Gå til innhold

Helgekos


lilla91

Anbefalte innlegg

Skal på butikken nå, noen forslag til hva jeg kan kose meg med en avslappende fredagskveld? Helst noe ganske ikke-usunt, og ikke så altfor mange kalorier, i dag er jeg fysen på alt slags mat og kommer antageligsis til å sluke alt jeg setter fram, så dersom jeg setter f. eks. brownie og sjokolade på bordet, så ruller jeg i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg forskjellige nøtter, de du finner ved bakevarene, mandler osv + rosiner. Bland oppi en liten skål og spis! Helselig og kjempegodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosne bær - spesielt jordbær er veldig godt! Is + snacks på en gang :) Finnes i frysedisken koster ca 25kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg forskjellige nøtter, de du finner ved bakevarene, mandler osv + rosiner. Bland oppi en liten skål og spis! Helselig og kjempegodt :)

Jaa, det er supergodt :) Men veldig kaloririkt da :P Og jeg føler at jeg ikke trenger å gå mer opp i vekt. (Har hatt spiseforstyrrelser, men gått opp i vekt siden det, og nå kjenner jeg at kroppen fungerer, kjenner at det ikke er mange dagene før mensen er tilbake igjen, og buksene sitter stramt igjen og magen henger litt når jeg bøyer meg ned, og da er det ikke lenger sunt å "overspise", slik det har vært for meg de siste månedene:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det er supergodt :) Men veldig kaloririkt da :P Og jeg føler at jeg ikke trenger å gå mer opp i vekt. (Har hatt spiseforstyrrelser, men gått opp i vekt siden det, og nå kjenner jeg at kroppen fungerer, kjenner at det ikke er mange dagene før mensen er tilbake igjen, og buksene sitter stramt igjen og magen henger litt når jeg bøyer meg ned, og da er det ikke lenger sunt å "overspise", slik det har vært for meg de siste månedene:P)

Så bra da :) Okey, ikke nøtter da, hva med grønnsaker og dipp? Kjempegodt! Se her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips!

Det ble fruktsalat med kesam, fitnessflak og så klarte jeg selvfølgelig ikke å dy meg, spiste litt nøtter :$ Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har spist noe grønnsaker i dag, nesten! Bare potet, litt raspet gulrot og noen få brokollitopper. Mens frukt derimot, som inneholder masse sukker...skal ikke klage på at jeg får for lite frukt hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...