Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hvordan oppdaget dere først at alt ikke var som det skulle?
Marblecake Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Hvordan oppdaget dere først at alt ikke var som det skulle? En kompis av meg har dette, fikk først beskjed av legen om å bruke "Fungoral" sjampo over en viss periode, når dette ikke hjalp ble han henvist til en dermatolog som påviste psoriaris og skrev ut kortison medisin. Kan lese noe om det på lommelegen her: http://www.lommelegen.no/827060/flass-i-hodebunn
Anglofil Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Sår og kløe i hodebunn, samt blødende og tildels væskende sår. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Yvonne: fikk du utslett i nakken og på halsen og? Det er nemlig sånn det har endt opp hos meg. Først skabbete sår i hodebunnen, også utslett nedover i nakken, og etterhvert også på sidene av halsen.
Anglofil Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Nei, heldigvis ikke. Det begrenser seg kun til hodebunnen merkelig nok. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå