Gjest dalieo Skrevet 9. januar 2010 #1 Del Skrevet 9. januar 2010 Tilbake med enda en ny bok! Hadde litt noia for at den forrige var oppdaget av en jeg kjenner, og det sto en del personlige ting i den, så jeg startet likegodt opp en ny! Håper de samme fine menneskene som var i den forrige boken holder meg med selskap i denne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 9. januar 2010 #2 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er med . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 9. januar 2010 #3 Del Skrevet 9. januar 2010 Ai, den er lei. Men jeg er selvfølgelig med videre Ps: Signaturen din gir meg litt assosiasjoner til Prøve-forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 9. januar 2010 #4 Del Skrevet 9. januar 2010 Hurra! mariab, haha!! Nei er ikke heelt der enda, kanskje om ti år Jeg gikk nettopp på butikken i snø/regn, og når jeg nesten hadde kommet hjem igjen innså jeg at jeg hadde glemt det viktigste :dåne: Hater sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 9. januar 2010 #5 Del Skrevet 9. januar 2010 Gir ikke slipp på deg så lett, selvfølgelig er jeg med videre VELDIG irriterende å glømme det viktigste når du har vært på butikken, og det blir ikke bedre av dårlig vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 9. januar 2010 #6 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skal kjøpe en nude leppestift! Er det noen av dere som vet om en god og ikke for nude..? Dette er litt inspirasjon, Kasia Struss under D&G-visningen, men vil gjerne ha liiitt mer farge.. er redd for å se ut som et lik Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 9. januar 2010 #7 Del Skrevet 9. januar 2010 *huke av på listen sin* Så du ba om å slettet den forrige og fikk litt angst Men nå er alt bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 9. januar 2010 #8 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er også med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2010 #9 Del Skrevet 9. januar 2010 jeg er med videre, med sjokolade og øl som innvielsesgaver av den nye dagboken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. januar 2010 #10 Del Skrevet 9. januar 2010 Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 9. januar 2010 #11 Del Skrevet 9. januar 2010 Serenity: Ja, jeg fikk vite det sendt på natta, og da var ingen moderatorer våkne.. så fikk litt noia selv! Men håper ikke den personen kom over boken.. Perledrøm: Mischa: Takk! Rosenrød: Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 10. januar 2010 #12 Del Skrevet 10. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. januar 2010 #13 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er selvfølgelig også med Jeg har kjøpt ny leppestift i "honey nude" fra Smashbox, jeg kan si i fra hvis den er noe tess. Jeg er også opptatt av å ikke se blodfattig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 11. januar 2010 #14 Del Skrevet 11. januar 2010 Juliane: Koselig å se deg her! Tusle: Aah, ja gjør gjerne det! Har du kjøpt den på nettet? Eller kan man kjøpe Smashbox i Norge? :klø: -- Idag skal jeg på shopping. så da blir det en liten oppdatering med ting senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. januar 2010 #15 Del Skrevet 11. januar 2010 Bestilte fra Makeupmekka. Gir deg rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. januar 2010 #16 Del Skrevet 12. januar 2010 JEg har en nude fra Mac, som jeg er veldig fornøyd med.. hva heter den igjen..Myth tror jeg. den er jeg veldig fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 12. januar 2010 #17 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Takk lekehusmor Fikk ikke kjøpt så altfor mye igår..endte opp med: Lue fra carlings, overlever ikke uten lue når det er så kaldt. (Ikke mitt bilde) Vans, ganske basic, greit å ha svarte sneakers siden jeg nesten kun har hvite (som må vaskes hele tiden). 2 t-skjorter jeg ikke fant bilde av, en blå og en mørkegrå! Body Butter Clinique High Impact Curling, noen som har prøvd denne? Første skoledag idag Endret 12. januar 2010 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. januar 2010 #18 Del Skrevet 12. januar 2010 Jepp, den maskaraen er favoritten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 12. januar 2010 #19 Del Skrevet 12. januar 2010 Har så lyst på dette settet fra Decleor.. Det virker som et ganske safe kjøp, mtp at det passer for alle hudtyper. Jeg vet ikke helt hvilken type jeg har engang, så Men det er like over tollgrensa.. Hvordan er det det fungerer med Feelunique, igjen? Man får pengene tilbake, eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 #20 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, du får igjen momsen når du sender et bilde av kvitteringen Husk å bruk KickBack! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå