starligt Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 (endret) lurer på om jeg kan ha fått det.hatt vondt i overarmen i mange dager på nettene nå. men idag våknet jeg med hoven han/hender.nummen og ikke full styrke i handa mi. rar i underarmen åsså. skal til legen med dette.men etter som jeg var innpå det så kan jeg jo legge inn et innlegg her og høre om flere har hatt det og om symptomene er de samme. Endret 9. januar 2010 av starligt
¤Linda¤ Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Post denne på Kropp og helse du,så får du kanskje svar God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå