Gå til innhold

Frida`s lille dagbok=)

Anbefalte innlegg

Gjest Frida;)
Skrevet

Ja,da har jeg også fått meg dagbok :wink:

lurt litt på hva jeg skal skrive her inne,og kommet fram til at det blir nok hverdagslige ting og tanker..(ble det riktig tro?!)

8) 8) 8)

Gjest Frida;)
Skrevet

Da var det endelig helg igjen :vinke:

denne uken her gått utrolig fort,og det er igrunnen bare fint 8)

I dag har jeg spist lunch og gått tur sammen med noen studie-venniner, kjempe koselig :kgsmil: På mandag begynner vi for alvor med fagene,noe jeg gleder meg litt til! Etter at jeg kom hjem har jeg bare slappet av,spist god mat og sett på tv :D

Ellers så driver jeg å pusser opp soverommet,skal begynne å male i morgen,kom ikke i gang i dag :roll:

:vinke:

Skrevet

Hei og velkommen som dagbokskribent! Det er alltid hyggelig med nye naboer.

Ha en trivelig helg!! :D

Skrevet

Hei Frida, og velkommen hit som dagbokskriver :D

Anna

Gjest Frida;)
Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener,elin og anna lovinda :kgsmil:

Skrevet

Ligger hjemme og er syk,jeg :( Feber,vondt i halsen og hodet,ikke godt... :-? Klarte selvfølgelig ikke å holde meg hjemme :oops: ,så nå etter en lang dag på skolen er jeg helt utslitt.. Men det er så mye som skal gjøres,at jeg føler at jeg ikke har tid til å legge meg ned og slappe av..

På søndag var jeg forrresten på tusenfryd,så lenge siden jeg var der sist :D Kjørte super splash 8 ganger,utrolig morsomt :blunke:

Skrevet

da var det helg,igjen :hoppe:

Har skrevet lite denne uken,har vel ikke sittet noe særlig forran data skjermen denne uken i det hele tatt :-? har bihulebetennelse og sliter med hodepine :roll:

helgen skal jeg bruke til å slappe av,og prøve å bli frisk :) får besøk på søndag av to venniner fra klassen,skal begynne å løse en skole oppgave som teller en god del på karakterene våre... så så vidt over oppgaven i dag og det virker litt "gresk"... men det ordner seg nok :D

God helg :vinke:

Skrevet

*kjeder-meg,kjeder-meg,kjeder-meg*

Er helt ferdig med å male soverommet,endelig :tunge1:

burde vel komme igang å sette på plass tingene,men så var det det å komme i gang,da :lol:

Føler meg mye bedre i dag,ikke så vondt i hodet lenger... har vært en tur ute og truffet noen venniner,var ikke så kaldt ute som jeg trodde;) Satt på en benk og skravlet lenge,gode venniner er godt å ha :hjerter:

Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet her nå.. Er sammen med verdens beste gutt :hjerter: han er så fiin da!!! Skal på skolen i morgen,tror jeg.... Føler meg ikke bra i dag,våknet av at jeg måtte spy :kvalm: ,ikke så veldig digg da :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...