Gå til innhold

Pearly.. allerede grønn?


Tanzania

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å måle temperaturen med pearly for litt over to uker siden. Hadde da nettopp hatt mensen men har da aldri registrert denne siden det var rett før jeg begynte med målingene. Skal ha mensen om en uke og pearlyen har lyst gult frem til i dag. Da lyste den plutselig grønt!! Hvordan vet den det når den ikke engang har registrert noen menstruasjon hos meg tidligere? Syns det virker rart at den mener jeg er sikker nå. Kan jeg stole på det? Men ifølge egne beregninger skal jeg jo ha mensen om fem dager så sånn sett så har jeg vel hatt eggløsning for en ukes tid siden og er nå trygg.... Noen som har noen erfaringer med slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynnte med Pearly rett før jul, dvs for snart en mnd siden... og fikk i første syklus kun grønt fra jeg markerte M for mens og kun to dager etter. Ikke en dag før. Nå hadde jeg (iflg. tempen) eggløsning for 3 dager siden, og har ennå ikke grønt... så synes min høres forsiktig ut i forhold til din, siden jeg er på 2. syklus med den nå. ;) Men nå skal den jo være veldig sikker, så så lenge det ikke virker som det er noe 'galt' med den er det kanskje til å stole på. Ville likevel vært forsiktig litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...