Gå til innhold

Frida`s lille dagbok=)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frida;)

Ja,da har jeg også fått meg dagbok :wink:

lurt litt på hva jeg skal skrive her inne,og kommet fram til at det blir nok hverdagslige ting og tanker..(ble det riktig tro?!)

8) 8) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frida;)

Da var det endelig helg igjen :vinke:

denne uken her gått utrolig fort,og det er igrunnen bare fint 8)

I dag har jeg spist lunch og gått tur sammen med noen studie-venniner, kjempe koselig :kgsmil: På mandag begynner vi for alvor med fagene,noe jeg gleder meg litt til! Etter at jeg kom hjem har jeg bare slappet av,spist god mat og sett på tv :D

Ellers så driver jeg å pusser opp soverommet,skal begynne å male i morgen,kom ikke i gang i dag :roll:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen som dagbokskribent! Det er alltid hyggelig med nye naboer.

Ha en trivelig helg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger hjemme og er syk,jeg :( Feber,vondt i halsen og hodet,ikke godt... :-? Klarte selvfølgelig ikke å holde meg hjemme :oops: ,så nå etter en lang dag på skolen er jeg helt utslitt.. Men det er så mye som skal gjøres,at jeg føler at jeg ikke har tid til å legge meg ned og slappe av..

På søndag var jeg forrresten på tusenfryd,så lenge siden jeg var der sist :D Kjørte super splash 8 ganger,utrolig morsomt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det helg,igjen :hoppe:

Har skrevet lite denne uken,har vel ikke sittet noe særlig forran data skjermen denne uken i det hele tatt :-? har bihulebetennelse og sliter med hodepine :roll:

helgen skal jeg bruke til å slappe av,og prøve å bli frisk :) får besøk på søndag av to venniner fra klassen,skal begynne å løse en skole oppgave som teller en god del på karakterene våre... så så vidt over oppgaven i dag og det virker litt "gresk"... men det ordner seg nok :D

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kjeder-meg,kjeder-meg,kjeder-meg*

Er helt ferdig med å male soverommet,endelig :tunge1:

burde vel komme igang å sette på plass tingene,men så var det det å komme i gang,da :lol:

Føler meg mye bedre i dag,ikke så vondt i hodet lenger... har vært en tur ute og truffet noen venniner,var ikke så kaldt ute som jeg trodde;) Satt på en benk og skravlet lenge,gode venniner er godt å ha :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her nå.. Er sammen med verdens beste gutt :hjerter: han er så fiin da!!! Skal på skolen i morgen,tror jeg.... Føler meg ikke bra i dag,våknet av at jeg måtte spy :kvalm: ,ikke så veldig digg da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...