninnen min så treffende sa. Han sa unnskyld til henne via meg på telefonen i går. At han bare var full og full i faen. Men det er ikke nok... For det handlet aldri om den lille tingen der. Det er alt det andre. Møkkamenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg blir helt matt. "Det blir litt mye Nina avogtil. Du kan ikke forvente at jeg skal svare på alle meldinger, alle anrop, alt som foregår på facebook. Det blir litt intenst." What the fuck? Hvem er det som våkner søndags morgen med 6 ubesvarte anrop på mobilen? Som får meldinger av typen "kom.." enten jeg svarer eller ikke. Som i drosjen på vei for å møte ham på byen får en telefon hvert femte minutt med en glad men panisk stemme som sier "ja du kommer ikke sant?!"..? Jeg har aldri laget en scene. Jeg har aldri lett ham opp på byen for å møte ham "tilfeldig". Jeg har aldri ringt to ganger rett etterhverandre. Jeg har aldri vært sjalu, jeg har aldri frittet ham ut på de andre jentene, hva han føler, hva vi er, ingenting. Men det er JEG som er intens?! Greit nok, jeg er Ninakanin. Jeg har selvinnsikt nok til å vite at ja, intens ligger i min natur. Men fra Hottie er det så totalt uberettiget å si noe sånn! Jeg har da aldri vært mer samlet og ustresset med noen av prosjektene mine. Så etter den timeslange oppvasksamtalen med en klargjort tannkost i vinduskarmen, en kopp te i den ene hånden og mobilen i den andre, så tenkte jeg fuck it. Ryddet vekk de vennene jeg har fått gjennom bare ham de siste månedene, og beklaget, men at jeg ble beskylt for å spise meg inn i nettverket hans, så da trakk jeg meg heller bare ut. Har begynt å få tilbakemeldinger nå.. Vennene hans er litt i sjokk. De forstår ikke hva det var for en ting å si, og håpte vi kunne prates når vi møtes tilfeldig på byen. Klart det, svarer jeg, JEG har jo ikke problemet her. Vet ikke hva Hottie forventet etter den timelange samtalen. Om han faktisk ble sur fordi jeg ikke kom ned og hadde makeupsex eller om det bare var en spøk. Det jeg vet er at han unnlot å ta telefonen den dagen. Unnlot å svare på meldinger. På en dag vi i utgangspunktet hadde snakket om å treffes. På en dag hvor jeg sa klart og tydelig at nei, Hottie, jeg er ikke sjalu og sur for dame-laget ditt. Jeg vil bare behandles med respekt på type svare meldinger, telefoner osv. Ikke avlyse avtaler og lage nye i hytt og ræv. På en sånn dag, så gjorde han alle disse tingene på ny. Og det var nettopp derfor jeg knep øynene igjen da jeg la meg, og kjente at nå, nå låser det seg helt i meg... Og både i dag og i går hoppet navnet hans opp nederst på skjermen på facebook. Sa hei først. Tok kontakt først. Igjen. Men mye Nina? Jaaaadaaa... Nei fuck it. Jeg er glad i ham. Han er flott. Han er morsom. Han er smart. Han er naturlig, lett og gøy å være med. Men... Fuck it. Jeg gidder ikke mer. Ikke nå. Ikke på denne måten. Niks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 20. mai 2010 Hehe faen ta da. Greeeeeeeeeit, jeg er litt svak for Hottie!! Men what the hell, jeg liker ikke konflikter!!!! Prøvde å stikke hodet i sanden, løpe fra situasjonen og stikke nesen i sky samtidig. Needless to say, det gikk som det måtte gå. Trykket på innsiden ble til slutt for stort, og jeg bare var NØDT å si ifra om hvordan jeg følte det. Så det ble en laaaang mail... Vi pratet litt på face-chatten og ble enige om å prates ansikt til ansikt. Jeg så bare for meg de potensielle misforståelsene ved å snakke på chatten, og helt ærlig så var det ikke rom for spesielt mye mer dritt mellom oss... Så jeg tok turen ned til ham. Nervøs? Ja litt.. Jeg bryr meg jo. Hvorfor skulle jeg ellers reagere så hardt? Overbevise meg selv om at jeg ikke bryr meg? Hehe nei nettopp...greit, jeg er fremdeles treig i oppfattelsen, men jeg kjenner i det minste meg selv LITT bedre enn for ett år siden. And let the games begin.. Snakk om luftrensing!! På det ene tidspunktet ble jeg så forbannet over ting han kom med at jeg tok på skoene, dro på meg jakken så agressivt at ting hoppet ut av lommen alle veier, og menst jeg freeeeste at dette blir fort dumt, dette blir bare HELT totalt idiotisk mens jeg pekte på ham med den sinteste bilnøkkelen i verden!!! "Nina...hvis du går nå blir det bare verre. Det løser ingenting. Da blir det bare enda mer sint og ekkel stemning, og det blir bare helt ugreit hele opplegget..." Jeg stirret på ham. Rasende. "...oj...ikke gi meg sinteblikket da! " "Visst fader gjør jeg det!! Jeg ER jo sint!!! Er du KLAR over hvor tåpelig det du sier er!? Du ba meg komme på det vorspielet likevel, men så sier du nå, tre uker senere, at jeg ikke burde ha kommet?! At jeg burde forstått at du eeeegentlig trengte en kveld med gutta?! What the hell?! Hvordan kan jeg forholde meg til deg naturlig når jeg faen ikke kan stole på hva du sier engang!? Og på toppen av alt kommer du med dette NÅ!? Det er TRE UKER SIDEN!!! Er du klar over hvor dum jeg føler meg nå!? At jeg har tråkket deg for nære, irritert deg og frustrert deg, mens jeg har faktisk TRODD deg når ber meg komme ned?! Fy flate!!" "Vil du ha en klem?" Stille. Hm, ny side i Hottie. Kroppen mister all luft av sjokket, og jeg kjenner sinnet glir ut av beina, ned på gulvet og til slutt står jeg der som et skjelvende skall. "Nei. For da griner jeg bare." sier jeg snurt med en furten stemme, en stemme strippet for sinne, mens jeg lener kroppen inntil veggen hans og pirker i gulvet med skotuppen.. Han flirer litt, og smiler. "Kom hit og sett deg iallefall." Jeg dunker hodet i veggen med lukkede øyne, ser mot taket og sukker et frustrert "ååååååååååååååh...." mens jeg tramper motvillig mot sofaen hans og setter meg ned. Slenger bilnøklene på bordet. "Men faen, Hottie. Er du klar over hvor DUM jeg følte meg nå? Jeg liker ikke å føle meg dum. Jeg har mye stolthet. Denne situasjonen her...dette er noe det verste jeg vet. Når jeg får vite ETTERPÅ at jeg burde gjort noe annerledes. At du har vært irritert på meg mens jeg har trodd alt er ok. Jeg HATER det ". Han setter øynene i meg, og de er mildere enn jeg har sett noengang før. "Men Nina...tror du ikke JEG føler meg dum? At dette er ubehagelig for meg? Å bli konfrontert med disse tingene jeg har sagt og gjort, som jeg ikke husker i det hele tatt? Å få vite at jeg har så lite kontroll når jeg drikker at det er hel verden med hendelser der ute jeg ikke kjenner til? Sånn som på lørdag? Jeg gruer meg til å se vennene mine igjen. Jeg ante ikke at det var SÅ ille..." Jeg ble helt paff. Vi ble sittende sånn. Og se på hverandre. Og da kjente jeg det. Jeg er glad i Hottie. Akkurat sånn han er. Om jeg vil ha ham som kjæreste? Aner ikke. Ikke nå, ikke sånn. Jeg vil få orden på ting inni meg først.. Og helt ærlig, det er ting Hottie trenger å få orden på i seg selv også. Vi er like ødelagte begge to, på hver vår måte. Og samtidig så gir vi hverandre noe, begge to. Jeg kjente at det er dette jeg vil ha. Akkurat nå. Ikke for alltid nødvendigvis, men nå. En Hottie som sitter i sofaen og som jeg kan se film med. Få trøst av om jeg "spell it out" at jeg trenger det. En venn. Vi pratet om å kutte ut sexen.. Men som jeg sa..jeg er bare et menneske. Tiltrekningen er gjensidig, og å kutte det ut vil verken jeg eller han klare. At vi er tro? Nei. Vi har ikke lovet hverandre noe. Men han puler ikke rundt. Men..vi tar hverandre for gitt, og vi vet det begge to. Vi er hverandres, uten å være det. Nei, dette forholdet er virkelig noe jeg vokser på.. Hottie har vært der siden nyttår. Og jeg skal være den første til å innrømme at jeg har tatt, og tar ham, for gitt. Tenk på alle de andre prosjektene jeg har hatt de siste fem månedene... Men Hottie er liksom alltid der. Sitter i sofaen med det lure smilet sitt, armkroken, nærheten, filmkos og middagskos, og herlig herlig sex... En slags havn jeg søker ly i når det stormer på havet. Og det var det jeg var redd for at jeg mistet. Jeg trodde jeg var redd for og knust av å ha mistet en potensiell drømmeprins. Men akkurat nå er han ikke en drømmeprins. Men han er virkelig. Og representerer noe for meg, og betyr noe for meg. Selv om han ikke betyr alt, så skal jeg ikke forkaste det han gir. Hva han symboliserer. Jeg var redd for å miste Hottie som venn. Så satt vi der da, og smilte litt til hverandre. Han lo lunt og nikket bestemt da jeg sparket av meg skoene. "bra...." sa han og smilte. En svipptur opp dit bilen sto gav Hottie muligheten til å beklage ovenfor kompisen, der vi var i helgen. Så da vi kom hjem igjen til ham ble det film og middag.. Og det var deilig å ligge der i sofaen og vite hundre prosent hva det er jeg har, og ikke har, i Hottie. Det ble sent, og han sa jeg bare kunne bli... Og det er første gang vi har hatt sex helt edru/han uten bakfylla på veeeeeldig lenge. Needless to say så tok det av...og føltes helt riktig. Så da jeg våknet i dagtidlig og så det bustete håret hans alle veier, så smilte jeg litt for meg selv og tenkte "jepp. Dette er akkurat passe. dette er det jeg trenger nå. verken mer eller mindre ", dro på meg klærne og hvisket hadebra mens jeg listet meg ut.. "Hadebra vennen.." mumlet det fra under dynen et sted. :rødme: Og inni meg? Helt rolig I know what I've got and what I need Og midt oppi det hele...så ble vi nok et lite hakk mer knyttet til hverandre Hm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. mai 2010 #49 Del Skrevet 20. mai 2010 Huff, det høres ganske stress ut dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 20. mai 2010 Huff, det høres ganske stress ut dette her... Både og... Jeg liker bare ikke konflikter!! Blir helt dårlig av det.. Om det kommer en sjarmerende mann som jeg faller for og som oppfører seg skikkelig, så blir jo Hottie vippet ut lett som ingenting. Men nå er jeg ikke klar for mer...og det må jeg erkjenne. Istedenfor å late som om jeg er det. For jeg får knute i brystet og helt panikk av tanken på noe mer seriøst akkurat nå... Eller kanskje jeg får det fordi jeg vet at Hottie eller noen av de andre ikke er rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 20. mai 2010 #51 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg synes det er så bra at du tør. Er deg selv, prøver, kaster deg ut i det, konfronterer, fortsetter selv om det er tøft og vanskelig. Mange kunne lærte mye av din vilje og ditt pågangsmot. Jeg blir så glad for at det fins mennesker som aldri gir opp. Vær stolt av deg selv. Og husk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg synes det er så bra at du tør. Er deg selv, prøver, kaster deg ut i det, konfronterer, fortsetter selv om det er tøft og vanskelig. Mange kunne lærte mye av din vilje og ditt pågangsmot. Jeg blir så glad for at det fins mennesker som aldri gir opp. Vær stolt av deg selv. Og husk det! Oj den var fin!! Åh takk... Klart jeg blir sliten, klart jeg ønsker meg det alle andre har. Men hvem hadde ant at M skulle bære med seg så mye negativt... Så biter man tennene sammen, røsker alt opp ved rota og prøver på ny. Uansett hva som skjer med meg og Hottie, så vokser jeg enormt mye på dette. Det er ingen annen mann jeg har møtt over så lang tid, som jeg dater/er med på denne måten. Han er utrolig ærlig, nesten litt FOR ærlig til tider. Jeg er ikke noe offer. Han stikker ingenting under bordet. Han er hundre prosent seg selv, og sier rett ut at sånn ting er nå ser han ikke for seg at det er oss for alltid. Og jeg klandrer ham ikke for det. For hvordan kan man forelske seg i ei som er nesten uten livsgnist, glød og selvdreven indre motor, men som daffer rundt og er en skygge av seg selv..? Klart jeg smiler. Klart jeg ler. Men jeg er så sliten, så matt... Samtidig trenger jeg nærhet og omsorg. Noen å være med. Noen å prate med. Nei jeg er virkelig glad i Hottie, og det vi har er en fin greie, uansett hva folk måtte mene Men takk for feedback alle sammen, setter utrolig pris på det enten dere sier det ene eller det andre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Klokken var 05:00. Havet var rolig til en forandring... Det blåste riktignok, men det var bare som om en ny dag blåste rolig inn. Ikke den sinte vinden som speiler humøret mitt når jeg drar ut dit sinna. Hundene elsket det jo. En kilometer med kritthvit sandstrand helt for seg selv... Mikke fløy som vinden, strakk ut den beinranglete kroppen sin så han nesten lignet et rådyr der han bykset i bølgebrenningene. Vakkert. Jeg gikk der og smilte for meg selv. Dachsen dinglende i beina til "mor", et raskt blikk opp på meg avogtil, tungen på snei ut av en glad kjeft, litt barnslige byks frem og tilbake, før hun småløp litt etter den sorte pilen som føk over sanddynene... Og da måtte jeg smile litt til. Jeg vet ikke hva det er som gjør det, men jeg slapper mer av med Hottie nå. Dro ned dit i går, "roomservice" som jeg så fint kalte det Måtte le litt da jeg pratet med ham i mobilen mens jeg var i butikken...vi høres unektelig ut som et slags kjærestepar. "Jo, vi trenger fire cola i dag også! :D ". Vi. Jeg er utrolig tilfreds med det vi har. Jeg trenger friheten i det. Og den åpne døren. At ingenting er låst eller avgjort... At vi er enige om at sånn det er akkurat nå, så er det godt nok for begge. Jeg ble der til halv fem. Film etter film... Da det kom snorkelyder fra det bustete håret hans strøk jeg fingrene gjennom de mørke lokkene, og hvisket at han kanskje burde legge seg. Han rykket til, satte seg opp litt forvirret, og smilte. "Har jeg sovet lenge?" "Vet ikke Men du har ligget sånn en stund Nå er iallefall jeg klar for å sove.. Burde kanskje legge oss?" "Men..tenkte du å sove her? Du...du kan jo ikke sove her hver natt..." Jeg smilte. Ikke fordi jeg ble glad for det han sa, for det var to meter til sengen og nå måtte jeg stille hjernen inn på at jeg måtte i bilen istedenfor. En varm koselig kropp og rent sengetøy fristet mer enn å dra hjem til min hundehår og sandstrand-seng, alene i en kjeller. Men jeg smilte fordi jeg kjente at jeg var like trygg på ham. At setningen hans ikke skapte frykt, redsel for hva han tenker og føler. Jeg tok det for det det var. Han ville bare sove alene i natt. Så jeg reiste meg opp og skiftet tilbake til den stramme dongribuksen min etter å ha lånt en komfortabel joggebukse i timene jeg var der.. "...ble du skuffet..?" spurte en mild stemme inne fra badet. "Hehe nei på ingen måte Jeg er bare stuptrøtt, og var innstilt på seng.. Men nei, det går helt fint!" smilte jeg mens jeg tok på skoene. "Ja, for da jeg våknet i dag var du jo borte uansett." "? Hæ? Jeg vekket deg jo?" "Ja....men du var ikke der da jeg sto opp..." Jeg smilte igjen mens jeg dro opp glidelåsen på boblevesten min. "Nei jeg var jo ikke det... " "Og i natt kjenner jeg at jeg bare vil legge meg og stå opp alene. Er jeg veldig sær da?" "Nei, ikke på noen måte vennen " sa jeg, i det vi gav hverandre en nattiklem. På vei ut i heisen måtte jeg nesten flire av meg selv.. Hvorfor denne tryggheten? Denne...manglende panikken? Jo, fordi vi er like. Og jeg forstår ham. Og respekterer ham. Og fordi jeg nå vet at han respekterer meg også... Og... For hvem andre enn Ninakanin kan bedre sette seg inn i behovet for alenetid.......? Ninakanin, som drar ut til en sandstrand klokken 5 om morgenen for å nyte en vakker morgenstund, nettopp sånn: Alene. Endret 21. mai 2010 av ~Enra~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 22. mai 2010 Fy fader, nå SKAL de helsiktes drittkiloene av altså! Rett av. Type...hard trening, shake'mat og null mer drikking på en stund (haha jeg sa hvafornoe!?). Men uansett. Jeg fikk bare så forbannet nok! Var på shopping med ei venninne i går, og fant de RÅESTE skoene. Sto og så på meg selv i speilet og tenkte helvete nina. Nå er det skjerpings. Greit nok, jeg er høy, så det legger seg jevnt. Men jeg er 27 år, og ting kommer ikke gratis lengre! Husker tidligere, da var det bare å kutte ut brus noen dager, så vips passet hele garderoben likevel. Nå er det jo fadermeg å kutte ut ALT, og det henger på.. Haha men jeg kutter det jo ikke ut!! Trykker i trynet på rømme og dritt... Man glemmer det bare ut. Så nå er det laks og grønnsaker til middag, oh yes. Og ikke noe fetende saus og dritt, bare rene gode råvarer for tenk! Shit. Håper jeg klarer det denne gangen. Er planlagt en steinbra utekveld neste helg, skal spare opp alkohol-kvoten min til den helgen der! Og med litt viljestyrke så skal jeg nok få av litt av drittfettet innen den tid... Iallefall ett kilo kanskje? Vet jo det stort sett er vann, men søren ta, jeg er leeeei!!! Må le litt av Hottie. Jeg snakket litt om å stikke til hytta denne helgen. Så ser jeg statusen hans i går... Han stikker til hytta han også Hytta, som er bare en halvtime ifra der jeg skal... Så jeg ringte. "Hei!" "Hei du, på vei sørover ser jeg?" "Ja :D " "Har du kommer langt?" "Bare et kvarter..hehe." "Ah hehe, koselig da. Blir sikkert deilig med en rolig helg, tror nok kroppen din blir glad for det!" "Ja kjente jeg trengte det nå, tror faktisk jeg blir til mandag.." "Så deilig da! Ja jeg tror jeg reiser nedover jeg også " "Ja du gjør det ja? Kanskje vi kan treffes " "Ja jeg tenkte litt på det..om du ville, eller om du trengte full ro og ville være helt alene " "Nei jeg er jo her med foreldrene mine, men herregud det er jo ikke så langt til der du er?" "Nei det er ikke det Gir deg en lyd jeg, kjør fint!" "Ja gjør det, vi snakkes!" Hm Koselig tanke, å treffe ham der nede... Blir liksom en ny greie. Vi har jo stort sett bare vært hjemme hos han. I boblen hans, som jeg kaller det for. For hvordan kan man forelske seg når man bare sitter i det samme miljøet hver gang? Forelske seg er noe som skjer når man ser hele personen.. alle sidene, trekkene, i forskjellige settinger Men jeg reiser til hytta for min egen del. Tenkefri. Og helse... Fy søren jeg er fornøyd med at jeg klarer å trene mellom 1-3 ganger i uka ennå, etter to mnd! Hvis jeg bare kutter ut overspisingen min så er det jo håp hehe... Nei, nå er det rydde og vaskemas før jeg reiser!!! Hm. Og så addet han en som jeg har snakket en del om i det siste, som vi har som felles bekjent.... Hm... Noen som vil følge litt med på hva jeg driver med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #55 Del Skrevet 22. mai 2010 ...og der kom meldingen.. :gjeiper: "Er du alene på hytta?" "Hehe ja.." "Skal jeg komme en tur?" Takker IKKE nei!! :D Hihi! Off we go, alt er klart i bilen, huset er shinet, treningssenteret