Gå til innhold

Vondt i leggene


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en vonde legger, spesielt den ene leggen. Det murrer, svir å kjennes rert ut, har jeg sokker på meg som er litt stramme i borden oppe så får jeg dype hakk. noe som kan minne om veske i føttene?

Hva kan man gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen og få det sjekket ut. Drikk vanndrivende te (løvetann te?, bruk støttestrømper, ta magnesiumtilskudd.

Skrevet

Det kan ikke være beinhinnebetennelse da? (hvis du bruker å løpe osv)

Skrevet

Hvis du kjenner at det er små "klumper" ved siden av beinet på leggen er det mest sannsynligvis beinhinnebetennelse. Det har jeg på begge leggene og er forferdelig vondt.

Tipset er da å ikke løp eller jogg, hvis du skal trene hold deg til sykkel eller step-maskin. Kjøp deg sko med god demping. Man får også kjøpt leggbeskyttelser som ligner en veldig veldig stram strømpe som bør brukes hvis man skal stå lenge, feks på jobb eller lignende.

Når det gjelder behandling vil jeg anbefale laserbehandling, men kun hos klinikkene som tilhører Anne Harila: http://laserklinikken.no/

Jeg har fått behandlig der mange ganger selv og det fungerer svært bra.

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...