Gå til innhold

Dere som har Psoriasis i hodebunnen..


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan oppdaget dere først at alt ikke var som det skulle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan oppdaget dere først at alt ikke var som det skulle?

En kompis av meg har dette, fikk først beskjed av legen om å bruke "Fungoral" sjampo over en viss periode, når dette ikke hjalp ble han henvist til en dermatolog som påviste psoriaris og skrev ut kortison medisin.

Kan lese noe om det på lommelegen her: http://www.lommelegen.no/827060/flass-i-hodebunn

Skrevet

Sår og kløe i hodebunn, samt blødende og tildels væskende sår.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Yvonne: fikk du utslett i nakken og på halsen og?

Det er nemlig sånn det har endt opp hos meg. Først skabbete sår i hodebunnen, også utslett nedover i nakken, og etterhvert også på sidene av halsen.

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Det begrenser seg kun til hodebunnen merkelig nok.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...