har fått besøk av meg, ipod ladet og smiiiilet på plass :D Og shinet kropp da selvfølgelig MOAHAHAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 25. mai 2010 #56 Del Skrevet 25. mai 2010 Fin helg? Og hyttetur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 26. mai 2010 Man har vinglefitter. Og man har vingleHottie. Er det mulig?! Joda, jeg gav en lyd jeg. Men neida, da hadde han drukket. Og that was it, det var hele tilbakemeldingen. Ikke noe sorri, no nothing. Kjente at strikken begynner å bli vel tøyd nå, så da luringen ringte klokken tolv dagen etterpå og lurte på om hytta vår lå ved sjøen med tidenes mest hintete stemme var det utrooolig deilig å freidig kunne svare at nei, det gjorde den ikke, og nå var jeg på vei ut dørene for å grille med venner! Åh fuck off... Kjente iløpet av grillekvelden da jeg sendte noen koselige meldinger hvor jeg spurte om han hadde det fint og han ikke svarte, at jeg begynner seriøst å få makk. Vel, Nina på plakaten uansett. Nå skal jeg ta vare på meg selv, og prøve å drite i alt sånn fjas! Ikke sitte og analysere og tolke... Bare handle. Og føle. Og nå føler jeg at jeg er drittlei!!!! Nei det er nok Elixia som får støyten i dag, haha :D Men hytta er balsam for sjelen... Kom faktisk litt videre i sorgprosessen min. Den for skilsmissen og livet i Bergen som gikk til H... Jeg gråt faktisk Og jeg griner jo nesten aldri.. Ikke sånn. Ikke på en så tung måte, og hvor jeg VET hva jeg griner for, og kjenner på det. Som regel kommer det noen små runder med hikst og fortvilte tårer uten at jeg klarer å kjenne hva jeg gråtr for, annet enn fortvilelse. Så det gjorde godt Og nå, nå venter trening! Og det gjør også godt.. Nei godt skal vondt fordrive, haha :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. mai 2010 #58 Del Skrevet 26. mai 2010 Først av alt, du skriver UTROLIG bra! Merker at jeg blir helt spent hver gang jeg ser at det er nye innlegg fra deg:-) Hottie høres ut som en dust. (Selv om han sikkert har mange gode sider også...) Ikke la ham bruke deg når det passer ham og drite i deg andre ganger. Jeg har også been there, done that. Men flott at han på en måte hjelper deg i sorgprosessen din, så gjør han i hvert fall LITT nytte for seg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Enra~ Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #59 Del Skrevet 26. mai 2010 Først av alt, du skriver UTROLIG bra! Merker at jeg blir helt spent hver gang jeg ser at det er nye innlegg fra deg:-) Hottie høres ut som en dust. (Selv om han sikkert har mange gode sider også...) Ikke la ham bruke deg når det passer ham og drite i deg andre ganger. Jeg har også been there, done that. Men flott at han på en måte hjelper deg i sorgprosessen din, så gjør han i hvert fall LITT nytte for seg! Klem :D Takk for rosen, ROSENrød, IIIIIIIIIHIHIHIHIIIIIIIII nerdehumor :D Men jo, altså, takk Det varmer veldig...for jeg har jo så alt for lyst å bli noe forfatteraktiggreiernoe... Nok materiale å taifra iallefall! Kan jo nesten lage en serie, hahaha :D Hm. Jeg kan jo faktisk det? Ehm jo men uansett. Er helt enig. Er ikke sikkert Hottie er en dust. Men han fremstiller seg sånn meeeeget effektivt!! Nei fuck it. Fuck it aaaaaaaaaall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. mai 2010 #60 Del Skrevet 26. mai 2010 Du BURDE faktisk nesten gitt ut dagbøkene dine her inne som bok!! Vedder på at den hadde solgt som hakka møkk;-) Helt seriøst faktisk. Forfatter kan du i alle fall bli, du er et skrivetalent! (Og dette kommer fra en norsklærer, haha:-) Jaja, Stavanger er jo full av kjekke menn, eller hur.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå