Gå til innhold

Ullgenser


Azalea

Anbefalte innlegg

God dag! :)

Jeg har lenge sett etter ullgenser men finner liksom ingen jeg kunne ha tenkt meg. Jeg kunne ha tenkt meg en ullgenser som er enkel, ikke så mye mønster. Gjerne en som har svart som grunnfarge og som er kroppsnær, jeg må markere midje hvis ikke ser jeg ut som en ball. Har sett litt på mariusgenseren, selv om den har mye mønster. Vet dere om den finnes i en litt mer kroppsnær fasong? Eller finnes det noen som likner?

-Amk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God dag! :)

Jeg har lenge sett etter ullgenser men finner liksom ingen jeg kunne ha tenkt meg. Jeg kunne ha tenkt meg en ullgenser som er enkel, ikke så mye mønster. Gjerne en som har svart som grunnfarge og som er kroppsnær, jeg må markere midje hvis ikke ser jeg ut som en ball. Har sett litt på mariusgenseren, selv om den har mye mønster. Vet dere om den finnes i en litt mer kroppsnær fasong? Eller finnes det noen som likner?

-Amk:)

Ja, jeg her sett en "trangere" variant i et oppskriftshefte fra Sandnes garn en gang, den så veldig fin ut. Husker også at det var oppskrift på marius-kjole i heftet, også den fin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil ha en ullgenser som ikke er så "ullgenser". Kanskje ikke enkelt å skjønne hva jeg mener men akkurat det:P Men fine var de, bare ikke helt meg. Synes kanskje litt mer retro utseende på ullgensere er finere, eller litt mer rocka stil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Mariusgenseren i en kroppsnær utgave. Den er ribbestrikket. Veldig fin!

Her er bilde av den med hvit bunnfarge.

Her er Setesdalsgenseren i kroppsnær ribbestrikk, fin den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Mariusgenseren i en kroppsnær utgave. Den er ribbestrikket. Veldig fin!

Her er bilde av den med hvit bunnfarge.

Her er Setesdalsgenseren i kroppsnær ribbestrikk, fin den også :)

De to likte jeg kjempegodt! :) Ikke for mye stæsj på de.

Nå husker jeg ikke hvem som la ut linken til OL-genseren, men den var også fin med lite mønster. Nå har jeg hvertfall 3 som jeg liker, kjempebra! Tusen takk for tips alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...